Nee, ik heb op precies 23.59.50 uur op sent gedrukt.quote:
ik ook! die gaan vrij snel en leveren toch nog behoorlijk wat punten op!quote:
Ja maar is dit done in computerwereld of wordt dit gezien als inbreuk op privacy?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef Jumparound het volgende:
Mwa, denk dat we vanzelf wel zien hoe groot de megaflush wordt!
Tis toch spannender op die mannier!
En benaderen zal geen probleem zijn, en het is wel netter...
Desnoods stuur je een mailtje naar ze
als je intresse toont mag je van mij contact opnemen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar is dit done in computerwereld of wordt dit gezien als inbreuk op privacy?
in de OP staat ook de nieuwe..... die was al toegevoegd (maarik kan ik OP niet meer editen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef DPC-Kristof het volgende:
In de openingspost staat nog steeds een link naar een oudere versie van FADdict.
Kan deze veranderd worden?
De laatste nieuwe versie kan je vinden in het topic op GOT:
http://gathering.tweakers(...)ge/23851373#23851373
[..]
mailadres staat in profiel. je mag dus gewoon mailen lijkt me.. als een user er problemen mee heeft had ie maar niet zn adres in zn profiel moeten zettenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar is dit done in computerwereld of wordt dit gezien als inbreuk op privacy?
dank uquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:54 schreef Fjolle het volgende:
KermitKrul, proficiat met je nieuwe certificaat.2 miljoen moleculen al.
Het is toegevoegd. (Alsmede het nieuwe voor Fjolle zelf.)
Dit werkt dus niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef DukeBox het volgende:
Even het gezocht naar het gateway probleem,
Er zijn 2 bestaande users,
GATEWAY (een amerikaanse member welke teamloos is)
gateway:3 een DPC member..
Wanneer je inlogged met gateway:3 en je oude pasw (van gateway;3) moet alles werken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef Fjolle het volgende:
Ok eerste topic verwerkt.
Er zijn alweer 2 schaapjes gevonden.![]()
Nog 3 mensen gemaild.
BazP heeft de mailbox vol en kan ik dus niet bereiken.
En de volgende personen hebben geen mail-adres:
Mist
Walm
Judas
Iemand?
Op naar deel 2.......
Edit: 1 message sent.
Deel 3....
Edit: 1 message sent
-Lay-Z- en Dino889 kwijt
Deel 4.......
Viperdesign kwijt
Deel 5
1 message sent
viper kan je niet bereiken?quote:
E-mail adressen kloppen nietquote:
ik zal ff kijken of ik nog wat van em hebquote:
Misschien was het niet duidelijk, maar ik heb de boeld dus aangepast dat het wel werkt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dit werkt dus niet.
Hij kan inloggen met gateway;3 en password, maar dan komt hij niet bij het sub-team-selecteren. Ziet de dropdownbox wel maar alleen subteam none
Als hij inlogd met gateway:3 en password dan krijgt hij unknown.
En in het poweruser menu staat ook alleen een gateway;3
Thanx dan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Misschien was het niet duidelijk, maar ik heb de boeld dus aangepast dat het wel werkt.
Dan wordt er weer een nieuwe username gegenereerd.. zie vorige post(s)quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:11 schreef gateway het volgende:
keej:) ik kan inloggen met gateway:3, en fjolle heeft me weer bij DPCfokschaap gevoegd!
Ik graas weer bij mun maatjes in de wei!
(Dukebox? moet ik me clients nog aanpassen naar gateway:3 of niet???)
Wat ist?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef qu63 het volgende:
ik zal ff kijken of ik nog wat van em heb
je wordt gemist hierquote:
k dan doe ik er niks aan! in elk geval bedankt!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Dan wordt er weer een nieuwe username gegenereerd.. zie vorige post(s)
Das de spaaractie in full-effect denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef Eronymus het volgende:
We hebben een tweede plaats met een magere 86878 punten (is dat een hele dag geweest)
Lol en nu ook al de stats eruit. Wat een mega-effect heeft onze spaaractie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Das de spaaractie in full-effect denk ik
Komt omdat die helemaal los staan van Dukebox zijn stats? Dacht ik tenminste hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef Eronymus het volgende:
bij de backupstats (van Pyrus?) is FOKschaap helemaal niet te vinden...![]()
http://fadstats.workingonit.org/
Dat is indeed mooi.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Fokschaap is dus het beste DPC team van de maand juli! Absoluut complimenten waard!
En DPC is het tweede team overall. In gedachte houdend dat we TSC! Russia waarschijnlijk nooit gaan inhalen, en we in ieder geval boven FreeDC staan, ook een superprestatie die denk ik niet verwacht was!![]()
Denk dat we het record gaan verpulverenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Dat is indeed mooi.....![]()
zo'n 1,3 miljoen per week, dus moeten we toch wel die 2.2 miljoen kunnen halen de 15e![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |