nou... ik ga het dan nog maar eens proberenquote:stelt niet zoveel voor
Thnx.... lukt direct die andere missies waren simpel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
gewoon vliegen, een spervuur aan raketten en guns op die vrachtwagens, en op die rijdende jeeps een spervuur guns, das genoeg, de gun mikt vanzelf een beetje namelijk
En dan weer landen, stelt niet zoveel voor
Niiicequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Rokus het volgende:
[..]
Thnx.... lukt direct die andere missies waren simpel.
Eindelijk die &*#%^$*^$ vliegschoolmissie klaar
JA en als je dat heb komen die wapens.. Automatics?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:48 schreef Yildiz het volgende:
niet
je kan alleen met 2 Tec9's schieten, met 2 normale uzi's, met 2 normale pistolen en die sawn-off shotgun kan je er ook 2 tegelijk van dragen.
Verder niet, om dat te krijgen moet je wel je skills maxed out hebben
juh, je hebt er gelijk 2 in je hand jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef Seal_force het volgende:
[..]
JA en als je dat heb komen die wapens.. Automatics?
Das wel matig, ze staan wél in je GTA SA user files / saved games enzo?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Net mn computer geformatteerd ivm nieuwe hardware, is mn partitie waar ik mn savegames op had gezet kapot gegaan ofzo, ik kan er iig niet meer bij. Nu moet ik het opnieuw uitspelen.
Ik zie dat je geen zin heb om hem door te lezen..!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen zin om alle topics door te gaan
Maar hebben jullie de speedmeter mod al??
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:59 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik zie dat je geen zin heb om hem door te lezen..!![]()
Ik heb ervan gehoord, maar binnen deze topics is er maar 1 screenshot voorbij geweest met een speedometer screenshot.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen zin om alle topics door te gaan
Maar hebben jullie de speedmeter mod al??
http://faq.gtasanandreas.nlquote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef fs180 het volgende:
waaer scoor ik een uzi, en waar zitten de crossmoters?
Weet ikquote:
ik heb nog wel een savegame waarbij je alleen de laatste missie nog moet doen....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef magic_dreamer het volgende:
Heb best wel zin in gta: san andreas te spelen maar moet dan weer helemaal overnieuw beginnen![]()
had al 78% en was bij de laatste missie.
Ben mijn savegame kwijtgeraakt door een fout in me pc en heb nu zelfs een betere videokaart dan op dat moment. Maarjah om dan weer een paar kutmissies te doen![]()
Wat dacht je van 'geïnstalleerd'?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik
Zo ik heb het spel geinstaleerd op mijn pc![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |