Van JPM zijn we het toch gewend dat hij geen blad voor de mond neemtquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Vitalogy het volgende:
Die vond ik niet erg grappig JPM nul één
oranje strepen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef APK het volgende:
Wat lelijk, dat oranje.![]()
Hadden ze er niet even een paar strepen op kunnen spuiten ofzo?![]()
quote:
nee hoor, Oranje isquote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maar geef toe, die bak ziet er toch armoedig uit in vergelijking met de voitures van UK en VS?
Dat werkt prima als die teams achter Jos rijden; de lelijkheid verblindt zequote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maar geef toe, die bak ziet er toch armoedig uit in vergelijking met de voitures van UK en VS?
Eerdaags zit ie vol recalme, zie je niks geen oranje meerquote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Tackleberry het volgende:
Ik vind het toch wel tegenvallen dat ze geen andere kleurstelling hebben gekozen. Natuurlijk moet oranje de basis vormen, maar het rood-wit-blauw had wel prominenter terug mogen komen... Maar ja, oranje valt lekker op...
de Arrows zag er destijds ook nog mooi oranje uit mer reclamequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:05 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Eerdaags zit ie vol recalme, zie je niks geen oranje meer![]()
montoya second wins in Italyquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
montoya second wins in Italy![]()
montoya won again in Italy
montoya's second win in Italy
montoya did it again in Italy
![]()
Het eerste jaar wordt volledige gefinancieerd door de Sjeik, daarna is het wel de bedoeling dat de teams financieel op eigen voeten komen te staan. Daar zal dus ook sponsoring bijhoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:
het was toch juist de bedoeling dat er niet al te veel reclame op kwam.....
Nou als Shell over de brug komt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oranje
Ik had echt gehoopt dat ze er een design in zouden gooien, dit ziet er echt niet uit!
De Arrows was nog wel te pruimen omdat dat oranje in combinatie met zwart er best stoer uitzag. Dit ziet er een beetje kaal en te simpel uit.
[..]
Het eerste jaar wordt volledige gefinancieerd door de Sjeik, daarna is het wel de bedoeling dat de teams financieel op eigen voeten komen te staan. Daar zal dus ook sponsoring bijhoren.
Dat mag dan alleen sponsoring uit eigen land zijn, dacht ik ergens gelezen te hebben...
Trust!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef TheGHunter het volgende:
De sponsors zouden idd uit hetzelfde land moeten komen. Dat zal voor Nederland wel weer een probleem worden
Verstappen ziet Perridon aankomenquote:
Daar heb je gelijk in. Sowieso denk ik dat teams niet zo veel geld nodig hebben, alleen om het team draaiende te houden. De auto's zijn toch allemaal gelijk dus met meer geld kun je geen betere onderdelen fabricerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ach genoeg banken en technische bedrijven in Nederland. Ook zijn de kosten voor een team in
de A1GP lang niet zo hoog als die voor een F1 team, dus heb er wel veel vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |