Hij wisselt in de wedstrijd al gauw met Hersi van kant, en eigenlijk gebeurt dat de hele wedstrijd lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Sowieso vind ik De Mul op links een diskwalificatie van al je linksbenige spelers hoor.
Dan is het wel donders gevaarlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij wisselt in de wedstrijd al gauw met Hersi van kant, en eigenlijk gebeurt dat de hele wedstrijd lang.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan is het wel donders gevaarlijk.
Helemaal rustig was hij niet he, hij 'dreigde' al met een verhuur/vertrek.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klasse van Purrel dat hij rustig blijft en gewoon presteert als hij zijn kans krijgt..
Was dat echt zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Helemaal rustig was hij niet he, hij 'dreigde' al met een verhuur/vertrek.
Ze staan ook in dit topicquote:
Edje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hersi iets naar achter of zo? De balans kan maar zo uit het elftal zijn. Mag jij raden wie de schuld krijgt als ze verliezen..
STURING!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hersi iets naar achter of zo? De balans kan maar zo uit het elftal zijn. Mag jij raden wie de schuld krijgt als ze verliezen..
Almeloooquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie speelt Vitesse vanavond?
Zeg heb je zo'n mooie avatar, en dan weetje niet tegen wie Vitesse speelt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie speelt Vitesse vanavond?
En mijn eerste argument?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. ja, ik koos even de makkelijkste weg.. Ik ben geen die-hard Purrel fan hoor.. Hij is gewoon lief..
Ai, blunder van mijn persoontjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is van Go Ahead Eagles..??
Kennen we misschien iets specifieker zijn? (dit zal wel als een 'nee' gelden dan)quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kende je FG ook?
Ik zeg Kerstavond..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kennen we misschien iets specifieker zijn? (dit zal wel als een 'nee' gelden dan)
Deze jongen had in de loop der jaren niet zulke goede relaties met de rest van Diepenveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Diepenveen ook een mooie club.. heet jullie toernooi Willem Brinkman toernooi, klopt dat?? Vroeger nog wel eens gespeeld.. ik speelde bij Avanti Twello.
Ik bedoel Floor, die jongen die overleden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:23 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik zeg: mag ik een hulplijn inzetten?
Haha.. Utile Dulci.. mooie club hoor! Speel je met Martijn Pothoven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef DeVinger het volgende:
Dat van UD 5 had ik niet moeten zeggen he
Zeg maar gerust vermoord is, maar nee die ken ik niet. Jij wel dus?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik bedoel Floor, die jongen die overleden is.
Nee, ik ook niet, maar ik woon ook niet in Diepenveen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vermoord is, maar nee die ken ik niet. Jij wel dus?![]()
Nee omdat je zei "ook", maar dat kan je op meerdere manier opvatten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik woon ook niet in Diepenveen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee omdat je zei "ook", maar dat kan je op meerdere manier opvatten.
Meneer Pothoven komt me niet bekend voor. Ik speel voor het eerste jaar bij UD, we hebben een vriende/studenten elftal opgericht, maar dat loopt niet echt als een tierelier. 1pt gepakt tot nog toe.
Ik regel dat sowieso binnen 2 weken voor je. Kan je ook meteen het boek sturen waar het in staat. Ik doe m'n best ok.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maarre om OT te blijven, ken je mij dat intervieuw van Purrel nog is sturen.
Mijn mail staat in mijn profiel.
2006 zou niet beter kunnen beginnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik regel dat sowieso binnen 2 weken voor je. Kan je ook meteen het boek sturen waar het in staat. Ik doe m'n best ok.
Kunstgras??quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
2006 zou niet beter kunnen beginnen![]()
Het is trouwens te hopen dat voetbal niet afgelast wordt vanavond, daar zouden ze in Suriname geen last van hebben gehad.
Zal wel een aanwinst voor GAE zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]@ Vaduz: Misschien moet je Purrel kopen!!
Ik zou het zielig vinden voor 'm. Net als Loval, die is toch veel te goed voor het huidige Go Ahead.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal wel een aanwinst voor GAE zijn.
Ja maar de mensen moet er ook nog zien te komen. Frankel. De wedstrijd Vitesse - RKC werd ook afgelast omdat men er niet (veilig) kon komen. Purrel. Was ik verdomme net onderweg, wordt het twee uur vantevoren afgelast! Frankel. Maar ken op kunstgras gewoon gevoetbald worden? Als dat vol ligt met sneeuw wat 'vastvriest' hebben ze daar toch ook last van, of hebben ze veldverwarming oid? Purrel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |