quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 106]
Wat is slapen??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo jijEn nu slapen
we breien morgen wel wat. Het komt goed
Dat is idd waarquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Bruce117 het volgende:
Of die tekst nu goed is of niet. Het kan absoluut geen kwaad om een dag of 2 te wachten met reageren.
Stel dat je nu een reactie verstuurd en morgenochtend iets in je op komt wat er ook in had gemoeten. Dan kan je er geen 2e mail meer achteraan sturen.
Beste meneer **********quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef APK het volgende:
En vergeet niet 'sorry' te zeggen, die mail komt redelijk agressief over.
Een bord good noodles in de magno en uw maag is weer heerlijk gevuld!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat is slapen??
Ben nog niet eens aan eten toegekomen![]()
En dan nog: 'Ik zal het nooit meer doen (quote:
Kom maar brengenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:01 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Een bord good noodles in de magno en uw maag is weer heerlijk gevuld!![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog: 'Ik zal het nooit meer doen () maar euh, ik weet inmiddels heel veel van weerradarbeelden, heeft u misschien een baantje voor me?'
![]()
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:05 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
dat wordt dan 0,90 ct * (u * d)
waar u staat voor users
en d voor dagen
![]()
Niemand kreeg een mail, alleen Speedy.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb trouwens geen mailtje gehad, toch was ik 1 van de laatsten die een code vroeg en hem direct plaatste in mijn profiel.
Och, wie weet heeft mijn spam-filter deze wel weggeflikkerd.
Spamfilters zijn nuttigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb trouwens geen mailtje gehad, toch was ik 1 van de laatsten die een code vroeg en hem direct plaatste in mijn profiel.
Och, wie weet heeft mijn spam-filter deze wel weggeflikkerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |