quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:27 schreef joosd het volgende:
Kopieer dit lijstje en zet je naam er even bij als je al aan het sparen bent voor de megaflush
(edit: zet er ook even bij hoeveel punten je al ongeveer bij mekaar hebt..)
# Atakker (frogstomp 22000)
# Delnoy (1-8 @ 62.000 punten)
# Sanne (Sanshine) (sinds 19 juli niet meer geflushed)
# Fjolle (5 sparen, 6 niet; geen idee hoeveel puntjes; 1 PC 32500)
# devzero
# sk888er (1-8 volgens fadict ofzowiets 39k )
# Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
# Eronymus (was al begonnen met sparen; 40.000)
# Bruce117 (1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen)
# Timmo (spaart met alle PC's die goed toegankelijk zijn)
# 1-of-6Billion (spaart met 2 PC's, tot nu toe 72.000)
# Roeji (sleepdoosje 8385 puntjes, pc thuis - geen idee, hopelijk kan ik alles nog terughalen )
# vbmot (3 pc's, 1 spaart sinds een minuut geleden )
# wiqu 3 pc's 1 pc nu 67K rest weet ik niet
# Mr_Rammstein, 2 PC's sparen, 1niet; 8000
# HV (-tjuh)
# avw1982
# gateway (;3)
# joost;2 76000 (volgens nieuwste faddict)(? toch dit begreep ik eruit?) goed begrepen
En Qu63 en Chris.nl die niet meedoen.
misschien een keer leuk idee voor printscreentjes van Think queue's
In de OP kan je lezen over 2 programma's die het behaald aantal punten kunnen voorspellen. De download links vind je daar ook, ik weet alleen niet of dat programma ook de clients van andere pc's kan voorspellen... iig wel bij de pc waarop je het tooltje hebt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:26 schreef gateway het volgende:
whehe ut gaat bij mijn pc niet zo hard..... mun 433 mhz pc doet er lang over maar bijna weer met 1 job klaar, 95% en 170 hits..... en deze pc 3GHz tsjah, gaat wel snel maar weinig hits....
Btw: hoe kan ik zien hoeveel punten ik ga sparen??? en laat dat ding ut van al me clients zien of alleen van de pc waarop je kijkt?
quote:FADdict hiermee kun je zien hoe lang je job nog duur en hoeveel punten je ervoor krijgt! versie 0.0.7.1
(voor versie 0.0.8.0.5 zie GoT exe-file)
FADSpy dit iets uitgebreider als FADdict, meer stats, grafieken en diagrammen, voor de echte stats freak!
nice workquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:27 schreef Fjolle het volgende:
Als eerste welkom terug Orealo en GotC![]()
Vonkenboer komt volgende week.
[..]
Kunnen jullie helpen met het terugvinden van onze verloren schaapjes?![]()
Blijf er aub ook bovenop zitten, dan hebben we de meeste kans op slagen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nice work![]()
Ik heb net gekeken bij de online users maar niemand van lijst is te vinden
(zo heb ik 1-of-6Billion ook ooit terug gevonden, gewoon ergens in een topic reageren)![]()
Ik vind dit nl. ook wel een goed idee.quote:De afgelopen weken heeft de kudde schapen zich gestabiliseerd op 54, misschien is het een goed idee als iemand (Sanne?) ergens een goed woordje doet om weer eens op de fok frontpage te komen? Het zou natuurlijk stiekum heel mooi zijn als we de 100 kunnen bereiken
* 1-of-6Billion schrikt wakkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nice work![]()
Ik heb net gekeken bij de online users maar niemand van lijst is te vinden
(zo heb ik 1-of-6Billion ook ooit terug gevonden, gewoon ergens in een topic reageren)![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion schrikt wakkerhuh watte? ja, hoi!
![]()
Hoi 1-of-6Billion.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion schrikt wakkerhuh watte? ja, hoi!
![]()
hij is al lid....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Hoi 1-of-6Billion.![]()
?
Regel jij het Eronymus? Of iemand anders? Ik heb hier geen kaas van gegeten.![]()
Wie is al lid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:03 schreef Eronymus het volgende:
[..]
hij is al lid....maaruh ik had net 'het fokschaap' online gevonden en een reactie getyped in dat topic.. maaruh nog geen reactie...
doe mij dan ook es een bakkie pleur...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Wie is al lid?1-of-6Billion bedoel je? Hier ben ik mij van bewust hoor
(Ik ken al onze schapies wel hoor) Ik gaf hem alleen even een bakkie. Maar ik doelde dus op het bericht op de frontpage.
Komt ie:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef Eronymus het volgende:
[..]
doe mij dan ook es een bakkie pleur...![]()
geen idee hoe je dat frontpage bericht moet aanpakken.....![]()
Nou iemand die zich geroepen voelt om dit te doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Via de frontpage kan je mailen naar Jeroen of wie dan ook. Ik denk dat het zaak is om een een sterk, voor de frontpage geschikt verhaal, inelkaar te knutselen en misschien maar gewoon in de submit te pleuren. Met een mail eroverheen. En dan zien wat er gebeurd...![]()
* 1-of-6Billion mompelt iets over gebrek aan tijd en talentquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nou iemand die zich geroepen voelt om dit te doen?
ik heb viperdisign ook hierheen getrapt.. hij heeft zelfs gepost hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:27 schreef Fjolle het volgende:
Als eerste welkom terug Orealo en GotC![]()
Vonkenboer komt volgende week.
Resultaat verdere zoektocht:
- Beantwoorden mail (nog) niet:
fokschaap
Noxxa
BazP
Xalopalyps
Rex_Mundi
- ZIjn kwijt (heb ik geen mail-adres van):
Mist
Walm
Judas
-Lay-Z-
dino889
Viperdesign (qu63 kun jij misschien even vragen of hij nog mee wilt doen?)
- Willen niet (meer) meedoen:
Hlc
CasB
SpeedyGJ
Kunnen jullie helpen met het terugvinden van onze verloren schaapjes?![]()
Ja oke, dat weet ik, maar ik begrijp er niet uit of hij nu mee wil doen enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb viperdisign ook hierheen getrapt.. hij heeft zelfs gepost hier
Aha daar is dus Mist gebleven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef iisschots het volgende:
De schrijver van beide FP's is op dit moment met vakantie. (Mist)
Er kan altijd contact gezocht worden met de dpc-crew over dit soort zaken. Wij hebben hier reeds al veel ervaring mee, dus advies geven kan altijdmijn mail is iisschots{AT}Dutchpowercows{PUNT}org
weet ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja oke, dat weet ik, maar ik begrijp er niet uit of hij nu mee wil doen enzo.![]()
[FOKschaap] Help mee met de FokVakantieFlush!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:27 schreef Fjolle het volgende:
Viperdesign (qu63 kun jij misschien even vragen of hij nog mee wilt doen?)
Doe je mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[FOKschaap] Help mee met de FokVakantieFlush!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:27 schreef Viperdesign het volgende:
Deed. Client blijft niet stabiel..
Ik heb het gezien, ik ga er dit weekend achteraan. Doordeweeks heb ik amper tijd om het forum bij te lezen. Mocht dit te laat zijn laat dan even iemand anders contact met de FP crew opnemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Blijf er aub ook bovenop zitten, dan hebben we de meeste kans op slagen.![]()
Sanne heb jij nog gekeken naar het idee van Chris.nl:
[..]
Ik vind dit nl. ook wel een goed idee.![]()
Thanx. We horen het van 't weekend wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ik ga er dit weekend achteraan. Doordeweeks heb ik amper tijd om het forum bij te lezen. Mocht dit te laat zijn laat dan even iemand anders contact met de FP crew opnemen.
Nou graagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Fjolle het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat? Kunnen wij misschien helpen?
| 1 | [SWRITE] (10071) Invalid record number for queue write |
Gaan die computers wel eens uit??? Als de computers uit worden gezet kan FADdict geen goeie berekening maken van het aantal punten.. (hij berekend met de begin tijd en de eindtijd.... dus dan geeft ie teveel punten).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:48 schreef joosd het volgende:
zo ik heb nog wat puntjes verzameld op een andere puter. verders leuk screenshotje alleen ik geloof geen donder van Faddict.
[afbeelding]
de FADdict url in OP klopt niet meer.... (kan OP niet meer veranderen helaas, misschien dat een mod handje kan helpen) Bij GoT moet je zijn, daar staat de laatste versie.... 8.1quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Ik krijg die Faddict nog steeds niet geinstalleerd.Zou iemand daarmee willen helpen (eventueel met MSN ernaast ofzo)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |