Ja, aan Fles vragen. Dan komt het goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag maar aan Fles, die weet wel welke blommetjes de vrouwtjes willen
O en bij overspel met beffen wil ik er ook iets glimmends bij, al is het maar een kettinkje van de HEMA ofzo.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, aan Fles vragen. Dan komt het goed.Ik heb het wespennest gezien waarin 'ie zat.
Ik kan wel iets glimmends bij de Hema gaan halen maar die hebben maar iets van tien verschillende soorten hangertjes. Ik neem aan dat je niet met dubbel spul rond wilt lopen...
-=blingbling=-quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, aan Fles vragen. Dan komt het goed.Ik heb het wespennest gezien waarin 'ie zat.
Ik kan wel iets glimmends bij de Hema gaan halen maar die hebben maar iets van tien verschillende soorten hangertjes. Ik neem aan dat je niet met dubbel spul rond wilt lopen...
quote:
net nu ik ook weer eens voor altijd onlijn ben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga ook ff iets zinnigs doen......denk ik
hah kijk dat bedoel ik nou, welke weldenkende man trapt daar nou tegenwoordig nog in?quote:
ow jawel hoor ik zag ze wel...u heeft wel een bonnetje gevraagd?quote:
kom eens online danquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom eens dichterbij met je haar dan....
hihihiquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom eens dichterbij met je haar dan....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
hihihi![]()
![]()
-=edit sorry qu niks persoonlijks=-
Nee hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
En toen was iedereen overleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |