Zou ik een goeie vinden, die hebben bewezen met RTL Formule 1 al een degelijk live autosportprogramma in elkaar te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:55 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Nog niet, maar RTL schijnt er achter aan te zitten.
Ik heb ook liever RTL dan SBS. Ze gaan er serieuzer op in, en je hebt die kwallen niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zou ik een goeie vinden, die heben bewezen met RTL Formule 1 al een degelijk live autosportprogramma in elkaar te kunnen zetten.
krijgen we alleen Ruudje weer terug natuurlijk
Ja het Nederlandse team wordt gerund door RfH. Andere landenteams maken gebruik van andere teams, sommige die al veel ervaring hebben met formule auto's, in tegenstelling tot Racing for Holland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:01 schreef TheGHunter het volgende:
Klopt het trouwens dat het A1GP hoofdzakelijk gerund wordt door het team van Racing for Holland, die ook op Lemans de auto's prepareren voor Jantje Lammers?
maar bij SBS krijg je t zonder reclamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zou ik een goeie vinden, die hebben bewezen met RTL Formule 1 al een degelijk live autosportprogramma in elkaar te kunnen zetten.
krijgen we alleen Ruudje weer terug natuurlijk
idd Arden runt toch ook een team?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:02 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja het Nederlandse team wordt gerund door RfH. Andere landenteams maken gebruik van andere teams, sommige die al veel ervaring hebben met formule auto's, in tegenstelling tot Racing for Holland.
Beide waar jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar bij SBS krijg je t zonder reclame
[..]
idd Arden runt toch ook een team?
doet me denken aan de jordan van de jaren 1997/1998 toen met die slang bij de neusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Die van China is ook wel aardig:
[afbeelding]
Zullen we daar heen gaan en allemaal een handtekening vragen aan ZKH? Dan heeft ie binnen het kwartier RSI.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Zijne Koninklijke Hoogheid Sheikh Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum, aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |