quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je 'vriend' is met vakantie
Probeer het hier over een week nog eens zou ik zeggen
Nou, hopen, bidden, smeken, me in mijn gezicht klauwen van verlangen en wanhopig zwarte krachten oproepen is wat anders dan beloven hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude had beloofd dat hij dood zou zijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, hopen, bidden, smeken, me in mijn gezicht klauwen van verlangen en wanhopig zwarte krachten oproepen is wat anders dan beloven hoor
Volgens mij duidde D.Rose trouwens niet op degene op wie jij duiddequote:
Nee dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij duidde D.Rose trouwens niet op degene op wie jij duidde
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude had beloofd dat hij dood zou zijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoelde je die
Nou, het dodenlijstje groeit![]()
zijn 'ze' allemaal dood?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoelde je die
Nou, het dodenlijstje groeit![]()
Ik ben bang dat als ik de naam uitspreek het terugkomt van vakantie en daar heeft het zo veel regen gehad, dat dat weer eindeloos infantiel gejeremieer inluidtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat hij niet A** bedoeldemaar niet wie dan WEL
aan wie dacht jij dan?
En jij bent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef coz het volgende:
doe is wat minder in geheimtaal sprekenmogen wij ook lachen ?
Het zal wel niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik de naam uitspreek het terugkomt van vakantie en daar heeft het zo veel regen gehad, dat dat weer eindeloos infantiel gejeremieer inluidt![]()
Laten we het daar maar op houden
cozquote:
quote:
Mwoahh....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Die zullen wel denken die is geschift![]()
Het valt nog wel mee??quote:
Ik kan me niemand voor de geest halen die ik dood wens , hypothethisch gesproken .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij nog iemand? Het gebeurt niet echt hč? Dit is allemaal hypothetisch. Ja anders krijgen we problemen. Het is dus meer de : 'Stel je hier voor dat iemand dood is'-dag
Stel je voor dat Balkenende dood was. Nou, wie moet dan de onbewogen emotieloze speech op TV houden alsof hij voor de klas een gekunstelde spreekbeurt houdt, zoals bij de dood van Juultje bijvoorbeeld?
Dan valt er gewoon een gat
soms is het wel makkelijker als iemand doood zou zijn...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan me niemand voor de geest halen die ik dood wens , hypothethisch gesproken .
Zelfs de grootste eikels, nietmag de pijnbank niet gewoon uit de kast en dat die ingebruik wordt genomen ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
zoals bij de dood van Juultje bijvoorbeeld?
Makkelijker ja, maar ik neem zelden de makkelijkste wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
soms is het wel makkelijker als iemand doood zou zijn...
Dat is nog beter zelfs!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan me niemand voor de geest halen die ik dood wens , hypothethisch gesproken .
Zelfs de grootste eikels, nietmag de pijnbank niet gewoon uit de kast en dat die ingebruik wordt genomen ?
[Mypotiaans accent]quote:
Da's veel stoerder jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
"Beste landgenoten. Mijn bereikte hedenochtend het bericht dat onze koningin-moeder, prinses Juliana van Oranje tot Dementia, in haar slaap de weg naar God is aangegaan. Namens het kabinet wil ik mijn oprechte condoleances uitspreken tegenover onze koningin, haar kinderen en kleinkinderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Juultje dood?![]()
![]()
Benieuwd wat Balky nu gaat zeggen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
[Mypotiaans accent]
Dooon't bee redieculous!!!
[/Mypotiaans accent]
hmmmm herkenbaar zeker...op internet kan eenieder zich anders voordoen dan dat ie in werkelijkheid is...dus inderdaad selectief zijn met je contacten en dan het allemaal toch nog niet zo nou nemen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik gek? Ik ben gek.
Pas geleden op msn een gesprek gehad met iemand om te vragen wanneer we gaan afspreken. Ik vraag dat en op een gegeven moment krijg ik als antwoord " Voordat de bom valt" En dan denk ik meteen dat slaat nergens op. Dat nummer van doe maar vind ik ook iets irritants.
Dan heb ik al bij voorbaat geen zin om af te spreken als zo'n ontmoeting gepaard gaat met opmerkingen die niet in mijn straatje passen. Immers ik zit net goed op dreef en op het juiste pad.
Vandaar ook gisteren dat wantrouwen jegens bepaalde personen. Ik ben kieskeurig de laatste tijd met wie ik wel en niet wil afspreken. Puur vanwege het feit dat ik zelf kieskeuriger ben met wat ik zeg en hoe ik in het leven sta.
Soms krijg ik dan wantrouwen dat mensen gewoon roet in het eten willen gooien maar waarschijnlijk gebeurt zoiets niet met opzet. Toch tja...ik weet niet
Nu genoeg serieus gepraat. Ik ga muziek opzetten.
Het vele aanwezig zijn op internet heeft me op een bepaalde manier doen denken. Ik denk anders en ook wil ik bepaalde gesprekken in het echt op die manier hebben. Niet dat ik compleet contact gestoord ben maar goed. Je moet toch wat
Het feit dat de bom valt wordt gebruikt verstoord bij mij het gesprek enigszins en net toen ik buiten zat voelde ik me bedreigd door atoombommen.
we kunnen niet overal aan denken hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
DAt jullie daar zelf nog niet aan gedacht hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |