Die heeft zoiets van ik-vul-dit-topic-alleen-welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
die zit toch alleen tegen zichzelf te praten
Slaap L3kk@hquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
'Iemand' moet er nog tussen, maar ik ga nu slapen dus kan jij ook wel naar je bed toe hoor, der is geen zak meer an
Trusten schoonheid
![]()
Laters mensen
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:31 schreef fs180 het volgende:
looool zo vriend van me zaterdag zo wij zo chillen drank enzo erbij, hij zuip al lekker door, pakt fles rode vodka, zuip fles in zn eentje leeg, begint wat te maffen.. paar minuten laten ligt ie kotsen op de stoep.. wij zo van wtf.. paar liters bier + fles vokdavogende dag was er niest aan de hadn
nog 3 pagina's te gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die heeft zoiets van ik-vul-dit-topic-alleen-wel
Ow god , wanneer zuip jij je eens dood ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweest
ik lul echt niet man te gaar gewoon..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
loool je lult bullshit want dan was ie doodgeweest
hij is een oude bekende.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef fs180 het volgende:
nieuwe mensen
De minuut dat jij ook maar enige blijk van intelligentie laat zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow god , wanneer zuip jij je eens dood ?
kom maar op dan . Ik haal de teqillaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
De minuut dat jij ook maar enige blijk van intelligentie laat zien.
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;Pquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:53 schreef Gabry het volgende:
ow damn, ff mn raam dicht.. kut muggen
Kben omsingelt![]()
niet bitchen danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;P
Kom maar op dan? Wanneer heb jij laten zien dat je beschikt over een IQ met 3 cijfers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
kom maar op dan . Ik haal de teqilla![]()
Absint
Wordt al laat hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah okay, een fles RODE vodka, sorry.. ja dat kan wel ;P
WajOoOOquote:
Nee, hij typed conform de doelgroep van dit subforum, nogal onoverzichtelijk.quote:
Iq test. En nee niet op internet. ergens rond de 110 . ben je nou al begonne met drinken . heb nog 6 flessen voor je klaarstaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom maar op dan? Wanneer heb jij laten zien dat je beschikt over een IQ met 3 cijfers.
Van wie ben jij een kloon eigenlijk,.quote:
Ik zeg dat jij t HIER moet laten zien, damn jij zou preventief geruimd moeten worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Iq test. En nee niet op internet. ergens rond de 110 . ben je nou al begonne met drinken . heb nog 6 flessen voor je klaastaan
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.quote:
scan het nogwel een keer voor je in , als je er zo op aandringtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij t HIER moet laten zien, damn jij zou preventief geruimd moeten worden.
2equote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.
ben jij puber dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha, ben jij een puber dan? Ik dacht dat je rechten deed, of 1e jaars ofzo.
Hehe, ja.. Als ie dan gaat liegen over een test, kom dan met een respectabel getalquote:
Voor t leven.quote:
Knap man, als 60% van Nederland op VMBO niveau zit.quote:
Wat betekent I.Q.?quote:
Ik ook, alleen de mensen met kappers opleidingen etc zijn oh zo volwassenquote:
Jupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:02 schreef hollander76 het volgende:
Hey BOb, was dit niet die relnicht, die Jajong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |