abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30194022
Ik vind het gezeik over spelfouten een beetje ver doorvoeren. okey, hun klinkt niet... Okey, soms plaats ik een t ipv d of vergeet een letter. Maar hallo, het is hier een forum, en Fok! staat, misschien jammer voor de mensen die dit anders zouden willen zien, niet bekend als een serieus forum. Bovendien surft mijn nederlands leraar hier niet rond die mij op mijn spelfouten probeert te wijzen. Bovendien: De meeste mensen die het doen zien hun eigen fouten nog geen eens, dus kunnen ze wat mij betreft eerst even gaan fietsen naar een bunkertje om daar uit te gaan janken alvorens verder te gaan met hun zielige levensstijl. Dat je geen leven hebt, hoef je niet op die manier te laten merken. Hou het voor je bitte!
pi_30194205
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:01 schreef CyFanate het volgende:
Ik vind het gezeik over spelfouten een beetje ver doorvoeren. okey, hun klinkt niet... Okey, soms plaats ik een t ipv d of vergeet een letter. Maar hallo, het is hier een forum, en Fok! staat, misschien jammer voor de mensen die dit anders zouden willen zien, niet bekend als een serieus forum. Bovendien surft mijn nederlands leraar hier niet rond die mij op mijn spelfouten probeert te wijzen. Bovendien: De meeste mensen die het doen zien hun eigen fouten nog geen eens, dus kunnen ze wat mij betreft eerst even gaan fietsen naar een bunkertje om daar uit te gaan janken alvorens verder te gaan met hun zielige levensstijl. Dat je geen leven hebt, hoef je niet op die manier te laten merken. Hou het voor je bitte!
Je mag voor jezelf praten
pi_30194432
Ik zeik er niet over Dat jij het er niets mee eens bent vind ik prima. Maar laat het, en kom niet aanzetten met zulke zielige inkoppertjes waar je echt niemand mee kwetst en waar je niks mee bereikt.
pi_30194586
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:18 schreef CyFanate het volgende:
Ik zeik er niet over Dat jij het er niets mee eens bent vind ik prima. Maar laat het, en kom niet aanzetten met zulke zielige inkoppertjes waar je echt niemand mee kwetst en waar je niks mee bereikt.
Wie zegt dat dat mijn doel is? Het is gewoon veel prettiger lezen zonder spelfouten. Maar goed, jij haalde dus net met 1 post de hele forum filosofie onderuit
pi_30198450
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:17:00 ]
pi_30198573
Ik doe dat ook altijd jammer genoeg. Me vriendin corrigeert me zo'n 6 keer per dag. Ik weet niet waarom maar dat is echt de enige opzichtige grammaticale fout die ik redelijk vaak maak.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:12:00 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30199312
Zo

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30199543
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Yildiz het volgende:
Zo

[afbeelding]
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:21:31 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30199654
die dirk ook
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')