net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:28 schreef melismay het volgende:
Ha die Wolkje! Hoe kan t?
Pff 2 en half uur!!! En niet in slaap gevallen??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaar![]()
nee, wel onder een dekentje gelegenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pff 2 en half uur!!! En niet in slaap gevallen??
Met deze topickiller gaat het eigenlijk gewoon fokking goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
net een (goede) film van twee en een half uur gekeken, op de bank, vandaar![]()
Hoe is het met jou, topickiller?![]()
Eng he?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, nu al een nieuw SCtopic hier. dat ging snel!
Pff is het bij jou niet zo warm als bij ij danquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, wel onder een dekentje gelegen
Welke film was het eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, wel onder een dekentje gelegen
ik slaap bij 35 graden ook onder de deken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pff is het bij jou niet zo warm als bij ij dan
*warm heeft*
Ja laten we net doen alsof het een belangrijke reeks is! Ook al weten we allemaal wel beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
misschien is een link naar het vorige deel wel een goed idee, alhoewel ik ook in MAT kan kijken maargoed het staat wel professioneel zo'n linknet alsof het een echte belangrijke reeks is
Heej jijquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
misschien is een link naar het vorige deel wel een goed idee, alhoewel ik ook in MAT kan kijken maargoed het staat wel professioneel zo'n linknet alsof het een echte belangrijke reeks is
publiek geheimquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja laten we net doen alsof het een belangrijke reeks is! Ook al weten we allemaal wel beter.
Vandaar dat dit topic niet looptquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Was er trouwens niet een OP gemaakt laatst?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heej jij
Nog laat online, alles goed?
jewel maar dat is niet veel geworden geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Was er trouwens niet een OP gemaakt laatst?
Ik vind het gewoon een leuk zomers liedje en door Blue Lagoon is ie nu lekker vaak op de radio, boeiuh, kwaliteit doet me niet zo veel op dit momentquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Litpho het volgende:
Melismay, zeg me alsjeblieft dat de tekst uit je ondertitel op Matthew Wilder slaat en niet op die schreeuwerige cover van Blue Lagoon.
Sabrina. *kijkt streng.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heej jij
Nog laat online, alles goed?
Mooi, dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuk zomers liedje en door Blue Lagoon is ie nu lekker vaak op de radio, boeiuh, kwaliteit doet me niet zo veel op dit momentVan muziek bedoel ik dan
hehe wilde ik ook niet vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Blue Lagoon, wie?
je weet de reden bestquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sabrina. *kijkt streng.
Waarom heb je ons in het single topic verlaten?
Vet vrolijk en zomers, ik ga m je mailen... Nu enzo...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Blue Lagoon, wie?
ah oke, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Vet vrolijk en zomers, ik ga m je mailen... Nu enzo...
Je vindt het vast niks, maar boeiuh!Ik word er onwijs blij van op t moment
om twaalf uur snachtsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Rhoona het volgende:
Heb een bak lasagne uit de vriezer gehaald, dus ik kan er weer ff tegenaan
Jij neemt je missies wel serieus he?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, dat ook weer duidelijk.
* Litpho schrapt melismay's ondertitel van de todo-list *
Om k_i_m te citeren: "iemand moet het doen?"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij neemt je missies wel serieus he?!![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om k_i_m te citeren: "iemand moet het doen?".
Mooi, daar doen we het voorquote:
Hehe... nanananaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:22 schreef melismay het volgende:
Ik ben echt vet bang dat het me vandaag niet gaat lukken
Awwquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:30 schreef melismay het volgende:
Ja precies, nu heb ik geen reden om te blijven leven
quote:
Hmm, heb je nou ook wel eens het gevoel dat je gewoon bespeeld wordt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:34 schreef melismay het volgende:
Kijk en daar leef ik nou voor...'s van Litpho!
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hmm, heb je nou ook wel eens het gevoel dat je gewoon bespeeld wordt?.
Niks. Dat is het kruis wat je als man dient te dragenquote:
Twist!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, nu ben ik jaloers. Ik wil ook eenje van Litpho!
ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, nu ben ik jaloers. Ik wil ook eenje van Litpho!
* melismay bespeelt Litpho... vind je het fijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hmm, heb je nou ook wel eens het gevoel dat je gewoon bespeeld wordt?.
Altijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay bespeelt Litpho... vind je het fijn?
Nee hoorquote:Trouwens, om nog heel even over dat nummer van mij terug te komen.. net toch maar weer eens de oude geluisterd, eigenlijk is ie best saai, dat moet je toch toegeven
soms voegen covers wel heel wat toe. Enjoy the silence 2004 bijvoorbeeld is een stuk beter dan de originele enjoy the silence van Depeche Mode vind ik. maargoed dat is weer een hele andere discussie natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Nee hoor. Dan nog vind ik zo'n covertje een schoolvoorbeeld van goedkoop scoren, en de semi-toasterstijl van de man is ontzettend niét mijn smaak.
Ja, ik had het ook over zo'n covertje. Iets meer beat, iets leukere koppies in de video, rappertje op een plaats waar die dingen niet horen, maar geen essentiële wijzigingen in het arrangement.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
soms voegen covers wel heel wat toe. Enjoy the silence 2004 bijvoorbeeld is een stuk beter dan de originele enjoy the silence van Depeche Mode vind ik.
De barbier..?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef Zero2Nine het volgende:
geweldig boozywoozy icm creatiefnou ja zeker creatief met geld die man.
Maar ik ga slapen, welterusten iedereen. moet morgen weer redelijk vroeg op voor een bezoek aan de barbier
Ik wil niet gissen naar de waarheid! Ik wil het van haar persoonlijk horen, ja!quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over zo'n covertje. Iets meer beat, iets leukere koppies in de video, rappertje op een plaats waar die dingen niet horen, maar geen essentiële wijzigingen in het arrangement.
alhoewel ik met dat laatste criterium uit moet kijken, gisteren maakte iemand daar nog uit op dat volgens mijn stelling Dj Boozywoozy dus een groot creatief artiest was
Oke okequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik wil niet gissen naar de waarheid! Ik wil het van haar persoonlijk horen, ja!
Je gaat toch niet afhaken he?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:01 schreef melismay het volgende:
Ik ben gewoon moe aan het worden, het is toch niet normaal!
Ik denk het niet.. ze negeert mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Al betwijfel ik of ze het vanuit haar perspectief zal gaan vertellen, maar je kunt het proberen.
Ze had heul niet weggehoeven
Ik wil nietquote:
Knufffffff!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. ze negeert meIk voel me verlaten..
omhels me!
Ik vind dat je er een topic over moet openen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. ze negeert meIk voel me verlaten..
omhels me!
Schaam je je al?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil nietMaar ik begin zo moe te worden
Terwijl ik 10 uur geledden nog doodleuk in bed lag
Heel erg, maar ook voor die stomme typo in die post...quote:
whehehe, daar had ik gewoon overheen gelezen. Djees, nou moet je je wel doodschamen zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Heel erg, maar ook voor die stomme typo in die post...
Eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Alle vrouwen zijn kut!!!!!
Vooral die met exen......
![]()
sjucht....![]()
Wat is er mis met een krat bier? Jaloers?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:02 schreef Copycat het volgende:
Morgen... Kut geslapen door lawaaierige buurtgenoten 'met een kratje bier er neffe'.
Waar zijn de tijden gebleven dat we minimaal twee weken met één SC topic in R&P deden?![]()
Jaloers was ik geweest als ze aan de Stoli hadden gezeten, dat Lidl bier blief ik niet eensquote:
Lidl bierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaloers was ik geweest als ze aan de Stoli hadden gezeten, dat Lidl bier blief ik niet eens.
Irritant is het echter wel als je om 1 uur 's nachts uiteindelijk maar je slaapkamerraam dicht moet doen, omdat tegen de herrie van aangeschoten buren en hun spelende en gillende koters niet op te slapen is.
When will the hurting stop!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef zwaaibaai het volgende:
auw....
Na mijn achtste bakje koffie vermoed ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |