quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:22 schreef speedfreakssj het volgende:die dirt track is niet eht makkelijk. hoe moest dat ook alweer? met de minigun staan ergens maar waar. vlak na die ramp is niet handig want dan durt het erg lang voordat er weer mensjes komen.
Mijn tip inderdaad
ja gewoon, al na een paar tellen kom je bij een bocht waar iedereen op zn bek gaat, dan ga je daar op die heuvel staan, dan duurt het inderdaad ff voordat de ventjes weer komen, maar je ziet ze al op ruime afstand, dus je kan alvast beginnen met schieten, degene die je mistte, liggen dan hoogstwaarschijnlijk op hun bek achter je, en zijn dan zogeheten sitting ducks.
--- Dik kans dat er nog mensen doorrijden, maar die kan je de volgende ronde weer nemen, je hebt alsnog 4 pogingen dus maak je niet druk, ik deed er ook 2-3 pogingen over om iedereen neer te krijgen.
Je kan ook het aantal gasten tellen die je neerschiet, als je goed telt, dan kan je na de laatste gelijk beginnen met racen, dat had ik nl. niet gedaan, en dan moet je ff wachten ---
Het duurt inderdaad een paar minuten, en als je dan een hele tijd niemand meer ziet, dan ben je nog steeds laatste, en dan moet je nog ff alle rondes uitrijden, dan zie je dat je vanzelf eerste wordt, en dan kan je de finish over
![]()
Die methode is overigens wel meer toepasbaar, niet overal, maar wel bij de meeste plekken.
Bovenstaande tekst =
C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.