Ik ben dan wel niet zo in alle forum-delen thuis, maar euh ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Verwelkom hier de nieuwe FHZ godin
Ooow, em duderinnetje is een goed bekende van Fles. Xilantof en ik kennen haar in het echt ook wel, ik ga er vaak op bezoek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben dan wel niet zo in alle forum-delen thuis, maar euh ...![]()
Je had de kans, maar je kon/wilde nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb haar eigenlijk nog nooit IRL gezien
maar verder zijn we best goed bevriend ja
komt goed, komt goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had de kans, maar je kon/wilde niet
quote:
gatverquote:
Blake & Mortimer is een op kuifje qua tekenstijl lijkende strip (vind ik dan invulling van de vlakken, niet de gezichten, dat is realistischer), die ik zelf nooit gelezen heb, maar wel vaak gezien in de stripshop. er is zelfs een HGT stripshopquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
gatverdat is vast GEEN soep en WEL een gat in mijn opvoeding?
Ik heb ooit weleens een album bezeten van "Baard en Kale" is dat een vertaling soms?quote:
Als alternatief zou het iets met de Cthulhu mythos te maken kunnen hebben. "the yellow sign"quote:
Nee, da's iets anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ooit weleens een album bezeten van "Baard en Kale" is dat een vertaling soms?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dat klopt. Blake & Mortimer is jeugdsentiment en HGT is een top strip. Het is de eerste strip die zo'n (vrij sterk) detective verhaal had.
Ik was op mIRC aan't kijken naar jou & Offyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
Ja waar blijft HGT nou! Ik wil weten of hij die strip kent!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik was op mIRC aan't kijken naar jou & Offy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |