Ben jij toevallig familie van Purrel of misschien ben je hem zelf wel?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Flem het volgende:
Zet Purrel linksbuiten ipv De Mul @#$%!. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien, maar Vitesse won, dus Purrel was best tof denk ik.
Dat ben ik met je eens. Keeper vind ik dan weer iets te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:23 schreef Flem het volgende:
Purrel moet altijd spelen. Desnoods als keeper.
Jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Het ziet er naar uit dat hij zondag weer buiten de basis blijft
lekkerlijk, hij nog kleiner dan prince pollyquote:Op woensdag 30 november 2005 14:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Keeper vind ik dan weer iets te hoog gegrepen.
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Purrel krijgt in januari post uit Groningen. Wat een held!
Zet dat interview is online dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een interview met hem gedaan voor de almanak van m'n vereniging. Die almanak sturen we naar hem op.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zet dat interview is online dan.
Bron?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:52 schreef Elvislives het volgende:
morgen purrel in de basis. gelukkig wel op llnksbuiten!
Opmerkelijke kerels? Purrel is gewoon Purrelquote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Je interviewt wel opmerkelijke kerels Stan. Kunnen we verzoekjes indienen?
Niet dus. In de 21ste minuut ingevallen voor Van der Schaaf.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:52 schreef Elvislives het volgende:
morgen purrel in de basis. gelukkig wel op llnksbuiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |