Ik weet niet OF het werkt :L maar al sik door de police achterna gezeten word en ik bij in sanfierro, dan race ik (als de health low is) als een gek naar me grage en save,quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, dat kan niet. Ten tijde van de ps2-release was daar ook 'n hoop over te doen, buiten die ene missie om kun je 'm niet krijgen. En het schijnt dat je er ook geen Vigilante mee kan doen, mocht je die missie failen en dat ding opslaan. Hoe het met cheats zit weet ik niet, maar tijdens de normale storyline zie je dat ding maar één keer. Helaas
ik heb idd gewoon via verkenner/msn gtaspeedo,exe gestrat en SA laten starten door die mod maar dan die ik et niet. hij zou bottom right moete staan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet eerst het programma starten en dan op Load Mod klikken, dus niet GTA SA los opstarten
Als je die FBI achter je aan hebt en je weet je safe house te bereiken en je saved dus (duhquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van die politie-auto's is waar inderdaad... kan me niet voorstellen dat dat ook zo is als de FBI achter je aan zit, maar ik ga het vanavond misschien maar eens proberen
Hmmz dat is vreemd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
ik heb idd gewoon via verkenner/msn gtaspeedo,exe gestrat en SA laten starten door die mod maar dan die ik et niet. hij zou bottom right moete staan.
Geen idee hoe, maar dit is 'mquote:Op maandag 1 augustus 2005 05:23 schreef coz het volgende:
dont hotlink large files
ik denk het niet , aan de .th.jpg te zien
zet maar bij de wiki
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee hoe, maar dit is 'm.
Wat is dit danquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:06 schreef coz het volgende:
[..]google news
ROFL ..daar had ik nog niet op gelet
![]()
car editor ? zelf maken dus ? , gewoon een 3d programma (3dmax) en dan omzetten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef McFarmer het volgende:
Ik heb er totaal geen last van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe krijg ik di snelheidsmeter werkend? moet die soms in de GTSA map staan?
heb het nu gewoon load mod gedaan waarna hij GTASA startte maar ik zie geen mod. of moet het met new games?
Mijn tip inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:22 schreef speedfreakssj het volgende:
die dirt track is niet eht makkelijk. hoe moest dat ook alweer? met de minigun staan ergens maar waar. vlak na die ramp is niet handig want dan durt het erg lang voordat er weer mensjes komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |