Wat denk je of verwacht je dat zou kunnen gebeuren ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:37 schreef spookie het volgende:
Heee mensen,
IK heb de laatste tijd zoiets raarsik voel steeds een hand op me schouder en een hand aan me haar zitten, en dat gebeurd regelmatig als ik alleen ben en gewoon tv zit te kijken of te computeren.
Het lijkt wel steeds op die entiteit contact wil zoeken maarja ik weet niet wat ik moet verwachten ben een beetje bangstraks gebeurd er iets
In wat voor opzicht ben je paranormaal begaafd ?quote:ik ben wel paranormaal begaafd maarja ik sta niet echt open voor entiteiten omdat ik wel een beetje angstig ben.
quote:Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is? waarom dit gebeurd zeker al 2 weken lang iedere dag?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:49 schreef Enyalius het volgende:
als het werkelijk een geest is kun je gewoon huisregels opstellen. daar luisteren ze wel naar.
Ja het is echt 2 weken geleden begonnen ik ben dit jaar wel 2 opa's verloren eentje dit jaar april en eentje dit jaar mei..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:49 schreef Enyalius het volgende:
zou leuk zijn als je wat meer kon vertellen van wanneer het begon en of er bijzondere dingen hebben plaatsgevonden rond die tijd.
als het werkelijk een geest is kun je gewoon huisregels opstellen. daar luisteren ze wel naar.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb dat heel soms. gewoon als ik zit, laatst toen ik onder de douche stond. ik schrik me altijd dood.
maar weet eigenlijk nooit zo goed wat ik ermee moet, of wat het is/kan zijn
ha haquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een glurende geest
Nog even en je geest schaft een digitale camera aan, en sta je op internet![]()
Dat is ook wat ik gedaan heb , ik zei gewoon van en nu weg wezen laat me met rust, maar dan was het even stil en begon het weerquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat denk je of verwacht je dat zou kunnen gebeuren ?
[..]
In wat voor opzicht ben je paranormaal begaafd ?
Angstig... bedenk dat het jóuw huis is.
Jóuw lichaam, jóuw geest.
Jij bepaald wanneer je iemand je huis uitzet. Dit kan op iedere manier die je wil.
Ikzelf heb in het verleden een keer een kussen naar "iemand" gegooid omdat ik diegene vervelend vond. ( Dit was trouwens trouwens een echt zichtbare gestalte ipv de "aanwezigheden " die ik meestal heb). Met het gooien van het kussen is deze persoon verdwenen.
Hetzelfde bereik je door desnoods uit te roepen "en nou opdonderen!". Of wat er ook maar in je hoofd opkomt.
Op dezelfde manier kan je ook iemand uitnodigen juist meer contact te maken. Als je serieus denkt dat er iets/ iemand is...práát ertegen. Dat kan in je hoofd, maar ook hardop.
Als je hardop praat doorbreek je gelijk de stilte en de stilte is juist deel van hetgeen je "angst" aanwakkert.. stilte is een factor die meewerkt aan het creëren van een "enge" sfeer.
[..]
Hahaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een glurende geest
Nog even en je geest schaft een digitale camera aan, en sta je op internet![]()
tsja, denk je niet dat jij dan zelf het antwoord al hebt ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef spookie het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik gedaan heb , ik zei gewoon van en nu weg wezen laat me met rust, maar dan was het even stil en begon het weerik had laatst ook dat ik in bed lag en dat ik steeds wakker werd omdat ik aanwezigheid voelde
heel irritant en toen ik eenmaal sliep droomde ik over me opa...
Dat je je in onze slowchat profileert als een magier is prima, maar in topics waar mensen iets serieus vragen zou het wel aardig zijn als je ook een beetje realistisch zou antwoorden. Het gaat om de gene die iets vraagt, dit is niet de plek om aan zelfpresentatie te gaan doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:49 schreef Enyalius het volgende:
Tjsa nee op die kast let ik niet dat zit wel goed, maar het kwam gewoon zo opzetten zeg maarquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja, denk je niet dat jij dan zelf het antwoord al hebt ?
hou wel in gedachten dat als je je er teveel op fixeert of gaat verwáchten dat er dingen gebeuren (door de aanwezigheid van je opa's kast bv), er ook dingen gebeuren maar dan gewoon beïnvloed door jezelf.
Mijn advies: loslaten en alles gewoon over je heen laten komen zoals het komt. Als het je opa is.. denk jij dat hij je wat aan wil doen ?
Als jij het zelf bent... dan houdt het vanzelf op.
Kan het een deel van jezelf zijn dat zich ergens zorgen over maakt ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef spookie het volgende:
[..]
Tjsa nee op die kast let ik niet dat zit wel goed, maar het kwam gewoon zo opzetten zeg maarmaar ik heb wel vaker dingen ik voel ze heel sterk maar ook visioenen zeg maar dingen die gaan gebeuren zie ik en nog wel meer, maar probeer me er juist meer voor af te sluiten maar die entitiet wist niet van ophouden maar het was niet negatief.
Maar ik heb er wel een voorgevoel bij of er iets gaat gebeuren![]()
Het lijkt er op dat het iets wilt zeggen, ik denk eerder waarschuwen..quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Kan het een deel van jezelf zijn dat zich ergens zorgen over maakt ?
Iets dat je niet loslaat en je zo "de ruimte instuurt"?
( net als dat ruziënde mensen een sfeer in een ruimte creëren )
Denk je dat je opa of iemand anders je iets wil vertellen ?
Ergens voor wilt waarschuwen, wil dat je je iets herinnerd ?
Hoe het weg te krijgen... zelf boek ik goede resultaten met tegen wat het dan ook is te zeggen dat het weg moet gaan. En heel eigenwijs gewoon mijn eigen ding doen.
Dat werkt bij wat het ook is.. een hersenspinsel van mijzelf of een "geestachtig" iets...
Mocht het je echt belemmeren dan zou ik met iemand gaan praten.
iemand die je kent die je huis kan zuiveren ?
(en ook dit werkt zowel bij eigen ingebrachte dingen als externe dingen)
Zíj vertelde dat ze er angstig van werd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Choices het volgende:
Mirage.. de entiteit voelde niet negatief aan. Dus waarom begin je over angst?
Zoals je ook kan lezen heb ik ook gezegd dat het gewoon over je heen laten komen een prima optie is tenzij het haar te erg belemmert in haar doen en laten.quote:. Als het niet negatief aanvoelt, waarom proberen te verdrijven?
Gun het zijn bestaan, en kijk waar het naartoe eindigt. "just let go, and run with it"
Ze kreeg er de zenuwen van. Maar voor de rest herhaalt ze meer dan 1 keer dat het niet negatief is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zíj vertelde dat ze er angstig van werd.
Zoals je kan lezen.
Ik gaf enkel alleen mn mening hoorquote:Zoals je ook kan lezen heb ik ook gezegd dat het gewoon over je heen laten komen een prima optie is tenzij het haar te erg belemmert in haar doen en laten.
He, mooie ervaring, heb ik ook wel een aantal keren gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:37 schreef spookie het volgende:
Heee mensen,
IK heb de laatste tijd zoiets raarsik voel steeds een hand op me schouder en een hand aan me haar zitten, en dat gebeurd regelmatig als ik alleen ben en gewoon tv zit te kijken of te computeren.
Het lijkt wel steeds op die entiteit contact wil zoeken maarja ik weet niet wat ik moet verwachten ben een beetje bangstraks gebeurd er iets
ik ben wel paranormaal begaafd maarja ik sta niet echt open voor entiteiten omdat ik wel een beetje angstig ben
.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is? waarom dit gebeurd zeker al 2 weken lang iedere dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |