Mooie, onderbouwde stellingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:16 schreef GREED het volgende:
Granada sucks. Geef mij maar Grenada.
Wat verwacht je dan bij een WO+-er. Ik vind hem lief.quote:
Nee, beter nog: LIEV!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat verwacht je dan bij een WO+-er. Ik vind hem lief.
Nog niks kunnen vinden... wel een basketbalploeg met cheerleadersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al wat info over voetbalwedstrijden die we 'moeten' bezoeken?
Kijk. We hebben een doel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Nog niks kunnen vinden... wel een basketbalploeg met cheerleaders
Ik wíst het wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nog niks kunnen vinden... wel een basketbalploeg met cheerleaders
[beetje offtopic]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:28 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik wíst het wel!
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?
Babysitters, buurvrouwen, schooljuffen, agentes, koffiejuffen, stagaires en aerobicsleraressen. En strippers natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:52 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[beetje offtopic]
Je vergeet nog de kamermeisjes, studentes en au pairs
[/beetje offtopic]
UIO, een linkje!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
Ow, misschien vind je hier wel iets: http://granadainfo.com/pamela/gaygranada.htm
Misschien leuk om de gehele groep langs te manouvreren:quote:Candela (Santa Escolastica No. 9 -- Realejo Neighborhood)
Candela is a basic tapas place (each drink comes with a free little snack, like sausage or cheese on bread) with a nice atmosphere, very popular with the 25-45 artist, language teacher, journalist-type crowd that lives in the neighborhood. While by no means populated exclusively by gays, one of the two bartenders and a fair number of regulars are gay (or openly bi) and it's certainly a very comfortable place to begin the night (its prime hours are 10 to 1, before the dance bars get going).
quote:According to local sources, the two top cruising locations in Granada are the train station (especially around the restrooms) and the Jardines de Triunfo, a large park with a colored fountain that lies at the intersection of the city's two largest streets: Gran Via and Avenida de la Constitution. Additionally, during the summer, the younger gay men of Granada can often be found sitting in a long line on the wall that runs along the Carerra del Darro, up from Plaza Nueva. Since a couple of the bars listed above (Al pie de la Vela and El Rincón de San Pedro) are right around here, this makes for a fairly concentrated gay zone during the warmer months.
Ik was direct al verder aan het zoeken voor je op die site, met in mijn achterhoofd de Amsterdamse sferen waarin wij verkeren. Toch een beetje het thuisgevoel opzoeken. Wehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Dank je gr8w8.
Het eerste deel van die link is wel handig: http://www.granadainfo.com
Vandaar dat ik die hier nog even apart post.
Het was inderdaad laatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Limlander had het er gister nog over dat hij zich zou laten zien in dit topic, maar gisteravond is zeker een latertje voor hem geworden.
Dat wordt een vette tegenvallerquote:En het is slechts 15 minuten lopen van het oude centrum:
Ben je er geweest? Was 't leuk? Hoe ver is 't lopen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wordt een vette tegenvaller
Daarom vraag ik ook naar de duur van de taxirit daarheen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wordt een vette tegenvaller
Maar de conclusie? Heb je het nachtleven als positief ervaren? Wat voor cijfer zou je geven op de schaal van Hik?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:27 schreef Hik het volgende:
Nachtleven: veel blije jonge doosjes en jongetjes uit de hele wereld die voor het eerst bij mamma's pappot wegzijn. Ok: ook zeer coole (non-toeristische) tenten waar flamenco wordt gezongen en gedanst. In disco's ben ik niet geweest. In veel kroegen krijg je bij je biertje al een gratis tapa (meestal een broodje).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |