Ze heeft een zeer herkenbaar gezicht, waarschijnlijk geërfd van haar ook zeer herkenbare, bekende moeder. Maar ze is niet Brits. Net als vader en moeder komt ze uit de USA.quote:
...in Orange County, met Colin Hanks, zoon van Tom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef California het volgende:
Schuyler Fisk.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:14 schreef California het volgende:
...in Orange County, met Colin Hanks, zoon van Tom.
'k Ben er nog steeds hoorquote:
Hee!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:21 schreef Khalein het volgende:
'k Ben er nog steeds hoorEn jij ogenschijnlijk ook
![]()
Onder andere..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef ArtyShock het volgende:
Of... Mis ik een stukje historisch besef uit dit topic?![]()
huh? waarom krijg ik dan niets terug?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:21 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Ben er nog steeds hoorEn jij ogenschijnlijk ook
![]()
Ik mis wel meer bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik mis wel meer bedoel je?
Edit: hmmm. D'r begint misschien iets te dagen. Ach ja...
Wist 'm al, dacht dat de naam wel genoeg wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef ArtyShock het volgende:
Moest je de film nog heel erg in de grijze massa opduikelen, of wist je 'm al?
ik krijg al bijna 2 uur evenveel terug als jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
huh? waarom krijg ik dan niets terug?
Ai. Zó'n bekende kop ook weer. Het ligt op het puntje van m'n brein.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef California het volgende:
Wist 'm al, dacht dat de naam wel genoeg was.
Wie is dit?
[afbeelding]
Nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
Bruce Dern? Nee he?
Neh...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
Bruce Dern? Nee he?
Och, ik vind ze wel íets van elkaar hebben. Maar ik vond het ook te veel verschillen. Het probleem is dat die Gandolfini nu wel de blokkade is waardoor ik niet op die andere kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:56 schreef California het volgende:
Gandolfini? Die zie ik er helemaal niet in
.
Nog geen goed antwoord, trouwens.
Da's apart... Nou lijkt 'ie helemaal niet meer op degene die ik in gedachten had. Profielshots zijn nogal vertekenend.quote:
Dan ben ik heel benieuwd wat je nu gaat zeggenquote:
Je hebt het goed Khalein.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef Khalein het volgende:
Regisserend type... De Palma geloof ik...
Me ook even opgeworpen als scheids. 't Is helemaal goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt het goed Khalein.
Yessahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef RuneRose het volgende:
Pink Floyd the wall.
Bij gebrek aan enthousiasme hier: Ik ben toch eens wat oude fotootjes gaan afstruinen en ik weet niet... Is het toevallig Vivien Leigh?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef wyccie het volgende:
Misschien is ze zo beter herkenbaar???![]()
[afbeelding]
Khalein +1quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef Khalein het volgende:
Regisserend type... De Palma geloof ik...
Dat is natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:35 schreef Mark het volgende:
Ff opgezocht en als je de naam uitspreekt denk ik aan heeeel iemand anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |