quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:[..]
Geen probleem, ik ken dat soort lijstjes.
Mijn 1e tien items op mijn to do lijstje is ruzie uitvechten met chello.
Ze leveren het afgelopen jaar ontzettend slechte diensten ( het internet ligt er telkens uit) 'en ze willen dat ik betaal voor een telefoon die nooit aangesloten is en het nummer waar iemand anders ! mee belt. (ze hebben het nummer 2 keer uitgegeven.)
Tja, die vlieger gaat niet op en zeker niet als het honderden euro's zijn.
Busy busy, maar bijna opgelost
Ah Mirage, ja, er gaat veel tijd in banale aardse zaken zitten, het hoort er kennelijk bij, maar geef ze er bij Chello maar goed van langs. Zelfs zit ik bij XS4ALL en ik moet zeggen dat zij toch wel de beste zijn, denk ik. Als je echt eens iets hebt, weten zij hoe ze je kunnen helpen. Zij behoren ook bij de veiligste providers die jouw info bewaken op alle mogelijke manieren.
Ik heb je voorstel voor SP bewerkt en zoals je zelf al suggereerde verweven in het bestaande stuk. Ik vind het een zeer welkome aanvulling, want inderdaad heb ik op Door het Raam ook lezersbrieven gehad die verhalen over de SP en het zich voordoen van
The Old Hag.
Kijk maar of je het ermee eens bent, ik heb het zodanig verweven dat er geen reden is voor mensen om in angst ondergedompeld te worden mochten zij ook eens aan SP lijden. Ik heb bij the Old Hag ook een verklaring gezet, die weliswaar van mij zelf komt, maar goed, je moet toch ergens beginnen (en ik heb er toch wel enig zicht op na 20 jaar ervaring met uittredingen en verwant.
![]()
)
Aanvullingen welkom.
Vind je het goed als ik je aanvulling ook op Door het Raam overneem, ook voor mijn site is het een welkome aanvulling?
Groetjes,
Sten