ik hoef geen handtekening van die kerelquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zullen we daar heen gaan en allemaal een handtekening vragen aan ZKH? Dan heeft ie binnen het kwartier RSI.
dat zal morgen wel meteen mee bekend gemaakt wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Tackleberry het volgende:
Hoewel oranje dé kleur is, vind ik de huidige kleurstelilng niet echt mooi... Hopelijk maken ze er iets moois van.
Dat lijkt me ook ja, de kleurstelling wordt meestal bekendgemaakt tijdens zo'n evenement.quote:Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef rubbereend het volgende:
dat zal morgen wel meteen mee bekend gemaakt worden
Even een antwoord: www.a1gp.comquote:Op zondag 4 september 2005 13:40 schreef mikezwet het volgende:
Even een vraagje: wat voor specs hebben de auto's, zijn deze identiek aan formule 1 of lijkt het meer op f3000?
Aha, V8 motorenquote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Even een antwoord: www.a1gp.com
Nou, dat zeiden ze ook toen de Ferrari V12 de deur uit moest. T is ff wennen. Maar dan nog, heb je het filmpje bekeken op de a1gp site? Klinkt niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef mikezwet het volgende:
Gaan die ook met V8's ?
Dan is het enigste wat nog een beetje aardig was aan de f1 (het geluid) ook weg....
quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef TheGHunter het volgende:
Slicks op de auto's en ze zijn een stuk breder dan de F1's van tegenwoordig
ik ben voor team USAquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kan bijna niet wachten. En de kans is groot dat er, in tegenstelling tot de F1, er hier meer users voor één en hetzelfde team zijn. Dat scheelt nog al wat in de discussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |