thnxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terrain aanvinken en dan tilten, bij Amerikaanse steden kan je Building aanvinken en er wordt een skyline nagebootst.![]()
*wacht met smart op Europese skylines*
Je kan overlays maken. Als je zelf een luchtfoto hebt. zoals dezequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef Syd het volgende:
ah dat is minder:( ikk dacht dat ze van de hele wereld wel foto hadden gemaakt
ja.. simpel toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef Syd het volgende:
hoebedoel je? dus ik moet zelf in de lcuht hangen en een foto van hengelo maken ?
Ik kan em ook maar niet vinden iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
zeg, heeft iemand de coordinaten van de chinese muur? ik weet dat je dat ding vanuit de ruimte hoort te kunnen zien maar ik ben behoorlijk dich overgevlogen en heb hem niet kunnen vinden.
Die moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
zeg, heeft iemand de coordinaten van de chinese muur? ik weet dat je dat ding vanuit de ruimte hoort te kunnen zien maar ik ben behoorlijk dich overgevlogen en heb hem niet kunnen vinden.
Dit is em als het goed isquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef moomoo het volgende:
inderdaad een verbetering ..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef err het volgende:
geen idee (google earth thuis zo wel ) .. maar je moet ff http:// toevoegenquote:
is inderdaad wat rommelig geparkeerdquote:
Nope dat zijn de zoutvlakten, bonneville speedway ligt er ook, ammmaal zout en nog eens zoutquote:Op vrijdag 2 september 2005 04:11 schreef coz het volgende:
vaag
baantjes in ijs ?
40°40'54.48"N, 113°54'1.31"W
Is idd Gizeh. De sfinx zit net onder het uiterst rechtse pinnetje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:49 schreef moomoo het volgende:
toch wel vet om in die stad daar te wonen. kijk je uit je raam zo tegen die piramedes(en de sfinx als het inderdaad gizeh is?) aan. das wel even wat beter dan mijn uitzicht zeg.
Waar halen jullie al die stukjes vandaan?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Rio het volgende:
HIER een overlay
en HIER een complete overlay als kmz
Daar zijn de foto's denk ik te oud voor. Ze zijn zo'n 3 jaar oud.quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef Toad het volgende:
Is deze -in onze ogen- aparte haven al langs geweest?
22°17'32.75"N 114° 9'17.89"E
En je ziet ook nog een ruimteschip, soort hoteldak ofzo?
-edit-
ik zie nu pas dat ik in Hong Kong ben, daar is recent een Disneyland geopend zag ik op RTL 4, ff kijken of er bouwfoto's op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |