Ook hier kunnen we dus nog wel iets verwachten! Nou het mag van mij, want het is hier nu wel zo goor en plakkerigquote:Weersituatie:
Ons weer wordt aangestuurd door een lagedrukgebied van 1001 hPc ten zuidwesten van Engeland. Het zorgt voor de aanvoer van warme en vochtige lucht waarin onweersbuien tot ontwikkeling komen. Vannacht zal een koufront de warme lucht uit de regio verdrijven. (Bekijk de analysekaart en de weerkaart voor morgen.)
Verwachting voor vandaag en morgen:
Het is drukkend warm met zonnige perioden. In de namiddag en vanavond vallen regen of onweersbuien die lokaal pittig kunnen uitpakken en vergezeld kunnen gaan van zware windstoten, hagel en veel neerslag. De wind is zwak tot matig van kracht en komt uit een veranderlijke richting.
Vannacht vallen enkele regen of onweersbuien en kan er tijdens opklaringen mist ontstaan. Met een temperatuur van 18 graden en weinig wind blijft het zwoel.
't is echt jouw weer buiten eh... van dat vochtige tropenweer.quote:
Pyrocumulusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
De eerste buien vormen in zuid belgie.
En dit heb ik net gezien *AHUM*
[afbeelding]
Als je onder mijn naam had gekeken stond dus de actuele weercode voor vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:48 schreef logisnack het volgende:
pincode voor de radar op weeronline: 487331
Have fun
Wat heb jij voor dramatisch laminaat dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:55 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen heb ik gedeeltelijk de houten vloer moeten afbreken in de keuken omdat door de warmte en vocht de deur niet eens meer open ging![]()
Hier zitten er ineens luchtbellen achter het behang........quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:55 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen heb ik gedeeltelijk de houten vloer moeten afbreken in de keuken omdat door de warmte en vocht de deur niet eens meer open ging![]()
Alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:58 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hier zitten er ineens luchtbellen achter het behang........
je had surinaams hout moeten nemen. Dat werkt nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:55 schreef Prowl het volgende:
Jazekers... als ik in Indonesië ben is het twee dagen acclimatieren en gaan met die banaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is echt jouw weer buiten eh... van dat vochtige tropenweer.
[..]
Alweer en nog steeds, het worden er steeds meer. Lijkt wel een sattelliet beeld met onweerscomplexen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Alweer en nog steeds, het worden er steeds meer. Lijkt wel een sattelliet beeld met onweerscomplexen.![]()
Whaha plaatselijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Alweer en nog steeds, het worden er steeds meer. Lijkt wel een sattelliet beeld met onweerscomplexen.![]()
Als je er opeens een paar ziet samensmelten, dan ligt je behang er binnen de kortste keren af.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je had surinaams hout moeten nemen. Dat werkt niet![]()
yep, dat was al bekend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
heb hier in ieder geval alles potdicht zitten, zo komt de benauwdheid niet binnen en is het hier lekker koel.
Is al bekend dat als je naar blikseminslagen.com gaat, dat je wordt doorgelinkt naar http://212.126.210.85/index_benelux.htm ?
Wow, gaaf zeg!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Tja....ik kan er alleen maar van dromen. (Duitsland)
29 graden, zon, veel vocht en wolkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Beaver het volgende:
Het is hier ook enorm plakkerig, gewoon vies, warm weer... laat maar komen die buien....
Zelfde hier, maar dan zonder de zonquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
29 graden, zon, veel vocht en wolken
Een echt eiken laminaat/parket wat door de vorige bewoners veel te strak is gelegdquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat heb jij voor dramatisch laminaat dan?Hier is er niks aan de hand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |