Of ander forum/communicatie kanaal zoekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.
Ik heb de vraag gesteld op de plek waar je dit soort vragen stelt. In de Feedback van GC...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef DynamicDreams het volgende:
Waar is dat draadje dan?
Dus....quote:MCS: [5004E] Snel noordwaarts verplaatsend en uitbreidend naar het
noordwesten. Hagel en (zware) windstoten mogelijk
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Of ander forum/communicatie kanaal zoeken
Helaas zakt dat ding nu in elkaar, doordat het MCS boven Zuid-Frankrijk alle energie naar zich toetrekt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef DemonRage het volgende:
Over die MCS (ten westen van Luxemburg) uit de guidance van het KNMI:
[afbeelding]
Er staat deze tekst bij:
[..]
Dus....
Geweldig, heb al gegoogled over FOK! maar kon niks vinden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier de vraag van Flugeltje:
GC - Moderatie Topic ! 2
Jah idd... de weergoden zitten pac-man te spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Helaas zakt dat ding nu in elkaar, doordat het MCS boven Zuid-Frankrijk alle energie naar zich toetrekt!
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde codequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebben![]()
Vast, boejje, als je toch gewoon betaalt is er toch niks aan de klauw?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebben![]()
Ach..ik zie nergens een disclaimer of privacy policy staan bij de radar paginaquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
LOL... als dat zo was, dan hadden sommigen van ons ook allang een keer Brein aan de deur gehad vanwege het downloaden van materiaal waar auteursrecht op berust.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde code![]()
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ach..ik zie nergens een disclaimer of privacy policy staan bij de radar pagina![]()
hehe.. via Brein zekerquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde code![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..
Eindhovenaren think alike.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..
[..]
hehe.. via Brein zeker![]()
Kunnen ze netzoals St. Brein er veel mee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Duidelijk he ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.
wordt de vraag in het FB topic van GC ook beantwoord?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Duidelijk he ?
Niet meer doen dus die dingen uitwisselen ...
Nu kunnen we flauw zijn en in de MOD topic gaan roepen dat het nergens staat dat het verboden is..maar of dat nu zo slim is..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik was te laat met mijn edit: nee, die staan inderdaad nergens (gelinkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |