abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29499042
BE wat leuk!!

Bij ons is bijna al een verf werk af! Morgen word de vloer in woonkamer gelegt en de keuken is al klaar Het weekend kunnen er al wat meubels komen!

* Beaker trots is
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_29508462
Jaaa BE!!!?? Wat leuk! Vertel ons zodra het kan maar bij Goed joh!!

Goed bezig Beaker!!

Ik wil ooook
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:08:58 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29516648
Bod staat! Duimen maar!
Ik ben heel benieuwd!
pi_29516654
Ik duim BE!!
pi_29518415
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef een fokker het volgende:
NEN is je vreemd lijkt me??
Kunnen we met zijn allen eens ophouden met het mauwen over NEN normen? Het forum is 'FOK! Klust het zelf', niet 'Bouwprofessionals werkforum'. Niet iedereen heeft de beschikking over alle NEN boeken, en niet iedereen is bereid ze op te vragen en door te lezen. Dat krampachtige 'Als je het niet volgens die-en-die norm doet gaat het stuk' geneuzel begint langzaam vervelend te worden. Toegegeven, het is belangrijk een (doe-het-zelf)klus goed en grondig uit te voeren, maar verwachten dat elke klusser eerst een half jaar gaat studeren op een norm is wat overtrokken.

Daarnaast, als je de NEN norm zo goed kent, geef dan ook meteen even antwoord, met een waarom erbij...

Had het oorspronkelijk in <bewuste topic> willen plaatsen, maar is hier meer op zijn plaats. Beetje een rant van mij, dus mag ook gewoon genegeerd worden...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:07:17 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29518473

Makelaar belde uurtje geleden met tegenbod en ik heb net weer ons tegenbod daarop gedaan.

To be continued...

dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:19:13 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29518633
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:03 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Kunnen we met zijn allen eens ophouden met het mauwen over NEN normen? Het forum is 'FOK! Klust het zelf', niet 'Bouwprofessionals werkforum'. Niet iedereen heeft de beschikking over alle NEN boeken, en niet iedereen is bereid ze op te vragen en door te lezen. Dat krampachtige 'Als je het niet volgens die-en-die norm doet gaat het stuk' geneuzel begint langzaam vervelend te worden. Toegegeven, het is belangrijk een (doe-het-zelf)klus goed en grondig uit te voeren, maar verwachten dat elke klusser eerst een half jaar gaat studeren op een norm is wat overtrokken.

Daarnaast, als je de NEN norm zo goed kent, geef dan ook meteen even antwoord, met een waarom erbij...

Had het oorspronkelijk in <bewuste topic> willen plaatsen, maar is hier meer op zijn plaats. Beetje een rant van mij, dus mag ook gewoon genegeerd worden...
Je hebt best een beetje gelijk vind ik. Niet iedereen kan/wil semi-professioneel aan de slag gaan. Aan de andere kant kan het geen kwaad als professionals hier tips geven en van mijn part halen ze elke NEN erbij die ze maar willen. Het moet echter niet zo worden dat je weggehoond wordt als je het niet helemaal volgens de normen doet. Maar gebeurt dat? Ik speurde net even naar welk topic je zou kunnen bedoelen, maar kon het zo gauw niet vinden.
Als het heel storend is kun je altijd even aan de bel trekken. Toch is mijn indruk dat het meevalt, maar in het ene topic vind je meer profs bij elkaar dan in andere.
O en ik zou zeggen: waarom open je geen topic waarin je deze discussie start? Best interessant en het klaart wellicht de lucht! Toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29519307
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt best een beetje gelijk vind ik. Niet iedereen kan/wil semi-professioneel aan de slag gaan. Aan de andere kant kan het geen kwaad als professionals hier tips geven en van mijn part halen ze elke NEN erbij die ze maar willen.
Tips geen probleem, graag zelfs. Maar ik zie het nog wel eens gebeuren dat een oplossing inderdaad van tafel geveegd wordt onder de NEN vlag. Of dat een topic met een simpele thuisklus vraag alleen als antwoord krijgt 'dat mag niet want NEN'. Daar stoor ik me wat aan.
quote:
normen doet. Maar gebeurt dat? Ik speurde net even naar welk topic je zou kunnen bedoelen, maar kon het zo gauw niet vinden.
Niet zo heftig als ik het beschrijf, al is de quote wel verbatim. En het topic is natuurlijk bewust weggelaten. Het was voor het ranten niet relevant
quote:
Als het heel storend is kun je altijd even aan de bel trekken. Toch is mijn indruk dat het meevalt, maar in het ene topic vind je meer profs bij elkaar dan in andere.
Het is wat aan het minderen inderdaad. Toch zou ik graag zien dat de bewuste profs niet 'nee want NEN' roepen, maar gewoon zinvolle tips geven. Dat er in de NEN staat dat je een Wubbel altijd met een driekwarts pief moet aansluiten volgens de norm is leuk en aardig, maar als je met een halve pief ook toekan, en het lever geen uitzonderlijk gevaar op, dan is dat handiger te roepen dan 'nee, NEN'. Wijzen op gevaren is goed, maar het wordt onder de noemer van normen nog wel eens (schromelijk) overdreven.
quote:
O en ik zou zeggen: waarom open je geen topic waarin je deze discussie start? Best interessant en het klaart wellicht de lucht! Toch?
Wellicht, maar zo woest belangrijk vind ik het nou ook weer niet Ik ben zo'n TS die zijn topic wil blijven monitoren, en daar heb ik nu even de tijd niet voor. Maar misschien later.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:32:21 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29520929
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!

Het is van ons!
We hebben het zojuist gekocht!

14 Oktober krijgen we de sleutel!

Ik heb weer wat te klussen!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:44:31 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29521054
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!

Het is van ons!

Jaaaaaaaaaaaaaa Be! Dikke zoen voor jou en het stinkdiertje
Wat snel zeg Geweldig!

En nu foto's!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:52:48 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29521159
Ik ga even uploaden!
pi_29521258
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!

Het is van ons!

Van harte BE Met je nieuwe huis natuurlijk, en met alle leuke klusjes die je nu mag gaan doen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:07:21 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29521343
Hele lange post alert!

Op deze link zie je de indeling van het huis. (Zelf getekend in Paint. )

(Helft van de foto's is wat donkerder. Het huis staat 2 keer op Funda, bij 2 makelaars met dus iets andere foto's.)

Voorkant:

Woonkamer:

Keuken (is in het echt iets minder lelijk dan op de foto )

Badkamer

Tuin

Achtergevel (Ziet er heel troosteloos uit, maar dat komt ook een beetje door de lichtval van die dag)

Helaas geen foto's van de slaapkamers maar die houden jullie te goed!

En dat is gewoon helemaal van ons!
pi_29522744
BE & BE-man van harte Ziet er goed uit

Bij ons ligt inmiddels de vloer en twee slaapkamers zijn al klaar Vanavond ga ik met moeders de gordijnen korter maken en morgen kan ik ze ophangen.

Volgende week dinsdag worden de bestelde meubels geleverd en woensdagavond brengen we onze eigen meubels en dan gaan we over

Foto's volgen zsm!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_29522788
Jaaa BE!!!! Wat goed! En snel! Ik ben helemaal blij voor jullie. Heel erg leuk! De voorpret kan beginnen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:20:29 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29524818
Be het is prachtig! Gefeliciteerd!! Loop je op wolkjes? Dat heeft bij mij zeker een dag geduurd, en soms nóg moet ik mezelf knijpen. Geniet van de voorpret jullie twee

En ik had hier net de eerste bezichtiging van mijn te koop staande huis. Damn wat is het moeilijk om mensen rond te leiden. Ik was na vijf minuten wel uitgepraat eigenlijk En wat doe je dan.
Maargoed, de kop is er af! Morgenavond de tweede kandidaat!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:48:05 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29526194
Oh ja, dat zat ik me nog vanmiddag af te vragen. Hoe het daarmee stond.
Moeilijk is dat he!
Ik had dat toen ook met een open huis. Moet je het ineens zelf gaan doen. Heel raar! Spannend hoor!

Wel een beetje wolkjes hier, maar ook nog een beetje onwerkelijk. Mede ook omdat het nu superdruk is op mijn werk. Morgen ga ik voor anderhalve week weg daarvoor, dus qua timing is het allemaal heerlijk hectisch!
pi_29527124
gefeliciteerd BE!
pi_29530284
Heel leuk BE, gefeliciteerd!
pi_29537372
Waw BE en Stinkie!
Mooi huis zeg!

GEFELICITEERD!
W ~ H ~ T
pi_29550647
mooi huis BE, deze staat ook in Gouda?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:05:30 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29551272
huizen kopen
toen m'n ouders huizen aan het kijken waren was het ook leuk, ik had er zo een op internet gespot... mijn pa bellen kon hij dinsdag komen kijken maar hij hoorde dus dat er maandag al mensen kwamen kijken dus hij wilde ook maandag.... maandag gekomen, half uur later was het huis door hem gekocht maar m'n ouwelui waren dan ook al een tijdje (half jaar ofzo) op zoek, jij ook BE
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:10:37 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29554989
Mogge lekkere bouwvakkerds alhier!

Ik ga heel saai een dag naar kantoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:06:22 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29556160
Ik heb gisteren m'n hele fiets gesloopt om nieuwe spaken in m'n achterwiel te zetten, het zit nu weer in elkaar (behalve de ketting) en volgens mij heb ik ietsfout gedaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_29558992
waren het links of rechtsdraaiende spaken?

dat kan het verschil zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')