als je faddict uitpakt naar een mapjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Ik krijg die Faddict nog steeds niet geinstalleerd.Zou iemand daarmee willen helpen (eventueel met MSN ernaast ofzo)?
Edit: Done, thanx.![]()
dat verklaart een hele hoop voor mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Gaan die computers wel eens uit??? Als de computers uit worden gezet kan FADdict geen goeie berekening maken van het aantal punten.. (hij berekend met de begin tijd en de eindtijd.... dus dan geeft ie teveel punten).![]()
Je hebt het er druk mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:07 schreef wiqu2 het volgende:
ik flush denk ik alles rond 17:00 dan ben ik uit men werk en komt het om 21:00 in de statsmoet dan nog effe langs een paar adresjes om hun pc te late flushe
Oke, ga je gang, be my guest.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:07 schreef Chris.nl het volgende:
Nee joh ik denk dat ze ons / hem ook wel een FAD-Lolletje gunnen. Komt vast wel goe
[edit[] Lijkt me meer een vraag voor op het FAD forum![]()
Ok, het staat daar nu op het forum, reacties komen als het goed is in me mail, dus als er een zinnig antwoord uit komt dan spam ik die hier wel weerquote:
quote:
Ook in linux?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:33 schreef Delnoy het volgende:
het is toch mogelijk om een back up te maken van je gegevens in de FaD directory. heb ik ook gedaan en heb toen gelukkig al mijn jobs kunnen redden.
heel eenvoudig. gewoon alles kopieren in de map behalve de exe files en zo. dan opnieuw installeren, backup files terug zetten en *klaar*
Ik weet niet precies de tijden dat fa.qik update, maar wat ik wel weet is dat het maar 2 keer per dag is. En de 2e keer is ongeveer ( dacht ik ) 18.00 uur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Roeji het volgende:
Is er inmiddels al bekend voor welke tijd we moeten flushen? En ook vanaf welke tijd het kan.
Ik wil nl niet voor jan-met-de-korte-achternaam, zolang gespaard hebben.
Ja maar nogmaals: tellen voor een Mega-flush de punten van de hele dag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de tijden dat fa.qik update, maar wat ik wel weet is dat het maar 2 keer per dag is. En de 2e keer is ongeveer ( dacht ik ) 18.00 uur.
Als iedereen zorgt dat ie voor 16.00 uur geflushed heeft, of in ieder geval zo snel mogelijk die dag, dan zijn we safe.
Ik zelf doe het al vroeg denk ik, dan weet ik zeker dat ze meegenomen worden voor die dag
fad.qik.nl update iedere 30 min, helaas is er niet vaker nieuwe data beschikbaar.. in princiepe kun je er van uitgaan dat je tot 0:00 te tijd hebt, vanaf de eerste nieuwe update.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:13 schreef mcintosh het volgende:
Ik weet niet precies de tijden dat fa.qik update, maar wat ik wel weet is dat het maar 2 keer per dag is. En de 2e keer is ongeveer ( dacht ik ) 18.00 uur.
Das apart. Ik heb het altijd meegemaakt tot nu toe dat punten die ik 's avonds laat upload pas de volgende dag te zien zijn in de stats.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef DukeBox het volgende:
[..]
fad.qik.nl update iedere 30 min, helaas is er niet vaker nieuwe data beschikbaar.. in princiepe kun je er van uitgaan dat je tot 0:00 te tijd hebt, vanaf de eerste nieuwe update.
Kun je niets met het stukje dat ik gesubmit heb? Het zijn de headlines van waar we hier mee bezig zijn. Met een linkje in het bericht worden ze in dit topic verder geholpen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:56 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Sanne we kregen van jou een submit binnen. Ik heb verder echt geen flauw idee hoe idit werkt. Ik ga me vanmiddag of vana ff inlezen en dan denk ik dat ik ga starten met een nieuwsbericht hierover. Kan ik je dat voordat ik het plaats ff mailen zodat je het kan controleren?
Of misschien nog wel beter.....maak zelf een nieuwsbericht of 1 van de users in dit topic?? Ik hoor het nog wel.
oldenzaaltjuh[at]fok.nl
quote:Zoeken naar medicijnen met Fok!schaap
Momenteel zijn een groep Fok!kers bezig met het zoeken naar medicijnen.
Met het softwareprogramma Find-a-drug kun je je computer laten zoeken naar een medicijn tegen ziektes als kanker, HIV, CJD enz. Je computer doet dat op de achtergrond, je merkt er vrij weinig van.
Fok!schaap is een onderdeel van de Dutch Power Cows (van onze buren van Tweakers) en doet het helemaal niet slecht. Zij draaien mee in de top vijf van DPC terwijl ze ondertussen aan het sparen zijn voor een megaflush.
Ben jij geïnteresseerd om mee te helpen? Check dan het topic in dig (zie bron). Daar staat een handleiding en de links naar het programma.
Misschien nog erbij vermelden dat we graag helpen bij probleempjes met installeren enzo. Verder zou ik "Zij draaien mee" in "Wij draaien mee" veranderen.quote:
Ik lees iig nog ff meequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien nog erbij vermelden dat we graag helpen bij probleempjes met installeren enzo. Verder zou ik "Zij draaien mee" in "Wij draaien mee" veranderen.
Maar ga je nu nog een reactie krijgen van Oldenzaaltjuh of is hij op een reactie van ons aan het wachten?
Ons doel is dus om dit iig nogmaals op de frontpage te krijgen aangezien er een hoop mensen zijn die ooit meededen met de stampede en (nog) niet met het fokschaap. Wat voor een bericht en hoe precies, daar hebben jullie vast meer verstand van dan ik. Maar misschien is het ook wel een idee om onze Mega-flush straks in het nieuws te krijgen? Dit was nl. ooit het enige van fok dat ik bekeek en ik denk dat er wel meer mensen zo zijn?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik lees iig nog ff mee
Ik moet dit eerst ook nog ff overleggen met mijn eindredactie
en dat was dus iets wat ik met de ER overleegen moet! Aangezien ik te horen kreeg dat dit ook al met de stampede aan de orde was geweest en hij dus twijfelde of het er weer op konquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:15 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ons doel is dus om dit iig nogmaals op de frontpage te krijgen aangezien er een hoop mensen zijn die ooit meededen met de stampede en (nog) niet met het fokschaap. Wat voor een bericht en hoe precies, daar hebben jullie vast meer verstand van dan ik. Maar misschien is het ook wel een idee om onze Mega-flush straks in het nieuws te krijgen? Dit was nl. ooit het enige van fok dat ik bekeek en ik denk dat er wel meer mensen zo zijn?!
Thanx.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
en dat was dus iets wat ik met de ER overleegen moet! Aangezien ik te horen kreeg dat dit ook al met de stampede aan de orde was geweest en hij dus twijfelde of het er weer op konJullie horen zo snel mogelijk van mij
?????? Iemand anders? Heb je al in de faq's gezocht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:57 schreef wiqu2 het volgende:
men belangrijkste client heeft kuren .....
als hij opstart krijg ik een scherm Output waar in hij gelijk vast loopten niet verder wilt gaan iemand ideeen???
'k heb zelf geen ervaring met errors, maar misschien kan je systeemherstel doen? of misschien had je systeemherstel gedaan en ben je nu de boel kwijt? Ik weet het ook nie anders...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:03 schreef wiqu2 het volgende:
ik heb het zo ver dat ik de que server zie maar die is leeg :S had daar minstens 40jobs in staan :S
1f45-q3 jobs duren het langst.. (denk ik) als je er daar 10 van in je queue doet hoe je er een paar dagen niet naar om te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef Sanne het volgende:
Let op!
De evt jobs worden heel snel afgerond. Zet er een paar extra in je cue als je daar mee bezig gaat.
Anders flusht hij automatisch als de laatste is afgerond.
Volgens deze site duren de 1F45=Q3 jobs gemiddeld 31.11 uur.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
1f45-q3 jobs duren het langst.. (denk ik) als je er daar 10 van in je queue doet hoe je er een paar dagen niet naar om te kijken![]()
quote:Er zit een dreun aan te komen, nee niet een ordinair plofje maar een echte dreun zoals we die hier nog nooit hebben meegemaakt. Die schaapjes van FoK zijn dermate hard aan de spaar dat als dat straks eenmaal durft los te komen de servers van FaD volledig onderuit zullen gaan. Onze hitlijst zal nooit meer de oude zijn en de megaflush top-5 zal voor eeuwig gebrandmerkt zijn.![]()
bron: GoT
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens deze site duren de 1F45=Q3 jobs gemiddeld 31.11 uur.
Persoonlijk vind ik het wel leuk om veel jobs te doen, dus voor mij veel kleine jobs.
tx.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:48 schreef Fjolle het volgende:
Sanne succes vandaag. Ik denk aan je.
Nou alle beetjes helpen hoor. Het kan zijn dat devzero ergens de mist in gaat en dan hebben we alle schaapjes heel hard nodig. Dus ik zou zeggen: Iedereen gooi je connectie op none en lees eerst maandag 15 augustus dit topic of er groen licht is voor je flusht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb niet meegedaan aan die flushdinges omdat ik teveel andere dingen aan mijn hoofd had en dit topic niet heb gevolgd. Ik zal even kijken wat ik kan doen volgende week om bij te schakelen. Die flush zelf laat ik aan me voorbij gaan.
Duhhh I know..... daarom wou ik VNC gebruiken (kun je de PC op afstand mee besturen) om de 15 te flushen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:08 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Eronymus? Niet de 16e maar de 15e hoor.![]()
Ja maar just in case als Fok net toevallig down is die dag.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:11 schreef sk888er het volgende:
ik zit hier vaker dan op mn mail.... dus als er iets is zeg hier maar....
voor mn mail.... sk888er at home punt nlquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:15 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar just in case als Fok net toevallig down is die dag.
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat in het weekend ff snel 7 jobs worden gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:48 schreef Fjolle het volgende:
Zelf duw ik dagelijks even op recieve en haal een of meerdere jobs binnen. Dat haalt hij er gelijk een aantal uit (die al gedaan zijn ofzo?). Dit lijkt goed te werken, maar sparen blijft een riskant gebeuren als je alle reactie hier en op tweakers een beetje volgt.![]()
Hey die 1 miljoen molecules was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:43 schreef Fjolle het volgende:
Toshpower gefeliciteerd met je 1 million molecules.![]()
Je bent toegevoegd.![]()
Trouwens ik ben niet echt meer op de nieuwe users aan het letten. Jij?
Wel houd ik de certificaten dagelijks bij.
Laten we dat dan zo houden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hey die 1 miljoen molecules was me nog niet eens opgevallen
Bij mij eigenlijk andersom, ik kijk regelmatig of er nieuwe leden bij zijn, dus dat komt goed uit
De flushdatum is 15 augustus, dus je kan nog een weekje mee sparenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:27 schreef Rampestamper het volgende:
Wel verdorie! Je let even niet op en wat is't? Er is een FOK!-team.
* Rampestamper gaat zich even aanmelden
Wat is eigenlijk de uiteindelijke inleverdatum? Ik begin namelijk gelijk maar met sparen.
Oke Fjolle is weer ontwaakt hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De flushdatum is 15 augustus, dus je kan nog een weekje mee sparen
Ik heb zojuist op http://fad.qik.nl gekeken maar ik zie je nog niet staan. Wellicht dat je nog op een mailtje wacht, die zal wel komen zodra Fjolle ontwaakt
Alvast welkom in ieder geval, bij de toekomstige nr. 1 van DPC FaD
Done!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oke Fjolle is weer ontwaakt hoor.![]()
Welkom, je mail is gestuurd.![]()
Je moet nu alleen nog even inloggen en fokschaap selecteren dan voegen McIntosh of ik je toe aan ons schapie.![]()
Als er vragen zijn..............
En je bent nu officieel een fokschaap. Nogmaals welkom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:40 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Done!![]()
Op welk connection plan kan ik FAD het beste zetten om op te sparen?
All clear over. *kghh*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En je bent nu officieel een fokschaap. Nogmaals welkom.![]()
Om te sparen moet je je connection plan op none zetten en zorgen dat je queque vol genoeg is met voldoende grote jobs (bv f45-q3). Als je hier verder hulp bij zoekt MSN me en ik loop er met je doorheen.
Sluit iemand straks dit topic, maakt een nieuw en zet een link naar het nieuwe? (Ik zou nl nog niet weten hoe dit moet.) Oh en iedereen: denk aan je sig.
Nee joh, die fout maak ik maar een keer hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef joosd het volgende:
en vergeet de link niet aan te passen op fad.qik.nl
Nou, nog 6 dagen te gaan, zeg nog de helft erbij.... dan halen we het bij lange na nie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
......................
Bovenstaande getallen opgeteld leveren 739k-puntjes op![]()
Ja oke, maar dit zijn dus ook nog niet de schattingen van alle schaapjes. De grote vraag blijft wat devzero doet? Maar dat het heel spannend gaat worden is een feit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
......
Bovenstaande getallen opgeteld leveren 745k-puntjes op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |