abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30724767
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

want?
Heeft dit nog uitleg nodig dan? Als iemand zich werkelijk niet bekommert om merknaam, koop dan ook niet namaak product met daar groot de merknaam ('A-merk') op. Gaat het je om het ontwerp, koop dan het echte product en niet het inferieure namaak broertje. Als je het niet kunt betalen dan is dat jammer maar helaas.

Ik vraag me namelijk af welk statement je wilt maken als je in namaak shit gaat lopen?

- Kijk mij er eens bijhoren
- Ik kan dure kleding kopen
- vul zelf iets in!?
pi_30724943
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:43 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Heeft dit nog uitleg nodig dan? Als iemand zich werkelijk niet bekommert om merknaam, koop dan ook niet namaak product met daar groot de merknaam ('A-merk') op. Gaat het je om het ontwerp, koop dan het echte product en niet het inferieure namaak broertje. Als je het niet kunt betalen dan is dat jammer maar helaas.

Ik vraag me namelijk af welk statement je wilt maken als je in namaak shit gaat lopen?

- Kijk mij er eens bijhoren
- Ik kan dure kleding kopen
- vul zelf iets in!?
Je vindt diesel bijvoorbeeld mooie model broeken hebben en die zitten lekker maar je vindt ze te duur, dus ga je voor de namaak.

Wat is daar vreemd aan?

Ik heb eens een diesel in Italie gekocht, deze was wel echt, maar 80 euro goedkoper dan in nederland. Maar het ging mij er alleen maar om dat ik diesel gewoon ontiegelijk lekker vond zitten.
pi_30725195
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef Rekkie het volgende:
Je vindt diesel bijvoorbeeld mooie model broeken hebben en die zitten lekker maar je vindt ze te duur, dus ga je voor de namaak.

Wat is daar vreemd aan?

Ik heb eens een diesel in Italie gekocht, deze was wel echt, maar 80 euro goedkoper dan in nederland. Maar het ging mij er alleen maar om dat ik diesel gewoon ontiegelijk lekker vond zitten.
Namaak is in bijna alle gevallen inferieur aan het echte product. Dit, tenzij het overproductie betreft die op de zwarte markt beland. Namaak producten zullen daardoor mogelijk ook anders vallen. Dat je Diesel lekker vindt (vond... whatever) zitten is prima, maar ga dan niet broeken met Diesel labels kopen die niet echt zijn. Ik wil niet zeggen dat de prijs van een merkspijkerbroek te rechtvaardigen is door de vaak betere pasvorm, maar het staat er niet los van. Goedkope broeken vallen vaak klote, en dus betaal je maar wat meer voor een echte. m.a.w. je betaalt ook voor het ontwerp, en bij een gejat design niet

Tevens betaal je voor marketing en andere kosten die gemaakt worden. Dat het de spijkerbroekfabrikant geen windeieren legt is niet belangrijk in dit geval.
  maandag 19 september 2005 @ 14:00:47 #179
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30725265
Net voor de zomer 'n 3-tal paar schoenen gekocht:

Van links naar rechts:
- De Dolcis, voor onder 'n lange broek en de wat nettere gelegenheden. (¤ 80,-)
- De K-Swiss, voor onder 'n langere broek en voor casual gelegenheden. (¤ 80,-)
- De Puma's, voor onder 'n driekwart broek. (¤ 80,-)
- De slippers (Mistral) bovenop, had ik nodig voor m'n operatie, ik denk ik zet ze er maar bij (¤ 10,-)
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30725329
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Namaak is in bijna alle gevallen inferieur aan het echte product. Dit, tenzij het overproductie betreft die op de zwarte markt beland. Namaak producten zullen daardoor mogelijk ook anders vallen. Dat je Diesel lekker vindt (vond... whatever) zitten is prima, maar ga dan niet broeken met Diesel labels kopen die niet echt zijn. Ik wil niet zeggen dat de prijs van een merkspijkerbroek te rechtvaardigen is door de vaak betere pasvorm, maar het staat er niet los van. Goedkope broeken vallen vaak klote, en dus betaal je maar wat meer voor een echte. m.a.w. je betaalt ook voor het ontwerp, en bij een gejat design niet
Ik vind dat je nogal generaliseert.... ik heb slechts 1 ervaring met een niet helemaal orginele broek en die zat niets minder dan de echte.
Ik koop een broek in 1 instantie om de pasvorm en ten tweede kijk in naar de prijs. Merk zegt mij niet bijster veel.
Kwaliteit en duurzaamheid daarentegen weer wel.
En de niet helemaal orginele broek die ik heb gehad heb ik net zo lang gedragen als elke andere broek die ik heb gedragen.
Maar EUR 200 voor een broek vind ik gewoon ontzettend veel geld.
pi_30725431
Ik kan nou niet zeggen dat die Dolcis schoenen voor de wat nettere gelegenheden zijn, of mijn definitie is heel anders. De Van Dale betekenis hanteer ik zelf. De K-swiss schoen oogt eerlijk gezegd nog wat netter omdat hij slechts één kleur heeft. Op de foto staan drie paar sportieve schoenen en één paar slippers voor de geopereerde man
quote:
net2 (bn.)
1 ordelijk, keurig
2 (van kleding) geschikt voor officiële gelegenheden
pi_30725549
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal generaliseert.... ik heb slechts 1 ervaring met een niet helemaal orginele broek en die zat niets minder dan de echte.
Ik koop een broek in 1 instantie om de pasvorm en ten tweede kijk in naar de prijs. Merk zegt mij niet bijster veel.
Kwaliteit en duurzaamheid daarentegen weer wel.
En de niet helemaal orginele broek die ik heb gehad heb ik net zo lang gedragen als elke andere broek die ik heb gedragen.
Maar EUR 200 voor een broek vind ik gewoon ontzettend veel geld.
Ik begrijp je punt ook wel hoor! 200 euro voor een broek is ook ontzettend veel, en zou ik zelf ook niet snel uitgeven aan een spijkerbroek. Aan de andere kant is het een afweging die je moet maken: Betaal ik me blauw aan een spijkerbroek die lekker zit of kijk ik verder naar een andere broek die ook lekker zit maar goedkoper is. Uiteraard heb ik het hier niet over namaak kleding.

En ik val je er ook niet persoonlijk op aan, het is gewoon iets wat mijns inziens veel teveel gebeurt.
pi_30725735
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan nou niet zeggen dat die Dolcis schoenen voor de wat nettere gelegenheden zijn, of mijn definitie is heel anders. De Van Dale betekenis hanteer ik zelf. De K-swiss schoen oogt eerlijk gezegd nog wat netter omdat hij slechts één kleur heeft. Op de foto staan drie paar sportieve schoenen en één paar slippers voor de geopereerde man
[..]
Maar misschien heeft niet iedereen dezelfde interpretatie als dat jij dat hebt.
  maandag 19 september 2005 @ 14:29:20 #184
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30726027
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik nooit 'n gala bijwoon in principe, maar er wel "redelijk" op wil staan. Dan vind ik niet dat ik met die K-Swiss schoenen aan kan komen zetten, vandaar de Dolcis

Voor echt nette gelegenheden heb ik trouwens nog zwarte stappers, die staan inmiddels alweer 'n paar jaar in de kast. Ik doe ze eigenlijk nooit aan..
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30726707
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Maar misschien heeft niet iedereen dezelfde interpretatie als dat jij dat hebt.
In een bepaald taalgebied is het toch wel handig als er vaste betekenissen aan een woord gekoppeld zijn, anders zou het een chaos worden. Het lijkt me daarom ook niet gek om de Van Dale ter hand te nemen in deze situatie.
pi_30727021
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

In een bepaald taalgebied is het toch wel handig als er vaste betekenissen aan een woord gekoppeld zijn, anders zou het een chaos worden. Het lijkt me daarom ook niet gek om de Van Dale ter hand te nemen in deze situatie.
Welk gedeelte snap je niet? Of welk gedeelte kun je niet omzetten naar een taal zodat ook jij die begrijpt?
pi_30727091
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Welk gedeelte snap je niet? Of welk gedeelte kun je niet omzetten naar een taal zodat ook jij die begrijpt?
De definitie van 'net' ging het om Niet jouw zin... Volgens mij voel je je nogal snel aangesproken

'Net' is gewoon een vast gegeven, met weinig ruimte voor onderhandeling. Vrij eenduidig dus.
pi_30727146
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:09 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

De definitie van 'net' ging het om Niet jouw zin... Volgens mij voel je je nogal snel aangesproken
Ik probeer je te helpen door te vragen wat je dan niet begrijpt

Maar dan is het nog een kwestie van mening, smaak?
pi_30727189
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik probeer je te helpen door te vragen wat je dan niet begrijpt
Het klinkt zo heerlijk sarcastisch als je het leest Maar we praten geloof ik nogal langs elkaar heen

Maar ik begreep je eerdere vraag wel, maar waar ik op antwoordde was wellicht niet duidelijk

'Net' heeft niet alleen met smaak te maken, ook met etiquette.
  maandag 19 september 2005 @ 15:24:19 #190
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_30727502
Deze heb ik pas gekocht:

Hier een duidelijker plaatje, maar het zijn de kleuren van hier boven.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_30729765

Kisten
pi_30729895
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef FloggingMolly het volgende:
[afbeelding]

Kisten
Mên ik vind die dingen echt ontiegelijk lelijk.
Maar ik heb zware respect voor mensen die ze dragen........ Ik kan er namelijk niet op lopen
pi_30729985
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mên ik vind die dingen echt ontiegelijk lelijk.
Maar ik heb zware respect voor mensen die ze dragen........ Ik kan er namelijk niet op lopen
Ik heb ze ook niet zozeer voor de mooi (ik vind ze echter zelf wel wat hebben qua uiterlijk), maar meer omdat ze praktisch, duurzaam en hufterproof zijn. (Het zijn ook niet de schoenen waar ik dagelijks op loop hoor, maar van die kon ik geen plaatje vinden)
pi_30730976

En ze lopen super
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_30731185
Mijn oude waren deze

Maar het paar wat ik nu heb gehaald is met rode accenten
Viva los Vatos Locos
pi_30745713
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Omdat neppe merkleding te jammer voor woorden is?
meer als in...waarom zouden ze nep zijn ?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_30745869
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:18 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

meer als in...waarom zouden ze nep zijn ?
meer als in.... als jij de schoenen hebt, zoals ze op je plaatje staan zijn ze nep.
pi_30748607
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:24 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

meer als in.... als jij de schoenen hebt, zoals ze op je plaatje staan zijn ze nep.

Maareh, waar blijft Rekkie nou met z'n nette Lacoste schoenen?
pi_30749675
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 07:30 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Maareh, waar blijft Rekkie nou met z'n nette Lacoste schoenen?
Begrijp ik nou goed dat ik iets voor jou moet doen?
pi_30749745
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed dat ik iets voor jou moet doen?
Nou omdat ik ook niet de minste ben:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')