Idd, die ene regel in de OPquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:41 schreef Weakling het volgende:
Roepen dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt en ook meteen iedereen die met de beste intenties een bijdrage wil leveren uitschelden ... nee laat dan maar
Had die zelfs niet op nummer 1 gestaan in de top 40?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef XL het volgende:
Cher met Believe mag niet ontbreken!
Tenenkrommend slecht!
![]()
Bracequote:Ik blijk een érg slechte smaak te hebben!
Wat ik zelf echt slecht vind:
Baha Men - Who let the dogs out?
Ali B en Brace - Leipe Mocro Flavour
Brace - Vraag jezelf eens af
Sita en die saxofoonjongen - The Max
Natasha Bedingfield - Single
Ach en dan is dit nog allemaal vrij recent. Er is vast nog veel slechtere muziek en ik geloof ook zeker wel dat er nog een hoop rommel gemaakt zal worden.
Dat houdt het in zekere zin ook wel leuk, kan je nog eens boos wegzappen.
Ik denk dat je Will Young bedoelt? Of heeft Gareth Gates dat nummer ook opgenomen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Neleos het volgende:
Gareth Gates - Light My Fire
Eeh ja. Will Young ja. Ik haal die 2 altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik denk dat je Will Young bedoelt? Of heeft Gareth Gates dat nummer ook opgenomen?![]()
quote:Ik vind het een mooi nummer trouwens![]()
bedoel je daarmee dat je er goede nummers tussen ziet staan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:41 schreef Mark het volgende:
is dus niet mijn keus,
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:41 schreef Mark het volgende:
Ooit eens gekregen (is dus niet mijn keus, maar er staan goede suggesties tussen):
De Top Flop 100 van de eeuw:
94 MAG IK JE INLEGKRUISJE EVEN ZIEN VADER ABRAHAM
Ik had misschien een andere volgordequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
bedoel je daarmee dat je er goede nummers tussen ziet staan?
Klopt, even opgezocht en lijst aangepast:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef SilverBullet het volgende:
Dat kan nooit goed zijn
Daar was een paar jaar geleden toen dat nummer uitkwam (1996 ofzo geloof ik) nogal wat commotie over dat nummer ... heb 'm een keer getaped op een zaterdagmiddag toen de top 100 nog op de radio kwam (wat een tijden waren dat trouwensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Klopt, even opgezocht en lijst aangepast:
Als je inlegkruisje maar goed zit
Hoef je nooit meer bang te zijn
Want, als jouw inlegkruisje maar goed zit
Heb je zekerheid, meisje klein
Je voelt je vrij om te bewegen
Jij bent altijd een grote meid
Als je inlegkruisje maar goed zit
Kom je overal op tijd
http://lyrical.nl/song/12770
Voor de nummers die ik uit het beginlijstje heb laten staan geldt hetzelfde als voor de discutabele nummers vind ik. Maar ja... alles is een kwestie van smaak...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.
Bij deze het vervolg op Slechtste liedje(s) ooit?. Als een-na-laatste post in dat topic opperde ik het idee om een "Slechtste Liedje Ooit" toernooi te houden. Het zelf organiseren heb ik niet echt tijd voor, maar ik wil het wel proberen. Hieronder de lijst met alle liedjes die er in het vorige topic genoemd werden. Laten we proberen zoveel mogelijk erbij te verzinnen !. OH, EN LEER LEZEN, GDVRDMM. ALS JE EEN NUMMER WIL TOEVOEGEN, KIJK DAN EERST EVEN OF IE NIET AL IN DE LIJST STAAT, STELLETJE PLATGEPURKTE KLAPJOSTI'S !
.
Tears for Fears - Shout
Such a Shame - Talk Talk
John Miles - Music
Oh en er waren nog een paar discutabele nummers, die niet SLECHT zijn, maar die een aantal mensen gewoon niet MOOI vindt:
Deep Purple - Child in Time
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
The Eagles - Hotel California
Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light.
Waarom mag dat niet? Is dat muziek-intellectueel gezien niet verantwoord? Ik vind het nog steeds een mooi nummer. Mits ik m niet elke week hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:26 schreef Grobbel het volgende:
Tja, Music van John Miles mag je eigenlijk ook niet goed vinden, maar ik zat het bij de vierdaagse feesten ook uit volle borst mee te brullen. In mijn verdediging, ik was stomdronken. Maar dan nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |