mijn vinger werd steeds dikker en blauw en begon echt pijn te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:19 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, bel je huisarts even voor overleg. Als die ring je vinger afknelt ben je verder van huis
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:35 schreef lady-wrb het volgende:hij zei letterlijk: morgen had je je vinger kwijtgeweest
Gefeliciteerd!!!quote:
Ik ben zo blij!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:48 schreef Zabb het volgende:
Cooooooooooooooooooooooooool Clauwheee!!! Geweldig!!!![]()
![]()
Wanneer kun je beginnen!??
De eerste maand draai ik mee op de Sales afdeling om het bedrijf helemaal goed te leren kennen, daarna fulltime op de marketingafdelingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef Fiorenza het volgende:
Clauwhee, Gefeliciteerd !!![]()
Dat is snel zeg ! Wat zijn de taken van je nieuwe baan?
ik zie nergens een prikje of een muggenbult ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ladywrb gelukkig hebbie je vinger nog, nu maar je ring laten maken bij een juwelier/goudsmit en hopen dat je vingers snel slinken, was het idd gestoken door een beestje?
Heb je MSN, dan kun je me even toevoegen, anders ben ik op de mail te bereiken. Zie profiel voor beide opties.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef _evenstar_ het volgende:
melonovy ik heb deel 285 voor je van s&wvolgende week kan ik er weer wat makkelijker bij als alles uitgepakt is en dan stuur ik het op naar je
ik weet niet of ik na vandaag nog op internet kan en zo ja wanneer dan weer wel
dus als je wilt kunnen we het dan doen als ik weer op internet kan of als je er nu toevallig bent dat we het nu even kunnen doen i.v.m. adres opsturen enzo
Wat zei de dokter er dan van?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie nergens een prikje of een muggenbult ofzo
maar t is nog steeds dik en doet nog steeds pijn
voor mijn gevoel wordt het alleen maar dikker
Gebak ook goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:12 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd Clauwhee!
Waar blijft de taart?
dat ik het nog even moest koelen en dat het dan wel zou slinken.quote:
Wat grappig, 1 van mijn (2) katten heet ook Simba en heeft ook een hekel aan dat soort dingen... Ik pak dan altijd een grote handdoek die ik over hem heen gooi als hij staat (hij voelt altijd direct aan wat er gaat gebeuren, dus een overval techniek is noodzakelijk) en dan wikkel ik hem erin. Hij kan dan geen kant op en mij niet krabben en dan gaan de pilletjes er wel in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Ireth het volgende:
(...)
Ik zit onder de krassen en schrammen. Simba is ergens allergisch voor en die moet nu 2 maal per dag ingesmeerd worden en er moeten per dag 3x een halve pil in gepropt worden.... ze is het er totaaaaaal niet mee eens....
Thanks! Het is buitengewoon goed gegaan zelfs! kweet niet of ik hier de update nog had gepost, anders staat ie er maar dubbel hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:26 schreef melonovy het volgende:
Ireth, nog gefeli met je moeder!
Is alles een beetje relax verlopen in de familie?
ja en dan zo dat je favoriete blouse kapot scheurt enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef jessie het volgende:
Weet je wat irritant is. Als je een blouse met wijde mouwen aanhebt en de trap af loop. Dan neem ik altijd de trapleuning mee
hebbie ff? gooi msn maar openquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:54 schreef Luchtbel het volgende:
!
Jolie en ik moeten een cadeautje knutselen voor de oppas, geen idee wat
Was het maar waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |