abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29446018
Girly, wat een mooie echo zeg!!
pi_29446311
girly wat geweldig fijn, gefeliciteerd!

rekkie, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. maar nu zal het dan echt niet lang meer duren zo te lezen. heel veel succes!
pi_29446628
Girly wat gaaf! Feli!

Rekkie en roumysa succes!

Jelief wel rustig aan doen he!

Fuente ik hoop ook dat je bloeddruk dinsdag weer normaal is!

Ik heb een rare vraag. Zou het kunnen dat mijn ene borst sneller groeit dan de andere?
Ik heb namelijk last van rechterborst. Of eigenlijk net eronder. Ik ben al van 75c naar 85c gegaan qua bh. Omdat ik striemen kreeg en mijn ribben aan de zijkant zeer deden. Daar heb ik nu geen last meer van. Ik had me in de winkel op laten meten en het paste goed. Er is volgens mij voldoende ruimte over om nog wat te groeien. Ik vraag me dus af of dat de oorzaak kan zijn, dat mijn rechterborst wat groter is. Het is echt een vervelend gevoel. Ik kan niet wachten om de bh af te doen. Maar de hele dag zonder bh lijkt me ook niet goed voor mijn borsten. Het is trouwens een meegroeibh van de Hunkemoller.

Is fok de laatste dagen bij jullie ook zo traag?
pi_29446778
Ontsluiting was slechts een paar centimeters.
De weeën zijn nu vrij regelmatig en om de 7 à 8 minuten.
pi_29447026
fok is hier ook traag

Het zou goed kunnen hoor dat 2 borsten verschillen qua maat/grote
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29447770
Girly wat een mooie echo!!!! Ga je nu proberen te genieten?

Rekkie spannend!!! voor jullie
pi_29447809
rekkie SPANNEND!!

het kan nu snel gaan gebeuren hoor. .... soms schiet die ontsluiting in een keer door en dan is het zover. Veel sterkte allebei !!
Nog even geduld dus
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:34:37 #283
81992 Githa
pi_29448504
Girly WAOW ! super meid en wat een schattig mooi lief klein kindje op de echo
en nu gaan genieten he
pi_29451229
Hunkemoller is toch een goede zaak, of niet?
pi_29452238
Ik heb daar samen met de Hema al de zwangerschaps en voedingsbh's gehaald Ingrid en ik mag er zeker niet over klagen prijskwaliteit.

Rekkie hoe is het nu daar?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:09:58 #286
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29452431
Ik denk (en hoop) dat Rekkie bezig is met z'n vrouw.
Maareh..... al ons duimwerk zal zeker aankomen daar.
Hebben andere mama's en papa's dat nu ook, dat als je weet dat iemand bezig is met bevallen, je er dan toch in je achterhoofd bij blijft, al ken je die persoon eigenlijk helemaal niet? (En dan ook nog wel eens even terugdenkt, al is mijn jongste nu al 20 maanden?)
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:16:42 #287
43556 miss_dynastie
pi_29452593
Girly
pi_29452633
Girly

Rekkie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_29453206
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Fjolle het volgende:
Hebben andere mama's en papa's dat nu ook, dat als je weet dat iemand bezig is met bevallen, je er dan toch in je achterhoofd bij blijft, al ken je die persoon eigenlijk helemaal niet? (En dan ook nog wel eens even terugdenkt, al is mijn jongste nu al 20 maanden?)
Ik leef enorm mee. Ook omdat ik me eerst geen voorstelling kon maken van hoe een bevalling zou zijn en nu dus wel, al is elke bevalling anders. En elke keer als ik dit soort dingen lees denk ik ook terug aan mijn eigen bevalling...

Rekkie en Roumysa...spannend!

En Girly: een mooie echo en een kloppend hartje! Wat goed!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29453221
Girly wat heerlijk voor je

Rekkie, spannend!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29453229
Fuente wat vervelend van die bloeddruk.

Jelief en jij met je zwangerschaps isias. Erg pijnlijk moet dat zijn

Mamamiek en Mirage jullie allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Suzanna wat naar dat jij niet naar Noorwegen kunt voor de begravenis. Goh als ik er weer aan denk hoe dat kleintje is overleden. Wat afschuwelijk zeg.

Rekkie en Roumysa jullie sterkte en hopelijk gaat het allemaal heel snel gebeuren. Dus nog een paar jullie kant op.

Girly wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad. En het hartje klopt Snel gaan genieten van je zwangerschap
pi_29454696
We zijn nog thuis.... alleen weeën om de 5/6 minuten telkens.
En erg heftig sommige.

regelmaat is erg goed nu.......
pi_29454972
En hoe is het met jullie verder, is het nog goed vol te houden voor Roumysa?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29454982
goedzo rekkie, hopelijk 'rekkiet' roumysa ook snel op nu. zet 'm op allebei he! en nu stoppen met fokken hoor, ga je vrouw bijstaan!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:11:47 #295
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29455411
Spannend roumysa zet hem op

Hopelijk kunnen jullie snel van je mooie kindje genieten
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:19:52 #296
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29455635
Klinkt goed Rekkie. Even een paar voor Roumysa. Als ik morgen wakker word is er vast een vers babietje geboren.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_29455996
jaaah rekkie ik wil snel leuk beeb nieuws zien sterkte vannacht *ook voor vrouwtje uiteraard, die moet het werk doen*
pi_29457065
Weeën nog steeds om de 6/7 minuten maar steeds heftiger en steeds langer, maar nog wel thuis....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2005 @ 10:09:07 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29461286
Hoe is het nu, Rekkie? Gezien het feit dat je niet meer hebt gepost denk ik dat het wel doorgezet heeft...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29461865
Rekkie en Roumysa
Kom op! Het is een mooie datum om te bevallen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')