Hij wisselt in de wedstrijd al gauw met Hersi van kant, en eigenlijk gebeurt dat de hele wedstrijd lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Sowieso vind ik De Mul op links een diskwalificatie van al je linksbenige spelers hoor.
Dan is het wel donders gevaarlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij wisselt in de wedstrijd al gauw met Hersi van kant, en eigenlijk gebeurt dat de hele wedstrijd lang.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan is het wel donders gevaarlijk.
Helemaal rustig was hij niet he, hij 'dreigde' al met een verhuur/vertrek.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klasse van Purrel dat hij rustig blijft en gewoon presteert als hij zijn kans krijgt..
Was dat echt zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Helemaal rustig was hij niet he, hij 'dreigde' al met een verhuur/vertrek.
Ze staan ook in dit topicquote:
Edje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hersi iets naar achter of zo? De balans kan maar zo uit het elftal zijn. Mag jij raden wie de schuld krijgt als ze verliezen..
STURING!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hersi iets naar achter of zo? De balans kan maar zo uit het elftal zijn. Mag jij raden wie de schuld krijgt als ze verliezen..
Almeloooquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie speelt Vitesse vanavond?
Zeg heb je zo'n mooie avatar, en dan weetje niet tegen wie Vitesse speelt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie speelt Vitesse vanavond?
En mijn eerste argument?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. ja, ik koos even de makkelijkste weg.. Ik ben geen die-hard Purrel fan hoor.. Hij is gewoon lief..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |