Wist ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
En grappig dat Delerium eigenlijk een side project van de heren van Front Line Assembly is die normaal gesproken industrial maken maar met Silence (de remix versie) een grote hit hadden....
Ik vind zelf alleen het oudere delerium werk (tot en met Poem) erg fijn, daarna wordt het mij veel te poppy, het ambient werk van voor Semantic Spaces is lekker. Synaesthesia is een ander side project, meer ambient georienteerd maar ook relaxed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wist ik nietIk wil ook de achtergrond eens achterhalen van Enigma. Ze maken bijzondere muziek. Delerium ook
Delerium zet ik straks op
Staat ook standaard op mijn mp3 speler van 1 gigabyte. Delerium en enigma voor het slapen gaan, indien nodig.
Chimera heb ik nog van Delerium. Of is dat voor poem uitgebracht? Heb nog niet alles rustig kunnen beluisteren. Zal eens opzoeken waar het nu precies staat in de geschiedenis ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vind zelf alleen het oudere delerium werk (tot en met Poem) erg fijn, daarna wordt het mij veel te poppy, het ambient werk van voor Semantic Spaces is lekker. Synaesthesia is een ander side project, meer ambient georienteerd maar ook relaxed.
Thank youquote:
Chimera is de laatste die is na Poem uitgebracht, en in mijn ogen gelijk het zwakste albumquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Chimera heb ik nog van Delerium. Of is dat voor poem uitgebracht? Heb nog niet alles rustig kunnen beluisteren. Zal eens opzoeken waar het nu precies staat in de geschiedenis ook.
Semantic spaces zal ik eens opzoeken in de bibliotheek
Album staat nu toevallig weer op. En inderdaad, het begint commercieel te klinken op een of andere manier.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Chimera is de laatste die is na Poem uitgebracht, en in mijn ogen gelijk het zwakste album
quote:Op maandag 7 november 2005 22:41 schreef fraubitch het volgende:
Blood Duster - IWannaDoItWithADonna
quote:Combineer instrumentale postrock met een goede portie electronica, zorg ervoor dat het naar de keel grijpt en totaal geen ademruimte laat en je krijgt een fantastisch resultaat. Op The Fall Of Math combineert 65 Days Of Static de uitbarstingen van Explosions In The Sky met electronica en breakcore à la Aphex Twin en Venetian Snares en dat zonder een flauwe kopie daarvan te lijken. Hard en donker maar tegelijk ontzettend overtuigend en mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |