93? hm... ok ik bedoel een band die in 1995 een album met die naam uitbracht, een jaar voor het debuut van de Spice girlsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, Wikipedia had het over een ander bandje dat de term in '93 al gebruikte, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat die de East 17-fanclub hebben geleid.
die waren veel te oud... die scoorden al een hit toen East 17 nog op de kleuterschool zatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
ow duo... pepsi & shirley
Ah okay.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
93? hm... ok ik bedoel een band die in 1995 een album met die naam uitbracht, een jaar voor het debuut van de Spice girls
omdat het basiskennis isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:32 schreef peaceman het volgende:
hmmm waarom heb ik het gevoel dat het heel simpel is?
Ik zal thuis eens kijken. Of ze de term ook zo bedoelden is dan vraag 2. Maar Helen Love heeft zerker nooit een hit gescoordquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:32 schreef Grobbel het volgende:
Ah okay.Ik weet niet of het klopt hoor wat wikipedia zegt, maar die claimden in elk geval dat de term centraal stond op het debuut van Helen Love, Formula One Racing Girls. Al denk ik dat jij die band beter kent dan ik, dus daar zul jij beter over kunnen oordelen vermoed ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe ging dat hitje ook al weer?
quote:[Chorus] - Uh-Oh, We're In Trouble, Something's Come Along And It's Burst Our Bubble
[Yeah, Yeah!] Uh-Oh, We're In Trouble,
Gotta Get Home Quick March On The Double!
We've Been Out All Night And We Havn't Been Home,
We're Walkin' Through The Back Streets ...All Alone!
The Party Was Great, Yeah We Were Really Frilled!
And When We Get In We're Gonna Get Killed!
[Chorus]
We Couldn't Get A Cab, 'Cause We Ain't Got No Money!
We Missed The Last Train But We Thought.... Don't Worry!
We'd Get The Night Bus But The Night Bus Never Came!
We're Eight Miles From Home And It Started To.....
[Chorus]
Yeah Yeah, Trouble...
We Tried To Steal A Car But We Soon Realized, We Got On The Road, None Of Us Could Drive!
Police Car Came Along And They Took Us For A Ride, And When We Get Home We're Gonna Get,
Gonna Get, Gonna Get Fried!
[Chorus]
Uh-Oh We're In Trouble, [Yeah Yeah!] Uh-Oh We're In Trouble....
Uh-Oh We're In Trouble, Something's Come Along And It's Burst Our Bubble! [Yeah Yeah!]
Uh-Oh We're In Trouble, Book Us A Ticket On The Next Space Shuttle!
Huhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:39 schreef ranja het volgende:
misschien helpt het als je een foto maakt als de kluis open is?
Ohja!! Vreselijk nummer vond ik dat!!quote:
Weet ik, daarom ook die onzekerheid over de correctheid ervan van mijn kant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zal thuis eens kijken. Of ze de term ook zo bedoelden is dan vraag 2. Maar Helen Love heeft zerker nooit een hit gescoordOverigens is Wikipedia niet altijd betrouwbaar natuurlijk, wordt ook maar gewoon gevuld door iedereen die wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |