en dan vlammen erop verfen en een grote staf in mn handen houden, hoofddoek om en dan spells casten op iedereen die ik tegenkomquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en dan vlammen erop verfen en een grote staf in mn handen houden, hoofddoek om en dan spells casten op iedereen die ik tegenkomCORRUPTION!! AGONY!! EXHAUSTION!
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jou zou toch alleen maar homo's af gaan zeiken denk ik
Ah ok tof...en nu maar ervoor zorgen dat we een keer tegelijk online zijn hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je moet wel guild request ofzo doen.. geen idee hoe ik dat toendertijd gedaan heb, als ik online ben help ik je wel ff kan jij vast lvl 20 worden ofzoen ik mail je wel vast wat muntjes
Ik wil ook een fiets in wow.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en dan vlammen erop verfen en een grote staf in mn handen houden, hoofddoek om en dan spells casten op iedereen die ik tegenkomCORRUPTION!! AGONY!! EXHAUSTION!
Wat krijg je eigenlijk voor je verjaardag? Een jongen met een strikje er omheen?quote:
nog 3 lvl's omhoog en 600 goud sparen, dan kan ik dit paardje kopen:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wil ook een fiets in wow.![]()
Je paardje is stoer hoor.![]()
Erg mooi paardje hoor Heel artistiek die 2 schuine rode streepjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog 3 lvl's omhoog en 600 goud sparen, dan kan ik dit paardje kopen:
[afbeelding]
niet zo zeurenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Erg mooi paardje hoor Heel artistiek die 2 schuine rode streepjes
ach.. jouw epic mount kost 900Gquote:
Het zou een erg leuk kado zijn..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk voor je verjaardag? Een jongen met een strikje er omheen?
Brood met vlokfeest en euhm.. hagelfeest..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:04 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Wat voor eten heb je vandaag gekozen Vlarp?
Hahaha, datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Brood met vlokfeest en euhm.. hagelfeest..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, datmocht
vandaag??
Zoetekauw!! En vanavond frietjes en twéé frikadellen!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanavond weet ik nog niet. Misschien even een paar bakken sjinees halen..
Slingersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oeh... Chinees... Daar zeg je wat!!
Hangen er slingers thuis ook?
En pentagram roept de duivel opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeh overal zwarte strepe op de vloer van mn stoel.. ik ga een pentagram om mn stoel tekenen om me te beschermen tegen kwade geesten

Don't remind mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef Cybart het volgende:
Proficiat Vlarp.....
nu ben je eindelijk een grote jongen!
Eigenlijk vind ik het best wel een eng paardje, stiekumquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
niet zo zeurenen je kan nu op et plaatje klikken dan transformeerd ie naar de oude mount
kan je et verschil zien
Dat is echt een "stiekum-heb-ik-geen-leven-ik-fok-topic".quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #61
ahhwww koetjekoetje koeeeeequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:39 schreef Jerruh het volgende:
godverdomme, denk ik een rel op mijn naam te hebben, walsen wax en dennisM gewoon over me heen met een andere rel
kutjes!
Alleen je geaardheid op gay.nl aanpassen in homo maakt je nog geen relnichtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]. ik heb het gewoon niet iiiin meeeee boehoehoeeeeee.....
dat heb ik puur alleen egdaan om geen gezeik meer te krijgen van moraalreetridders... dat onderzoek van biseksuelen he, wordt nu fel tegen me gebruiktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen je geaardheid op gay.nl aanpassen in homo maakt je nog geen relnicht
En terecht.. je bent gewoon hardstikke homoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat heb ik puur alleen egdaan om geen gezeik meer te krijgen van moraalreetridders... dat onderzoek van biseksuelen he, wordt nu fel tegen me gebruikt.
wha-evah biatch!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht.. je bent gewoon hardstikke homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |