abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29327106
Tribal Football neemt alleen Voetbalzone serieus. Maar ja, gerucht is gerucht.
That's all folks!
pi_29327272
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef P0RN0STAR het volgende:
De Braziliaanse aanvaller Fred staat volgens Tribal Football in de belangstelling van AC Milan, volgens dezelfde site zou Feyenoord 10% van zijn transferrechten bezitten. Fred staat verder bekend om het snelste doelpunt ooit, meteen na de aftrap.
Ik had liever Fred bij Feyenoord gezien.
pi_29330671
El Fakiri naar Gladbach zou zo goed als rond zijn
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29333334
Dezelfde speler die Kaiserslautern afzegde. Aardige Noor, geen topper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:44:30 #30
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29333570
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat hem maar mooi naar ManU gaan.
Neej. Al worden de geruchten steeds hardnekkiger
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29334337
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Neej. Al worden de geruchten steeds hardnekkiger
Met Julio Baptista en Robinho nu bij Real heeft ie daar in ieder geval niks meer te zoeken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29334981
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Dezelfde speler die Kaiserslautern afzegde. Aardige Noor, geen topper.
Deed ook mee tegen PSV. Technisch wel begaafd, maar fysiek komt hij denk ik te kort voor de Bundesliga.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29335214
Bij Monaco was ie ook nooit een seizoen lang basisspeler.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:22:12 #34
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29337536
Roda zou interesse hebben in deze knaap

Ik kan het overigens nauwelijks geloven, maar dat terzijde.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29341146
Ik snap dat ogenoegen van het kamp Kalou niet en het verongelijkte gedoe van PSV.

Die jongen heeft met zijn volle verstand voor meerdere jaren een contract bij Feijenoord getekend en moet nu niet zielig gaan lopen doen dat ze hem niet naar de concurrent laten gaan...

en dan die zaakwaarnemer van Kalou net in het sportjournaal: "Het kan toch niet de bedoeling zijn dat Feijenoord bepaalt wanneer hij gaat, waar hij naar toe gaat en voor hoeveel. Dat is dictatoriaal"
JA HALLO LUL, DAT NOEMEN ZE EEN CONTRACT. NATUURLIJK BEPAALT FEIJENOORD WAT ER GEBEURT
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:50:17 #36
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29341381
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat ogenoegen van het kamp Kalou niet en het verongelijkte gedoe van PSV.

Die jongen heeft met zijn volle verstand voor meerdere jaren een contract bij Feijenoord getekend en moet nu niet zielig gaan lopen doen dat ze hem niet naar de concurrent laten gaan...

en dan die zaakwaarnemer van Kalou net in het sportjournaal: "Het kan toch niet de bedoeling zijn dat Feijenoord bepaalt wanneer hij gaat, waar hij naar toe gaat en voor hoeveel. Dat is dictatoriaal"
JA HALLO LUL, DAT NOEMEN ZE EEN CONTRACT. NATUURLIJK BEPAALT FEIJENOORD WAT ER GEBEURT
Je hebt wel een punt, maar ik denk dat (als Feyenoord de poot stijf houdt) er alleen maar verliezers zijn. Feyenoord haalt geen geld binnen en zit met een speler die geen zin meer heeft en alles zal doen om ervoor te zorgen dat Feyenoord geen geld voor hem kan beuren, Kalou loopt met een lang gezicht rond bij een club die hem niet meer aanstaat en supporters die hem uitfluiten en PSV komt eigenlijk nog het beste weg: Oke, niet haar favoriete speler maar je kan altijd nog een andere halen.

Maar deze discussie is meer iets voor een ander topic.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:28:26 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29343072
Arsenal & Manchester United gaan ook achter Essien aan. Lyon kan weleens de grootste klapper maken dit jaar als ze er 32 miljoen voor krijgen.

Arsenal zoekt nog steeds een vervanger voor Vieira, 1e keus Baptista koos voor Real, dus die deur zit dicht.

United ziet Essien als de ideale vervanger van Roy Keane
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29343762
AZ en Villarreal hebben een principe-akkoord bereikt omtrent Jan Kromkamp.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:22:47 #39
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29350637
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
AZ en Villarreal hebben een principe-akkoord bereikt omtrent Jan Kromkamp.
Die hebben toch aal een goede rechtsback, meen ik mij te herinneren???
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29350821
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Die hebben toch aal een goede rechtsback, meen ik mij te herinneren???
2 zelfs. Diegene die toen heel verdienstelijk tegen AZ speelde was zelfs 2e keus. Sa was dat, maar wie was nr 1?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:36:28 #41
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29350852
AZ zal dus aankomend seizoen geen klote presteren. Dat wordt nog leuk met van Gaal aan het roer.
pi_29351023
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:36 schreef ShaoliN het volgende:
AZ zal dus aankomend seizoen geen klote presteren. Dat wordt nog leuk met van Gaal aan het roer.
Amigos de la prensa. Felicidados. Yo me voy.
.
-
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:01:00 #43
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29352424
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Tribal Football neemt alleen Voetbalzone serieus. Maar ja, gerucht is gerucht.
Zélfs Voetbalzone.nl gebruikt Tribal Football niet als bron, tóch zijn de geruchten wél spraakmakend.

Vandaag meldt Tribal Football dat Sevilla in Fred de opvolger ziet van Julio Baptista, mocht Feyenoord écht 10% eigenaar zijn van de spits, kan het nog leuk verdienen aan deze speler. Fred heeft niet te klagen over belangstelling, ook Olympique Marseille en AC Milan hebben interesse in de Braziliaan...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29361338
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef MaxPower het volgende:

[..]

2 zelfs. Diegene die toen heel verdienstelijk tegen AZ speelde was zelfs 2e keus. Sa was dat, maar wie was nr 1?
Armando Sá en Javi Venta wisselden elkaar af.
www.thuisuiteten.nl
pi_29361344
Virgilio Teixeira naar RBC
Emmanuel Sheyi Adebayor naar West Ham
www.thuisuiteten.nl
pi_29361369
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef Kaalhei het volgende:
Roda zou interesse hebben in deze knaap

Ik kan het overigens nauwelijks geloven, maar dat terzijde.
Is niet te hopen, die is veel te oud.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:58:41 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29363449
i can say that Pires is so close to Galatasaray. His manager Jacky Mouyol is in istanbul now. They agreed all the terms;Pires will sign a 2-1 year agreement for 2,5m ¤; tomarrow or later. The only problem for that transfer is Pires' girl friend.Now he is pregnant for 5 month and she dont want to go istanbul;but we know this problem wiil be ok. Wenger does not want him to stay at Arsenal.

We have news from Pires' manager.These are realities.
I wanted to inform you about that transfer.

May be most of you will be angry with me but i am sorry for that..

Aldus de Turkse Steef op een Arsenal-forum.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29363511

Pires' girl friend.Now he is pregnant for 5 month and she dont want to go istanbul;but we know this problem wiil be ok.

pi_29364730
Voorlopig is Newcastle de enige club die dus heeft uitgesproken wel interesse te hebben in Owen toch? Dus misschien maken ze een kans.

Die "Knaap" was trouwens een geweldenaar in de korte tijd dat die bij NAC speelde, wat was ie toen goed. Geintje heeft ook ontzettend veel geld gekost, werd betaald per wedstrijd.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:12:04 #50
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29373048
Roda zou achter Roland Juhász aanzitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')