komt wel goed jongequote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Hey jongens wat about Flevoland!![]()
Heb er nog niet veel vertrouwen in maar jouw troostende woorden doen mij goed...quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat Flevoland een periode van droogte tegemoet gaatquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Heb er nog niet veel vertrouwen in maar jouw troostende woorden doen mij goed...![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Flevoland een periode van droogte tegemoet gaat
Noord-holland en Flevoland pissen altijd naast de potquote:
Tis inderdaad lekker aan het beginnen hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef the_RAVEN het volgende:
In Vlissingen Zeeland, is de lucht redelijk helder, net begonnen met regenen en ik hoor een constant gerommel
voordat ik dit las zat er nog geen cola op mijn beeldscherm....quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik gooi zometeen maar een emmer water tegen het stopcontact. Dan heb ik tenminste iets dat lijkt op een bliksemflits.![]()
fotosynthese = frontogenese?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:23 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat MCS is zo groot en heeft zo'n energie dat er in de omgeving van het MCS steeds weer nieuwe buien ontstaan. Een soort frontogenese. Kijk maar eens op de archiefbeelden van de nacht van 14 op 15 juni 2002:
http://stormscale.net/archief_radar.html
Krijg je iig nog kleurrijke radarbeelden te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
voordat ik dit las zat er nog geen cola op mijn beeldscherm....
Idd, terwijl op teletext staat dat het noorden veel water gaat krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:34 schreef DynamicDreams het volgende:
Net op het weer @ RTL4:
vooral de oostelijke helft van het land krijgt last van de buien. Zeer veel neerslag en we moesten niet verbaasd zijn als er meldingen komen van wateroverlast...
Ik zit goed hier in Hengelo!
Je blijft toch wel gezzelig hier op het topic he?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, terwijl op teletext staat dat het noorden veel water gaat krijgen.
Sorry maar ik hou het gewoon weer lekker voor gezien vandaag![]()
We krijgen niks, misschien jij wel maar ik iig niks meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
uhm..nu ben ik niet meer zo positief, dat MCS ligt te ver oostwaarts.![]()
Jooo veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik hou het gewoon weer lekker voor gezien vandaag![]()
Ik zal uiteindelijk vanavond gewoon mijn weerverslag weer op mijn forum zetten, daarnaast zal ik voor jullie om 23:00 een radar filmpje online gooien....quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Je blijft toch wel gezzelig hier op het topic he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |