O, ik heb weer wat gemist geloof ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden dus ook gewoon naar de Veluwe kunnen gaan want dat hotel komen ze niet meer uit
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:24 schreef Excess_All het volgende:
vlarpje is jarig, wat lief, hierbij een dikke negerzoen van mij
Vooral die meesteres was cuwlquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dungeon keeper met zijn horned reaper en dark mistress. Heksen en feeën liet ik altijd martelen, zodat ze uiteindelijk bij mijn clan voegden.
Nostalgie, Age of Mythology vond ik ook cool
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet uit te vinden...
Ik val niet echt op negers..
Och, als ze maar op jou vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet uit te vinden...
Ik val niet echt op negers..
Brrrquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, chuzzle lvl 10 en gestopt. Morgen maar weer verder
Uhm.. ja, dankje ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp! Van harte kerel!
*geraniums klaar zet*
Dat kun jij toch wel doen met je goddelijke lijf?quote:
gister big tasty en mckroket opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kun jij toch wel doen met je goddelijke lijf?
Ik heb m'n char maar silverspit genoemt.....vind ik wel passen bij zo'n kwijlende orc.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
en semisane hoe ga je jezelf nou noemen?
Helaas, ik zit aan de andere kant van het land vanavond.quote:
Je bent jong, dat kun je makkelijk hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gister big tasty en mckroket open mcflurry
![]()
![]()
dus je zit al op al'akir pvp realm?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb m'n char maar silverspit genoemt.....vind ik wel passen bij zo'n kwijlende orc.
Jups....Ik ben vanaaf als het goed is online...behalve als m'n vriendje niet uit eten gaat met wat vrienden van hem, dan ga ik gezellig met hem iets doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dus je zit al op al'akir pvp realm?![]()
ik ben vanavond niet onlinequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jups....Ik ben vanaaf als het goed is online...behalve als m'n vriendje niet uit eten gaat met wat vrienden van hem, dan ga ik gezellig met hem iets doen.
Brains? Van Pinky and the Brain zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben vanavond niet onlinede guild heet brains btw
beetje achterlijke naam imo
maarja wel leuke mensen
![]()
Hmm.. da's jou gemis..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Helaas, ik zit aan de andere kant van het land vanavond.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. je gaat maar WoW'en hoor als je dat liever doet!
je moet wel guild request ofzo doen.. geen idee hoe ik dat toendertijd gedaan heb, als ik online ben help ik je wel ff kan jij vast lvl 20 worden ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Brains? Van Pinky and the Brain zeker.Maar goed nodig me dan maar uit als je me online ziet ofzo.
Of moet ik me bij iemand aanmelden ofzow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |