Helaas, te laatquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En jullie kunnen dit weekend alvast gaan oefenen in het wereldmuseum in Rotterdam:
We kunnen altijd nog 'n mooie sjaal of 'n vest kopen als het te fris wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
De temperatuur zakt tot 27 in het weekend.
En ik wilde hier net melden dat ik met de goede vooruitzichten misschien wel een jas minder dan tijdens het bezoek aan Lissabon wilde meenemen. Daar doe ik voorlopig dus geen uitspraken over.quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
Toch wat tegenstrijdige berichten over de regenkans op 5 oktober
http://www.weatheronline.co.uk/cgi-bin/city10day?LANG=en&WMO=08419&PROVIDER=anwendung&SID=08419f23ffe473ebcc24b0742a3e8c853a643
Daar staat tegenover dat ik nog steeds geen geldig paspoort hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
De aanschaf van de Lonely Planet van Andalucië door Limlander was een teken aan de wand.![]()
Ik neem wel aan dat je die al besteld hebt, want anders ben je waarschijnlijk niet op tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Limlander het volgende:
Daar staat tegenover dat ik nog steeds geen geldig paspoort heb![]()
De collega die we voor het gemak Dennis noemen, gaat zelfs joggen. Deed hij in Lissabon ook al. Wij verklaarden hem natuurlijk voor gek. Daarnaast hebben we nu een huurauto. Misschien gaan we wel even de stad uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef Tokay het volgende:
Nee maar, wat een plannen allemaal! Hoe actief!![]()
Straks ga je me ook nog vertellen dat jullie af en toe ook gaan lopen, in plaats van voor elke duizend meter een taxi te nemen.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
De collega die we voor het gemak Dennis noemen, gaat zelfs joggen. Deed hij in Lissabon ook al.
quote:Daarnaast hebben we nu een huurauto. Misschien gaan we wel even de stad uit.
Hebben we die al??quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De collega die we voor het gemak Dennis noemen, gaat zelfs joggen. Deed hij in Lissabon ook al. Wij verklaarden hem natuurlijk voor gek. Daarnaast hebben we nu een huurauto. Misschien gaan we wel even de stad uit.
Dit wordt een terugkerend verschijnsel hè. Slechts één ding hoef je te regelen en het gaat mis.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
De kaarten zijn besteld. Vanaf 14.00 uur zijn we komende vrijdag welkom bij het Alhambra en vanaf 18.00 uur kunnen we het paleis in. Kennelijk zijn er dus 2 entrees. Altijd handig om te weten.
*wacht nog steeds op vluchtgegevensquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit wordt een terugkerend verschijnsel hè. Slechts één ding hoef je te regelen en het gaat mis.
Gewoon even lekker een stukkie rijden. Sierra Nevada schijnt wel mooi te zijn.quote:
De kaartjes kunnen tot 16.00 uur opgehaald worden. Dus we hoeven niet al om 14.00 uur voor de deur te staan. Begreep ik van het Engels sprekende meisje. Overigens kan daar wel iets mis zijn gegaan aangezien ik weer zo nodig het gesprek half in het Spaans probeerde te voeren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef Limlander het volgende:
![]()
Is er ook een tijdstip bekend dat we weer naar buiten mogen![]()
Klopt 't dat je 'n meisje aan de lijn krijgt en spreekt ze engels![]()
Koffer(s) al ingepakt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewoon even lekker een stukkie rijden. Sierra Nevada schijnt wel mooi te zijn.
Nee, daar hebben we de woensdagavond voor. Ben wel al preventief aan het wassen geslagen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:56 schreef Tokay het volgende:
Koffer(s) al ingepakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |