mijn vinger werd steeds dikker en blauw en begon echt pijn te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:19 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, bel je huisarts even voor overleg. Als die ring je vinger afknelt ben je verder van huis
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:35 schreef lady-wrb het volgende:hij zei letterlijk: morgen had je je vinger kwijtgeweest
Gefeliciteerd!!!quote:
Ik ben zo blij!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:48 schreef Zabb het volgende:
Cooooooooooooooooooooooooool Clauwheee!!! Geweldig!!!![]()
![]()
Wanneer kun je beginnen!??
De eerste maand draai ik mee op de Sales afdeling om het bedrijf helemaal goed te leren kennen, daarna fulltime op de marketingafdelingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef Fiorenza het volgende:
Clauwhee, Gefeliciteerd !!![]()
Dat is snel zeg ! Wat zijn de taken van je nieuwe baan?
ik zie nergens een prikje of een muggenbult ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ladywrb gelukkig hebbie je vinger nog, nu maar je ring laten maken bij een juwelier/goudsmit en hopen dat je vingers snel slinken, was het idd gestoken door een beestje?
Heb je MSN, dan kun je me even toevoegen, anders ben ik op de mail te bereiken. Zie profiel voor beide opties.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef _evenstar_ het volgende:
melonovy ik heb deel 285 voor je van s&wvolgende week kan ik er weer wat makkelijker bij als alles uitgepakt is en dan stuur ik het op naar je
ik weet niet of ik na vandaag nog op internet kan en zo ja wanneer dan weer wel
dus als je wilt kunnen we het dan doen als ik weer op internet kan of als je er nu toevallig bent dat we het nu even kunnen doen i.v.m. adres opsturen enzo
Wat zei de dokter er dan van?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie nergens een prikje of een muggenbult ofzo
maar t is nog steeds dik en doet nog steeds pijn
voor mijn gevoel wordt het alleen maar dikker
Gebak ook goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:12 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd Clauwhee!
Waar blijft de taart?
dat ik het nog even moest koelen en dat het dan wel zou slinken.quote:
Wat grappig, 1 van mijn (2) katten heet ook Simba en heeft ook een hekel aan dat soort dingen... Ik pak dan altijd een grote handdoek die ik over hem heen gooi als hij staat (hij voelt altijd direct aan wat er gaat gebeuren, dus een overval techniek is noodzakelijk) en dan wikkel ik hem erin. Hij kan dan geen kant op en mij niet krabben en dan gaan de pilletjes er wel in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Ireth het volgende:
(...)
Ik zit onder de krassen en schrammen. Simba is ergens allergisch voor en die moet nu 2 maal per dag ingesmeerd worden en er moeten per dag 3x een halve pil in gepropt worden.... ze is het er totaaaaaal niet mee eens....
Thanks! Het is buitengewoon goed gegaan zelfs! kweet niet of ik hier de update nog had gepost, anders staat ie er maar dubbel hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:26 schreef melonovy het volgende:
Ireth, nog gefeli met je moeder!
Is alles een beetje relax verlopen in de familie?
ja en dan zo dat je favoriete blouse kapot scheurt enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef jessie het volgende:
Weet je wat irritant is. Als je een blouse met wijde mouwen aanhebt en de trap af loop. Dan neem ik altijd de trapleuning mee
hebbie ff? gooi msn maar openquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:54 schreef Luchtbel het volgende:
!
Jolie en ik moeten een cadeautje knutselen voor de oppas, geen idee wat
Was het maar waar.quote:
Maat 41. (Niet zo heel gangbaar... gok ik.)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:12 schreef coolbabe het volgende:
Wat voor schoenen BE? Leuke? Welke maat? Heb je foto`s?
Ok! Deal!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:29 schreef kozakken het volgende:
Be, die palladiums!! Die wil ik!!
(enne 41 is toch best een gangbare maat hoor)
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk altijd dat alle vrouwen van die schattige maatjes 38-39 hebben.
36-37 is ook schattigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk altijd dat alle vrouwen van die schattige maatjes 38-39 hebben.
U vraagt wij draaien: http://img.photobucket.co(...)es/gympjes-groot.jpgquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Hee BE die beige gympies vind ik wel leuk
Heb je ook een grotere foto?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:15 schreef moussy het volgende:
Dit gebruik ik nu, is niet voor vegetariërs, want het is gemaakt van ingewanden van eendenwat er trouwens niet in de bijsluiter staat
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's anders wel makkelijk verhuizen, Syrena![]()
Het heet BookCollector. Ik kan het je wel via MSN doorsturen (tis 4,5 mb)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeej wat voor programma is dat? dat klinkt handig
Je staat in de lijstquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, leuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ga je nog een Slagharenmeettoppic openen Mous?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ja ben vanmorgen nog geweest Karin. Lekker hoor.
Hub uit bed gehaaldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:17 schreef jessie het volgende:
Getver Leah, wat deed je toen?
80 maar ze heeft ook nog shirtjes 74 aan. Ligt er ook aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:29 schreef poemojn het volgende:
Welke maat heeft Jolie nu dan? Myrthe zit op 86 (80 kan nog wel, maar nieuw koop ik dus wel 86).
Ik krijg hele rare visualisaties (is dat een woord eigenlijk?) hierbijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:32 schreef Leah het volgende:
Ik heb een echte held, die stapt uit bed, naakt, trekt tuinhandschoenen aan, en vangt de muis
.
Die mag je hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik krijg hele rare visualisaties (is dat een woord eigenlijk?) hierbij
Ik ben benieuwd. Als bookcrosser heb ik altijd wel interesse in boeken. (www.bookcrossing.com , je geeft oude boeken een nieuw leven door ze bijv. achter te laten in cafes. Anderen vinden ze dan weer, geven dit aan op de website en geven het boek na het lezen weer door. Zo gaan je boeken op 'reis' zeg maar )quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik post eerdaags wel ergens de linkkan iedereen uitzoeken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als bookcrosser heb ik altijd wel interesse in boeken. (www.bookcrossing.com , je geeft oude boeken een nieuw leven door ze bijv. achter te laten in cafes. Anderen vinden ze dan weer, geven dit aan op de website en geven het boek na het lezen weer door. Zo gaan je boeken op 'reis' zeg maar )
't Is maar net waar je op valtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Die mag je hebbenHub is nou niet bepaald Gods gift to women, qua fysiek
![]()
Ik was ff aan het teruglezen en zag je vraag nu pasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef jessie het volgende:
Had ik je nou al gefeliciteerd Clauwhee?Van harte meid
Marketingafdeling. Marketing klinkt altijd zo sjiek maar wat is t nou?
Afschuwelijk weerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier
Wat een weer weer hè mensen...
Ja hier hetzelfde...Niks aan. En dat op 31 juli!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Afschuwelijk weerWij hebben de hele dag binnen gezeten. En buiten zitten is een stuk gezelliger vind ik. Als het mooi weer is natuurlijk
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Zabb het volgende:
Rotweer he! Ik weet ook gewoon niet meer wat ik aan moet trekken als ik wakker wordt 's ochtends.![]()
Ja, en heul spannend inderdaad!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:03 schreef Zabb het volgende:
Trouwens Clauwheee, heb je al zin in morgen? Spannend ofniet?!
In ieder geval alvast veel succes morgen op je eerste werkdag!
Nee, volgens mij (gelukkig) niet. Op de afdeling waar ik kom en waar ik een rondleiding heb gehad, waren ze allemaal best casual. Zag ook gewoon een paar meiden met spijkerbroek en net boveniets lopen, dus dat is gelukkig iets waar ik me prettiger in voelquote:Op zondag 31 juli 2005 19:15 schreef snoopy het volgende:
Moet je dan ook zo'n marketingpakje aan Clauwhee? Hier meestal iets zwarts met zo'n witte bloes eronder met van die lange punten aan je kraag![]()
Bij wat voor soort bedrijf werk je dan Snoop? Misschien komt het daar van? Of zitten zij ook erg veel in de buitendienst?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:21 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig mar ClauwheeIk vind die Marketingmeiden bij ons er nl. allemaal hetzelfde uitzien
![]()
Lief onder woorden gebracht, Jessie!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:42 schreef jessie het volgende:
O ok t zegt me nu iets meer Clauwhee. Ik ga niet zeggen oh leuk, want t zou echt niks voor mij zijn. Maar ik vind t echt heel tof voor je dat je iets hebt in de richting die je wilde!!
quote:Real-life gekte overschrijdt nieuwe grens
BIG BROTHER BAART BABY
Vondst moet kijkcijfers opkrikken
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM, maandag
In de nieuwe Big Brother-serie doet een hoogzwangere vrouw mee die tijdens de uitzending in het huis gaat bevallen. De programmamakers zijn nu naarstig op zoek naar een kandidate die zes of zeven maanden in blijde verwachting is.
Met deze stap in de jacht op hoge kijkcijfers heeft de gekte rond real-life shows een nieuwe grens overschreden. De BB-baby die in de speciaal gebouwde kraamkamer van het huis in studio Aalsmeer het levenslicht gaat zien, is een wereldprimeur. Endemol wil in de tientallen andere landen waar het programma wordt uitgezonden, ook baby’s ter wereld laten komen. Het bedrijf moet telkens met extremere vondsten komen om de aandacht vast te houden. De eerste serie BB trok nog 4 miljoen kijkers, de laatste versie zat al onder de miljoen.
Endemol-directeur Paul Römer en BB-hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek: „We hebben dit weekend samen met John de Mol de definitieve bewoners bepaald. Op één na. We zoeken nog een vrouw, die zeven maanden zwanger is en in het BB-huis wil bevallen.” Het programma begint over een maand op Talpa en wordt gepresenteerd door Ruud de Wild en Bridget Maasland.
Het idee is tijdens het casten ontstaan. Van de Tonnekreek: „Er meldden zich ook zwangere vrouwen die het BB-huis in wilden. Ze hadden stuk voor stuk bijzondere verhalen. De een koos bewust voor een kind zonder man. De ander weigerde na een ongelukje een kind te laten aborteren.”
„Wij waren erg in de verleiding zo’n vrouw de kans te geven een tijdje te wonen in de warmte van het BB-huis. Alleen bedachten we toen dat we dan ook de geboorte van de baby mee wilden maken. Alle andere bewoners zijn meteen tantes en ooms. Dat is voor zo’n moeder heel mooi en levert ook nog eens ontroerende televisie op. Helaas waren de moeders die zich bij ons meldden nog in een te vroeg stadium van hun zwangerschap.”
Van de Tonnekreek vindt een bevalling in een gesloten huis met tv-camera’s geen probleem. „Er zijn al zo veel bevallingsprogramma’s op televisie die veel verder gaan dan wij ooit zullen doen. En het is ook nog zo dat ze zich vrijwillig aanmelden. Ze weten precies waaraan ze beginnen.”
HOOGZWANGERE VROUW MOET ZICH SNEL MELDEN
Bevalling in in Big Brotherhuis
Er komt een BB-kraamkamer
De baby die in de komende Big Brother-serie in de studio te Aalsmeer wordt geboren, zal de nodige stof doen opwaaien, maar dat is ook de bedoeling. Een thuisbevalling in het BB-huis. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek: „Anderhalf jaar stoppen met Big Brother heeft ervoor gezorgd dat we opnieuw naar dit unieke concept hebben kunnen kijken. De komende serie draait dus helemaal om de menselijke emoties. Want daar gaat het om als je mensen isoleert van de buitenwereld. En wat is menselijker en mooier dan de emoties die bij een geboorte horen. Nieuw leven zal de sensatie en het willen winnen in het BB-huis even naar de achtergrond verdringen.”
Medisch is het Big Brother-huis voorbereid op een bevalling. De baby komt in een warm bad terecht”, zegt Hummie. Endemol directeur Paul Römer voegt toe: „Alles is doorgesproken, er is zelfs een heuse BB-kraamkamer. Als het moet is er een gynaecoloog bij de bevalling. En van tevoren regelen we natuurlijk zwangerschapsgymnastiek, haptonomie en wat al niet. Alle bewoners kunnen meepuffen. Verder staat alle apparatuur paraat, tot een verrijdbaar echoapparaat toe en de BB-bewoonster kan als de bevalling niet gaat zoals het moet uiteraard naar het ziekenhuis. Als het moment suprème daar is, zetten we een ambulance voor de deur. Zodra de baby er is, wordt ze in het geval van een ziekenhuisbevalling dan wel met kind naar het BB-huis teruggebracht. Nederland krijgt ook de eerste weken van de BB-baby te zien.”
Hummie valt bij: „Ik geloof dat het wel heel gek moet lopen, wil ze naar het ziekenhuis moeten. We hebben in het BB-huis al heel wat meegemaakt. Tot een tandarts met een mobiele stoel toe.”
De hoogzwangere vrouw krijgt, zoals Hummie het inschat, een heerlijk leven in het BB-huis. „Ik ken de bewoners. Zij zullen haar vast alle aandacht geven waar je in die emotionele tijd behoefte aan hebt. En medisch hoeft ze ook niet bang te zijn. Welke andere zwangere vrouw wordt 24 uur per dag in de gaten gehouden?”
Overigens kan de aanstaande moeder net als alle andere bewoners ook gewoon het huis uit worden gestemd. Hummie hoopt op veel reacties.
Wie voelt voor bevalling en kraamtijd in het BB-huis kan mailen naar bigbrother@endemol.nl.
Bron: Telegraaf
Ik vind het ook zielig voor de baby. Die zit de rest van zn leven met zo'n moeder opgescheeptquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:19 schreef Sugar het volgende:
Waarom vind je het zielig voor de baby, Snoop?
Idd het idee dat er een kind is met een moeder die zo achterlijk is in het BB-huis te bevallen. Ik weet niet, het geeft me gewoon een naar gevoel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:19 schreef Sugar het volgende:
Waarom vind je het zielig voor de baby, Snoop?
Ik vind het eens tom idee, hoor, dat in elk geval.
Dat wel, maar inderdaad, als je een man/vriend hebt die niet bij de bevalling mag zijn en je ook geen 'kraamvisite' mag ontvangen in het huisquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja of niet natuurlijk. Doordat die camera's kunnen ze meer zien dat ze normaal gesproken zouden natuurlijk.Ook van na de bevalling.
Maar goed, mij lijkt het ook niks.
Ik denk dan ook niet dat jij je vrijwillig had opgegevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef TearSong het volgende:
Ik denk niet dat ze me dan in een huis hadden moeten stoppen met allemaal vreemden
Geen idee...eigenlijk. Niet representatief denk ik..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef snoopy het volgende:
Streng gedoe daar Clauwhee. Wat is de reden daarvoor?
Hé, ik was vandaag in Artisquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:13 schreef Lois het volgende:
Als het morgen mooi weer is, zoals voorspeld, gaan we de meiden verrassen met een dagje Artis. We wilden gisteren al maar gelukkig hadden we het ze nog niet verteld want het weer zat echt niet mee.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Lois het volgende:
He jammer Snoop, dan moet het idd maar weer H&M worden![]()
Emmen isquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Gaat er ook wel eens iemand naar de dierentuin in Emmen? Daar is net een giraffe geboren! Ik denk dat wij binnenkort wel even gaan kijken daar.
Geen idee, ik heb altijd wat tijd nodig om me een beeld te kunnen vormenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:35 schreef Mariposa het volgende:
Denk je dat je kunt aarden Clauwhee? Weet je al meer over wat je precies gaat doen enzo?
Wat betreft de pauzes tussendoor, is dat volgens mij echt meer iets wat in winkels gebruikelijk is. Nu ik ook op kantoor werkt hebben we alleen een half uur middagpauze. Maar wie wil eten eet wat tussendoor. Bij ons komen in principe geen klanten op de zaal. Wij krijgen wel rond 10 uur thee/koffie met een koekje en 's middags ook weer. Dat vind ik wel erg fijn en leuk. Bij verjaardagen word er taart getrakteerd en nemen we een half uurtje extra 'pauze'.
Jaaaaaaaaa wij zijn vorige week zondag net geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Gaat er ook wel eens iemand naar de dierentuin in Emmen? Daar is net een giraffe geboren! Ik denk dat wij binnenkort wel even gaan kijken daar.
Ja, dat vinden wij ook een heel mooie kant! Je kunt de pinguins dan goed bekijken, vooral zo achter glas (onder water). Mijn twee oudsten hebben echter een enorme fascinatie voor de kontgaten van de pinguins en dat moet gepaard gaan met luid gegil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Emmen is heel erg leuk!Vergeet dan ook niet naar het andere deel van het park te gaan, waar de pinguïns zitten, erg mooi daar, je wandelt er zo tussendoor, en je kunt ze onder water zien zwemmen.
Wij gaan misschien komend weekend. Van vrijdag tot maandag zitten we in een huisje in Drenthe ^_^quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Huttenheugte??? Ik wil oooook!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Wij gaan misschien komend weekend. Van vrijdag tot maandag zitten we in een huisje in Drenthe ^_^
ff vakantie vieren
Aelderholt of zoietsquote:
weet je het echt zeker dan Coolbabe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben benieuwd, ben geloof ik nog nooit in Drenthe geweest
Vroegah...schoolkamp...ergens in de bossen...lang rijden met de bus...het had limburg maar dus ook drenthe kunnen zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef danosa het volgende:
[..]
weet je het echt zeker dan Coolbabe?
Als het mooi weer is, is het zeker goed vertoeven hoor.
Er is veel te doen in Drenthe in de zomermaanden.
en nee ik ben niet van het drenthe promotie team![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |