Hier gaat Purrel door de sneeuw:quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Flem het volgende:
Purrel in de sneeuw! Iemand foto's?
Met Vreven er ook uit moet er toch wel een plaatsje over zijn dacht ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:
De verbanning van Hersi naar het tweede (Vitesse), zet natuurlijk wel de poort open voor onze Purrel. Maargoed het zou zo des Sturings wezen als hij nu ineens voor Esajas gaat kiezen en Frankel alsnog op de bank komt, we zullen zien.
Scannen en tonen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Flem het volgende:
Grote foto van Purrel in actie tegen Spakenburg in de Gooi- en Eemlander van gisteren!
met wat voor redenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb net Purrel een brief geschreven..![]()
quote:Fränkel wil gewoon winnen van Feyenoord
Fränkel vindt dat er niet te veel ophef moet worden gemaakt over de commotie rond Stijn Vreven en Youssouf Hersi. "Het zijn twee belangrijke spelers die we zondag moeten missen, maar daarmee zijn we niet opeens kansloos. Dan zou je dan de andere spelers tekort doen. Ik trek me wel aan wat er is gebeurd, maar er is nu wel genoeg over gezegd." De linksback wil dat iedereen nu over gaat tot de orde van de dag. "We moeten ons volledig richten op zondag. Een belangrijke wedstrijd, waarin ik het niet wil doen voor een puntje. We kunnen gewoon winnen van Feyenoord."
Purrel Fränkel weet dat Feyenoord te kloppen is. "Het is geen wonderploeg, ze zijn dit seizoen heel wisselvallig." De laatste vier confrontaties wisten de Rotterdammers niet meer te winnen tegen Vitesse. "Laten we dat maar zo houden, dat is een mooi vooruitzicht voor zondag. Ikzelf sta waarschijnlijk tegen Castelen, als hij speelt. Dat is een lastige tegenstander met zijn snelheid, ik verwacht geen makkelijke middag."
De smalle selectie baart Fränkel wel wat zorgen. "Er moet nu niet teveel gebeuren, zeker defensief hebben we weinig alternatieven meer. Die jongens op de bank hebben nog geen ervaring."
Je zoekt wel stoere voetballers uit, eerst Barry en nu Purrel. Who's next?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Om hem te bedanken voor zijn medewerking aan ons boekwerkje en hem veel leesplezier te wensen met datzelfde boekwerkje.
Ha, die is tegenwoordig ausputzer tussen de negers van Deltasport Vlaardingen. Wel een supergave kantine.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef Flem het volgende:
Warry van Wattum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |