quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, flugel is weer een knappe meid
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Dr_Flash dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Hé niks over die toren hè!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is gewoon die toren die boven de rest van de stad uitsteekt, die het onweer afschrikt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Dr_Flash dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Ik zie nergens ronde hoeken, verkleinende woorden dus JAquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Heb ik wel vaker hier overigens... Wellicht heb ik een wat mannelijke poststijl![]()
Dan zou die hier al moeten zijn? Tis hier al zo warm...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:01 schreef DemonRage het volgende:
Als je goed kijkt, zie je het koufront liggen:
[afbeelding]
(grensgebied tussen ZW-wind en W-wind)
quote:APELDOORN - De extreem hoge luchtvochtigheid van dit moment bezorgt de brandweer onverwacht hoofdbrekens. Automatische brandmelders blijken 'aan te slaan' op de combinatie van hoge temperaturen en hoge luchtvochtigheid. Als gevolg daarvan worden de meldkamers overspoeld met valse meldingen. "We worden er aardig horendol van", zegt Henk - Jan de Keizer van de brandweer Noord - en Oost - Gelderland. "Op een normale avond komen er tussen de vijf en tien automatische meldingen binnen. Woensdagavond waren dat er zeventig. Allemaal loos alarm. Maar we moeten er wel voor uitrukken.".
Bij de meldkamers van andere brandweerkorpsen is het verschijnsel bekend, al ligt het aantal loze meldingen daar minder hoog. Helga Gerrits van de regio Gelderland-Zuid: "Wij kennen het verschijnsel al jaren. Zo extreem als in Apeldoorn hadden wij het woensdagavond gelukkig niet. Er zijn zeventien meldingen binnengekomen. Normaal zijn dat er vijf é tien."
De meldkamers kunnen het vermoedelijk vanaf vanavond rustiger aan doen. MeteoConsult in Wageningen voorspelt dat de extreem hoge luchtvochtigheid dan voorbij is.
Bron: de Gelderlander
Alles zakt inelkaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens aan... dit begint ergens op te lijken!
En dat trekt naar het noorden!
Dan heb jij vast een andere laatste update dan wij?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles zakt inelkaar.
Zag net de laaste update
Nope, was dat maar waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere laatste update dan wij?
Waar baseer je dat op Speedy? dat alles afneemt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, was dat maar waar.
Maar goed waar maak ik me druk om
Hier komt iig toch niks
Radar radar radarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op Speedy? dat alles afneemt?
haha, voor 90 ct niet de betrouwbaarstequote:
2 zielen 1 gedachte?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ene van 90 cent?Die geloof ik niet..
![]()
Ik ben bezig met een boycot... Jullie moeten me maar op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ene van 90 cent?Die geloof ik niet..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |