Die heeft zoiets van ik-vul-dit-topic-alleen-welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
die zit toch alleen tegen zichzelf te praten
Slaap L3kk@hquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
'Iemand' moet er nog tussen, maar ik ga nu slapen dus kan jij ook wel naar je bed toe hoor, der is geen zak meer an
Trusten schoonheid
![]()
Laters mensen
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:31 schreef fs180 het volgende:
looool zo vriend van me zaterdag zo wij zo chillen drank enzo erbij, hij zuip al lekker door, pakt fles rode vodka, zuip fles in zn eentje leeg, begint wat te maffen.. paar minuten laten ligt ie kotsen op de stoep.. wij zo van wtf.. paar liters bier + fles vokdavogende dag was er niest aan de hadn
nog 3 pagina's te gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die heeft zoiets van ik-vul-dit-topic-alleen-wel
Ow god , wanneer zuip jij je eens dood ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweest
ik lul echt niet man te gaar gewoon..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweest
hij is een oude bekende.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef fs180 het volgende:
nieuwe mensen
De minuut dat jij ook maar enige blijk van intelligentie laat zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow god , wanneer zuip jij je eens dood ?
kom maar op dan . Ik haal de teqillaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
De minuut dat jij ook maar enige blijk van intelligentie laat zien.
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;Pquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:53 schreef Gabry het volgende:
ow damn, ff mn raam dicht.. kut muggen
Kben omsingelt![]()
niet bitchen danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;P
Kom maar op dan? Wanneer heb jij laten zien dat je beschikt over een IQ met 3 cijfers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
kom maar op dan . Ik haal de teqilla![]()
Absint
Wordt al laat hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;P
WajOoOOquote:
Nee, hij typed conform de doelgroep van dit subforum, nogal onoverzichtelijk.quote:
Iq test. En nee niet op internet. ergens rond de 110 . ben je nou al begonne met drinken . heb nog 6 flessen voor je klaarstaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom maar op dan? Wanneer heb jij laten zien dat je beschikt over een IQ met 3 cijfers.
Van wie ben jij een kloon eigenlijk,.quote:
Ik zeg dat jij t HIER moet laten zien, damn jij zou preventief geruimd moeten worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Iq test. En nee niet op internet. ergens rond de 110 . ben je nou al begonne met drinken . heb nog 6 flessen voor je klaastaan
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.quote:
scan het nogwel een keer voor je in , als je er zo op aandringtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij t HIER moet laten zien, damn jij zou preventief geruimd moeten worden.
2equote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.
ben jij puber dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.
Hehe, ja.. Als ie dan gaat liegen over een test, kom dan met een respectabel getalquote:
Voor t leven.quote:
Knap man, als 60% van Nederland op VMBO niveau zit.quote:
Wat betekent I.Q.?quote:
Ik ook, alleen de mensen met kappers opleidingen etc zijn oh zo volwassenquote:
Jupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:02 schreef hollander76 het volgende:
Hey BOb, was dit niet die relnicht, die Jajong?
een gemiddeld iq van een doorsnee mens willen wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat betekent I.Q.?
I.Q. staat voor 'intelligentiequotiënt'. Een gemiddeld I.Q. van de doorsneemens is 100.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:
Ik had in de 140quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
een gemiddeld iq van een doorsnee mens willen weten![]()
hij is alleen geschikt om discussies mee te voeren, voor de rest verpest ie alleen de sfeerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:02 schreef hollander76 het volgende:
Rellen okay, nicht.. mwah.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:02 schreef hollander76 het volgende:
Als je een moeilijk woord gebruikt in een post, reageerd bobje er helemaal niet op. Dont bother.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef fs180 het volgende:
en haal je ide nou net rechtstreeks van internetof ga je opeens interpunctie gebruiken
Wat doe ik nou weer, jou liefje tokkie begint hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij is alleen geschikt om discussies mee te voeren, voor de rest verpest ie alleen de sfeer
wat voor test was datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik had in de 140![]()
Kut, wou Bob quoten
het was meer een "ik ben helemaal geen nicht"-mwah hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:06 schreef fs180 het volgende:
man!je weet nieteens zeker of je een nicht bent
Ik ben lekker lid van de Mensa stichtingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
wat voor test was dat![]()
Zak je onder de 90, dan wordt het problematisch, onder de 85 mag je jezelf zwakbegaafd of gekke Henkie noemen. Nog lager scoren en je bent imbeciel, zeg maar gerust: een plant. Iedereen die hoger scoort dan 129 is hoogbegaafd
Ik duik mijn nest in ! Weltrusten allemaal![]()
weet je wat ik zo irritant aan jou vind?! dat jij denkt dat je mensen kent! wat dus helemaal niet zo is! gadverdamme, wat vind ik jou toch een misselijk ventjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je een moeilijk woord gebruikt in een post, reageerd bobje er helemaal niet op. Dont bother.
Ja verzin ik niet zelf wat het gemiddelde is enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef fs180 het volgende:
en haal je ide nou net rechtstreeks van internetof ga je opeens interpunctie gebruiken
doe is niet zo vrouwelijk, bob ziet er ook wel de liol van in. moet je ook doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je wat ik zo irritant aan jou vind?! dat jij denkt dat je mensen kent! wat dus helemaal niet zo is! gadverdamme, wat vind ik jou toch een misselijk ventje![]()
Ik constateer gewoon een feit kleine meid. En ik ben 190cm hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je wat ik zo irritant aan jou vind?! dat jij denkt dat je mensen kent! wat dus helemaal niet zo is! gadverdamme, wat vind ik jou toch een misselijk ventje![]()
Struikel niet over je eigen benen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:08 schreef Jajong het volgende:
Ah nee BOBJEEEEEUH tegen welke lowbrain moet ik nu aantrappen
ik ben al vaker tegen Jajong aangelopen hoor en toen moest ik em ook al nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
doe is niet zo vrouwelijk, bob ziet er ook wel de liol van in. moet je ook doen
nouja niet echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
doe is niet zo vrouwelijk, bob ziet er ook wel de liol van in. moet je ook doen
*denkt terug aan post* nouw.. weet je dat zeker? :")quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja verzin ik niet zelf wat het gemiddelde is enzo![]()
http://www.mensa.nl/algemeen/quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef fs180 het volgende:
lid van wat?
http://www.denationaleiqtest.nl/faq.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
*denkt terug aan post* nouw.. weet je dat zeker? :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |