thnxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terrain aanvinken en dan tilten, bij Amerikaanse steden kan je Building aanvinken en er wordt een skyline nagebootst.![]()
*wacht met smart op Europese skylines*
Je kan overlays maken. Als je zelf een luchtfoto hebt. zoals dezequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef Syd het volgende:
ah dat is minder:( ikk dacht dat ze van de hele wereld wel foto hadden gemaakt
ja.. simpel toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef Syd het volgende:
hoebedoel je? dus ik moet zelf in de lcuht hangen en een foto van hengelo maken ?
Ik kan em ook maar niet vinden iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
zeg, heeft iemand de coordinaten van de chinese muur? ik weet dat je dat ding vanuit de ruimte hoort te kunnen zien maar ik ben behoorlijk dich overgevlogen en heb hem niet kunnen vinden.
Die moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
zeg, heeft iemand de coordinaten van de chinese muur? ik weet dat je dat ding vanuit de ruimte hoort te kunnen zien maar ik ben behoorlijk dich overgevlogen en heb hem niet kunnen vinden.
Dit is em als het goed isquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
inderdaad een verbetering ..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef err het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |