Thnx.... lukt direct die andere missies waren simpel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
gewoon vliegen, een spervuur aan raketten en guns op die vrachtwagens, en op die rijdende jeeps een spervuur guns, das genoeg, de gun mikt vanzelf een beetje namelijk
En dan weer landen, stelt niet zoveel voor
Niiicequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Rokus het volgende:
[..]
Thnx.... lukt direct die andere missies waren simpel.
Eindelijk die &*#%^$*^$ vliegschoolmissie klaar
JA en als je dat heb komen die wapens.. Automatics?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:48 schreef Yildiz het volgende:
niet
je kan alleen met 2 Tec9's schieten, met 2 normale uzi's, met 2 normale pistolen en die sawn-off shotgun kan je er ook 2 tegelijk van dragen.
Verder niet, om dat te krijgen moet je wel je skills maxed out hebben
juh, je hebt er gelijk 2 in je hand jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef Seal_force het volgende:
[..]
JA en als je dat heb komen die wapens.. Automatics?
Das wel matig, ze staan wél in je GTA SA user files / saved games enzo?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Net mn computer geformatteerd ivm nieuwe hardware, is mn partitie waar ik mn savegames op had gezet kapot gegaan ofzo, ik kan er iig niet meer bij. Nu moet ik het opnieuw uitspelen.
Ik zie dat je geen zin heb om hem door te lezen..!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen zin om alle topics door te gaan
Maar hebben jullie de speedmeter mod al??
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:59 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik zie dat je geen zin heb om hem door te lezen..!![]()
Ik heb ervan gehoord, maar binnen deze topics is er maar 1 screenshot voorbij geweest met een speedometer screenshot.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen zin om alle topics door te gaan
Maar hebben jullie de speedmeter mod al??
http://faq.gtasanandreas.nlquote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef fs180 het volgende:
waaer scoor ik een uzi, en waar zitten de crossmoters?
Weet ikquote:
ik heb nog wel een savegame waarbij je alleen de laatste missie nog moet doen....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef magic_dreamer het volgende:
Heb best wel zin in gta: san andreas te spelen maar moet dan weer helemaal overnieuw beginnen![]()
had al 78% en was bij de laatste missie.
Ben mijn savegame kwijtgeraakt door een fout in me pc en heb nu zelfs een betere videokaart dan op dat moment. Maarjah om dan weer een paar kutmissies te doen![]()
Wat dacht je van 'geïnstalleerd'?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik
Zo ik heb het spel geinstaleerd op mijn pc![]()
Sorryquote:
zou je die aan mij kunnen geven zou je me heel happy makenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb nog wel een savegame waarbij je alleen de laatste missie nog moet doen....
astuquote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
zou je die aan mij kunnen geven zou je me heel happy maken![]()
Ja hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die kan ik toch gewoon over de oude save-file heengooien he?
Dan heb jij waarschijnlijk op [Nee] geklikt toen je gevraagd werd of je het gelijknamige en gelijkgrotige bestand wou vervangen.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb hem eroverheen gegooid. Dus met control C, Control V maar hij blijft die oude gebruiken?
Anders moet je eerst de oude save game verwijderen en daarna die heen zetten.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb hem eroverheen gegooid. Dus met control C, Control V maar hij blijft die oude gebruiken?
Ik kan sinds ik goed getrained heb, 100%, behoorlijk snel fietsen en onwijs hoog springenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef Steve-O het volgende:
Is zien hoe hard ik op me fiets vooruit kom.
Ik haalde 1 X met afdaling 101quote:Op zondag 31 juli 2005 19:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik kan sinds ik goed getrained heb, 100%, behoorlijk snel fietsen en onwijs hoog springen
Maar je doelde uiteraard op de mod, lees ik nu...
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik haal 96 op een recht stuk
[[url=http://images.dumpanimage.com/up/t2/20050731/k0LKe3KRxG.jpg]afbeelding][/url]
en over de 200 als ik een berg gebruik
[[url=http://images.dumpanimage.com/up/t2/20050731/GDVcTcZWU5.jpg]afbeelding][/url]
verder kijken dan je neus lang isquote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef Klonk het volgende:
die speedmeter mod, waar te vinden enzo ?
en onder het motto, nieuws moet je maken...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Deze mod geld voor alles.
Auto's
Vliegtuigen.
Fietsen.
Etc.
verder kijken dan je neus lang isquote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef Klonk het volgende:
en onder het motto, nieuws moet je maken...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Auto's
Vliegtuigen.
Fietsen.
Etc.
Klik
Auto's
Vliegtuigen.
Fietsen.
Etc.
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Damn zeg, ik denk die FBI Rancher, die moet wel top zijn, net als in Vice City,...
ik heb overigens geen FBI Washington gezien, jammerMn FBI Washington, wat doe je!
Maargoed, na pijn en moeite krijg ik een FBI Rancher in mn garage en loop ik nog net naar me safehouse toe, saven, en ff Vigilante.
Denk je, bij de 3e auto die ik wil rammen, maakt dat ding n gare achterwaartse salto
[afbeelding]
Is er trouwens een manier om de SWAT truck te krijgen danwel spawnen?quote:
Pak toch een trainer johquote:Op zondag 31 juli 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is er trouwens een manier om de SWAT truck te krijgen danwel spawnen?
Ik had em nl. niet gejat tijdens de eindmissies, om dan in n garage te zetten...
Ik verwachtte op 1 of andere manier dat dat niet ging werken, anyway, cheat?
genoeg voor de wikiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik zie wel een beetje gelijkenis
beide staan op mijn todo list ... maar ook al die plaatjes die er staan omzetten naar een galleryquote:
Gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef coz het volgende:
vannacht met een vriend bij mij thuis 10 minuten compleet de slappe lach gehad
hij had alle controls omgegooid , en toen ik ff ging spelen kon ik daar niet zo snel aan wennen
netto resultaat toen ik met een parachute naar beneden sprong SPLUT
(toen tikte ik een health cheat in en zal er vast mee te maken hebben gehad , maar toch)
en toen volgde de melding Respect Upgraded .. ge-wel-dige timing
goed , er was wat drank in het spel .. maar mén wat hebben we gelachen
Jup.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'?
Je moet eerst het programma starten en dan op Load Mod klikken, dus niet GTA SA los opstartenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:23 schreef speedfreakssj het volgende:
als ik op load mod fruk en SA start dan issie er niet? heb gewoon voor bottom right gekozen.
welke auto staat 2e van links en helemaal recht, een of andere bmw, ik heb em iig nog niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img111.imageshack.us/img111/8050/gallery992nk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje onduidelijke foto
[[url=http://img111.imageshack.us/img111/4125/gallery973kc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet niet OF het werkt :L maar al sik door de police achterna gezeten word en ik bij in sanfierro, dan race ik (als de health low is) als een gek naar me grage en save,quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, dat kan niet. Ten tijde van de ps2-release was daar ook 'n hoop over te doen, buiten die ene missie om kun je 'm niet krijgen. En het schijnt dat je er ook geen Vigilante mee kan doen, mocht je die missie failen en dat ding opslaan. Hoe het met cheats zit weet ik niet, maar tijdens de normale storyline zie je dat ding maar één keer. Helaas
ik heb idd gewoon via verkenner/msn gtaspeedo,exe gestrat en SA laten starten door die mod maar dan die ik et niet. hij zou bottom right moete staan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet eerst het programma starten en dan op Load Mod klikken, dus niet GTA SA los opstarten
Als je die FBI achter je aan hebt en je weet je safe house te bereiken en je saved dus (duhquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van die politie-auto's is waar inderdaad... kan me niet voorstellen dat dat ook zo is als de FBI achter je aan zit, maar ik ga het vanavond misschien maar eens proberen
Hmmz dat is vreemd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
ik heb idd gewoon via verkenner/msn gtaspeedo,exe gestrat en SA laten starten door die mod maar dan die ik et niet. hij zou bottom right moete staan.
Geen idee hoe, maar dit is 'mquote:Op maandag 1 augustus 2005 05:23 schreef coz het volgende:
dont hotlink large files
ik denk het niet , aan de .th.jpg te zien
zet maar bij de wiki
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee hoe, maar dit is 'm.
Wat is dit danquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:06 schreef coz het volgende:
[..]google news
ROFL ..daar had ik nog niet op gelet
![]()
car editor ? zelf maken dus ? , gewoon een 3d programma (3dmax) en dan omzetten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef McFarmer het volgende:
Ik heb er totaal geen last van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe krijg ik di snelheidsmeter werkend? moet die soms in de GTSA map staan?
heb het nu gewoon load mod gedaan waarna hij GTASA startte maar ik zie geen mod. of moet het met new games?
Mijn tip inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:22 schreef speedfreakssj het volgende:
die dirt track is niet eht makkelijk. hoe moest dat ook alweer? met de minigun staan ergens maar waar. vlak na die ramp is niet handig want dan durt het erg lang voordat er weer mensjes komen.
Hij staat nu in de GTASA map waar ook GTASA.exe staat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen last van.
Ik heb em op mijn bureaublad staan.
Probeer dit eens dan, anders weet ik het ook niet.
Heb je trouwens Hyper Treading aan staan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |