Dat zullen wel de wedstrijden van vorig jaar zijn die als een soort voorbeschouwing integraal worden uitgezonden. Dat kun je zien aan het woord directo in één van de bovenhoeken van het beeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Limlander het volgende:
Misschien worden de wedstrijden van de beide Granada-teams ook wel live uitgezonden. Kunnen we ze (geheel in stijl) vanuit de lounge op het vliegveld bekijken.
Ik ben voorstander van de Jaguar-oplossing, maar dat kunnen we misschien beter zo tijdens de borrel even bespreken.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef Limlander het volgende:
Precies, directo=live uit het archief![]()
Is het besluit over het vervoer van Malaga naar Granada nu definitief? Of nemen we toch die Hummer-limo?
In lijn met de hotelkamerverdeling stem ik dan wel voor vier jags natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van de Jaguar-oplossing, maar dat kunnen we misschien beter zo tijdens de borrel even bespreken.
Daar kan ik helemaal geen tegenargument voor bedenken, tenzij jij zonder chauffeur bedoelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
In lijn met de hotelkamerverdeling stem ik dan wel voor vier jags natuurlijk.
De stierenvechtagenda van oktober is nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
k vraag me af hoe het met de 'taken' van een ieder zit... Is het stierenvechten al geregeld? Niet dat ik mee ga. Zet het dus maar op het programma, zodat we daar vanaf kunnen wijken![]()
Ik ziet 't al helemaal voor mequote:Op zondag 18 september 2005 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Een flamenco-dansles.
Dat is zeker iets dat we op ons reisprogramma moeten zetten.
Ik ben gesnapt.quote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ziet 't al helemaal voor me
[afbeelding]
Dit is natuurlijk ook leuk vandezelfde site:quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef Limlander het volgende:
Volgens http://www.carmencuevas.c(...)_new/cursos_flam.htm kunnen we op donderdagavond meteen aan de bak. Olé.
Er zijn in oktober bijna geen stieren meer voor de ring. Dus groot kans dat je die kan vergeten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:43 schreef Limlander het volgende:
[..]
De stierenvechtagenda van oktober is nog steeds onduidelijk.
Geen haast, de komende twee weken is het nog de voorspelling dat de temperatuur boven de 25 graden ligt!quote:
Dan wordt het toch flamenco-dansen dusquote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Er zijn in oktober bijna geen stieren meer voor de ring. Dus groot kans dat je die kan vergeten.
En jullie kunnen dit weekend alvast gaan oefenen in het wereldmuseum in Rotterdam:quote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef Limlander het volgende:
Dan wordt het toch flamenco-dansen dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |