Zet er maar 999 hier..quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:34 schreef timmeeeh het volgende:
hier kan ik wel 1000 nummers neerzetten die allemaal even slecht zijn (en dan zijn er nog meer die iets minder slecht zijn) maar ik begin er niet aan.
He da;s anders wel effe een keigaaf nummer he?!?!?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef Off-ShoRe het volgende:
Walking on Sunshine van Katrina & The Waves
Gadverdamme wat heb ik een stronthekel aan dat nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's time to feel g0000d"
HOW ABOUT NO
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:40 schreef Developersrus het volgende:
SCHNAPPI
Inderdaad zeg, wat een prutsnummer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef renz0r het volgende:
En ook Led Zepping- Starway to heaven....Bannen dat nr
wacht op kritiek
Als je dat nummer bagger vindt dan snap je er gewoon niks van.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef LSS het volgende:
Was hier niet al een topic over? Anywayz, ook in dit topic het volgende nummer; Child in Time van Deep Purple.
kom maar op met die kritiek mensen!
Tuurlijk....jouw smaak is superieurquote:Maar goed, jouw gehoor is waarschijnlijk al dermate aangetast door house-, hardcore- en andere stamp - en beukherrie
Wat is er mis met Watskeburt? Hey lullo.......heb je al gen....?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef got.rice het volgende:
Hollback girl en Watskeburt
Dragostea din tei is 't. En dat is een prachtig nummer!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Rufus-Seal het volgende:
Welke liedje(s)vind jij het slechtste/kut/irritant etc.
Ik begin!:
O-Zone - Dragost tin teiIk weet het mensen, tis een verschrikkelijk lied
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |