Je wil gewoon niet onder ogen zien dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben al vaker tegen Jajong aangelopen hoor en toen moest ik em ook al niet![]()
Hahaha de nationale iq test, kan t nog IETSJE onbetrouwbaarder PUHLEASEquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:11 schreef BObNL het volgende:
[..]
http://www.denationaleiqtest.nl/faq.html
laatste post weltruste allemaal
geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet onder ogen zien dat ik gelijk heb.
Je bent zo doorzichtig.quote:
Hoe vaker je zulke testen doet hoe makkelijker het wordquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:28 schreef Jajong het volgende:
net even snel zon mensa test gedaan waar je een half uur over mag doen in 9 minuten en ik zat bij de 90e percentiel, waar je 98 moet hebben om bij mensa te mogen, bij mijn officiele bij een psycholoog zat ik dus wel daar. Maar zo zie je maar weer hoe hyperintelligent ik ben whehweHEAWHASHEASHEHASEHAS
Want niet mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe vaker je zulke testen doet hoe makkelijker het word
Dat kan je gewoon trainen, of je daar slimmer van wordt is nog maar de vraag![]()
Maar dommer zal je er niet van worden![]()
5 minuutjes en bij 98 percentielquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:28 schreef Jajong het volgende:
net even snel zon mensa test gedaan waar je een half uur over mag doen in 9 minuten en ik zat bij de 90e percentiel, waar je 98 moet hebben om bij mensa te mogen, bij mijn officiele bij een psycholoog zat ik dus wel daar. Maar zo zie je maar weer hoe hyperintelligent ik ben whehweHEAWHASHEASHEHASEHAS
das over 2 minutenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:35 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen![]()
Net erug van mijn werk en nu moet ik om 8 uur naar de tandarts
Maar als het goed is zijn mijn tanden goed dus ben ik er ook zo weer weg.
Ben al weer terugquote:
doe je niks aan verderquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben al weer terug, ik moet terugkomen
Ze moeten mijn tanden schoonmaken schijnbaar
Zal wel van het roken (en drinken) komen
.
Terugkomen? Hmmm Heb ik nog nooit gehad. Tenminste niet zo snel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben al weer terug, ik moet terugkomen
Ze moeten mijn tanden schoonmaken schijnbaar
Zal wel van het roken (en drinken) komen
.
hoe kwam het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, beetje vroeg wakker alleen..
6 uur.![]()
Weet niet, was gewoon klaarwakker en dan lukt het me nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:14 schreef joupee het volgende:
[..]
hoe kwam het?![]()
mocht tot half 8 blijven liggen
Wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft zijn studiefinanciering opgekrikt.
Bierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
het hartje mag trouwens weer terug in de op![]()
En BObNL heeft een weekban PUBquote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En BObNL heeft een weekban PUB![]()
Alhoewel het met hem wel leuker is/was![]()
Gehehehequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En BObNL heeft een weekban PUB![]()
Alhoewel het met hem wel leuker is/was![]()
Waarschijnlijk de doodsverwensing op, voor mij, de vorige bladzijde naar Jajong.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
Tja...... btje mierenneuken vinnik het ook, een waarschuwing is misschien op zijn plaats voor Bobbie, maar Jajong heeft al eerder uit zitten lokken, dus is het niet zo gek dat Bob haptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:27 schreef fokME2 het volgende:
Beetje overdreven.. Hoe vaak ik wel niet in topics lees van: ga je je nu snijden. Ofzo?
dat bedoel ik.. heb het al eerder gezegd.. irritant joch was datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja...... btje mierenneuken vinnik het ook, een waarschuwing is misschien op zijn plaats voor Bobbie, maar Jajong heeft al eerder uit zitten lokken, dus is het niet zo gek dat Bob hapt![]()
Lo Joupeequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:35 schreef joupee het volgende:
waat... kben nu 4 uur niet thuis geweest en nog zitten jullie op dezelfde baldzijde...![]()
de ban voor bob vind ik trouwens onterecht..[heb ik ook weer mijn zegje gedaan]
heej trinityquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ben weer thuis, tot op zekere hoogte. Maar nu eerst: boodschappen..
Hij ging te ver.quote:
ik heb geen flauw idee wat je bedoelt(semi-newbiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lo Joupee
Ik ook, zullen we een unban-Bob TT nemen voor #57?
Idd, en was meteen aan het zuigen bij Bobbie, ow god wat klinkt dit foutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef joupee het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. heb het al eerder gezegd.. irritant joch was dat![]()
dat jaar verschil doet het hem hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij ging te ver.
En als je te ver gaat krijg je een ban ja.
Niet meer dan logisch..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |