abonnement Unibet Coolblue
pi_30125766
Hoe kom je daaraan??? het is nog niet uit! Ik wil m ook horen...

Luister nu naar 'Ladybird' van Tears for Fears. Deze band was in de jaren 80 bekend met onder andere 'Shout', maar heeft laatst dus weer een album uitgebracht, 'Everybody Loves a Happy Ending'. Prachtalbum. Geeft me een goed gevoel.

Tralalalaaa
pi_30128869
Breakbeat remix - Like I love you

Erg weinig mensen kennen deze stijl muziek, ik een jaar geleden ook nog niet.. Maar sommige liedjes zijn echt fijn om te horen met een lekkere beat erin..

[ Bericht 79% gewijzigd door Gershom op 31-08-2005 15:21:51 ]
pi_30178363
Fear Factory - Invisible Wounds (the Suture mix)
Deze remix van Rhys Fulber staat onder andere op de Resident Evil Soundtrack en het B-sides album Hatefiles. Het origineel komt van Digimortal en wordt voor mij gigantisch verknald door een middenstuk wat absoluut niet in het nummer past. Rhys Fulber heeft precies dat stuk er uit gelaten en verder een redelijke brok eletronica toegevoegd. 1 van z'n betere remixen en in deze versie 1 van de betere Fear Factory songs.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zaterdag 3 september 2005 @ 06:26:54 #104
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30223095
Aphex Twin - On

De alweer 12 jaar oude, prachtige klassieker van de EP "On" van de inmiddels legendarische electronica-veteraan Aphex Twin. Een mooie, diepe maar ook trieste melodie ondersteund door een harde, ietswat industriele beat, smelten samen tot een perfect contrast.... aanrader!
quote:
I_am_makeshift_hammer - 06-Mar-04 01:37 AM
This was the first piece of electronic vinyl i ever bought (i seen a clip for the video on a u.k show called "the chart show" when it was released.) Absolutely blew me away. Had never even payed the slightest bit of attention to electronic music til then (i was a death metal fan of all things ) THIS changed everything.
van discogs.com

De clip is ook geniaal btw
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 3 september 2005 @ 06:45:13 #105
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30223109
Jamie Lidell - Multiply



Dit ten tijden van nu, toch wel vrij unieke album gemaakt door een van de meest muzikale artiesten die ik ken Was ook nog 2 keer live te zien op lowlands dit jaar. Het verbaasde me een aantal maandag nogal Lidell, wiens vorige album dat vrij experimentele en abstract klonk ineens met een geweldig soul/jazz album aan kwam zetten. Verder heb ik geen zin om een stukje tekst te typen dus mischien dat dit jullie nieuwsgierig kan maken
quote:
We've been holding off reviewing this amazing album for too long. By now you'll probably have a handle on this album after the sampler that dropped a few weeks back, all three tracks on said 12" feature here. Jamie along with his Berlinite friends, Mocky, Tony Buck, Gonzales, Andre Vida, Daniel Raymond Gahn, Taylor Savvy, Jordan Mclean, Scott Saunders and Bill Youngman fuse together perfectly to make this album the joy it is.
Of course it's Jamie who handles most of the instrumentation most explicitly on the Prince styled 'A Little Bit More' where his beatbox skills are in full effect. Jamie's soul music heroes are echoed in the harmonics, Al Green, Stevie Wonder, Donny Hathaway all come to mind.
Genres hit upon include sixties soul, p-funk boogie, doo-wop pop, nu jazz head scramble (surely 'Newme' will force Jazzanova et al into early retirement) and laid back blues soul in 'Game For Fools' - all with Lidell's 2005 proof unique lyrics that speak out to all us leftfield lifestyle folks.
Stevie Wonder needs to hear 'What's The Use', the finest soul track in years to my ears. It's been said before: you'll either completely love or hate this album, although in our humble opinion we all agree that's it's one of the most refreshing albums of the year so far and deserves to be absolutely massive. Completely, wonderfully essential.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 september 2005 @ 19:36:24 #106
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_30237696
Genghis Tron-Cloak Of Love EP


Synth pop meets grindcore,erg toffe shit,zeer origineel
check het uit op http://www.genghistron.com
quote:
I remember seeing the promo for this band claiming it was a mixture between Napalm Death and Depeche Mode, and with a statement like that who wouldn't be interested. The idea behind the thought of a sound that could recreate the destructive power of grind while at the same time convey the beauty of a synthetic pop band is ingenious and peerless in the least. This three-piece outfit is manned by some extremely professional musicians who know their way around the technical aspects of music as well as the classic stringed instruments. The drum and beat programming in each track is flawless and dark to the core. You'll have multiple synth beats going on at once alongside a melodic guitar riff creating an almost blissful state, then you'll be hit by a speeding train of utter chaos and blood-curdling screaming.
pi_30243832
Rush - Moving Pictures


Een plaat die ik van de week binnengekregen heb en nu voor het eerst draai. Een paar nummers komen me wel ergens bekend voor. Schijnen ook bescheiden klassiekers te zijn op diverse rockradiostations dus dat zal het ongetwijfeld zijn. Rush was een van de bands bij wie Dream Theater de inspiratie vandaan gehaald heeft. En dat is ook goed in de muziek terug te vinden, soms lijkt het als 2 druppels water op elkaar.
  zondag 4 september 2005 @ 18:37:34 #108
128781 ScorpioNecro
Born and dying METAL!!!
pi_30265028
Uzumaki_Naruto thanx for the tip
  zondag 4 september 2005 @ 18:44:12 #109
128781 ScorpioNecro
Born and dying METAL!!!
pi_30265237
Heb nu geluisterd naar Ghengis Tron maar vind t verkrachting van de muziek, maar is mijn bescheten mening...
  Licht Ontvlambaar zondag 4 september 2005 @ 20:16:51 #110
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_30268193
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:44 schreef ScorpioNecro het volgende:
Heb nu geluisterd naar Ghengis Tron maar vind t verkrachting van de muziek, maar is mijn bescheten mening...
heb je de hele ep geluisterd?

ik vind het wel toffe originele muziek
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:58:48 #111
128781 ScorpioNecro
Born and dying METAL!!!
pi_30309256
Nee ben net op de site geweest en t beviel me al snel niet
pi_30378224
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef Beathoven het volgende:
Rush - Moving Pictures
[afbeelding]

Een plaat die ik van de week binnengekregen heb en nu voor het eerst draai. Een paar nummers komen me wel ergens bekend voor. Schijnen ook bescheiden klassiekers te zijn op diverse rockradiostations dus dat zal het ongetwijfeld zijn. Rush was een van de bands bij wie Dream Theater de inspiratie vandaan gehaald heeft. En dat is ook goed in de muziek terug te vinden, soms lijkt het als 2 druppels water op elkaar.
Rush is best gaaf
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30378361
Xzibit - Paparazzi
van het album "at the speed of life"



Is best leuk weer eens te horen , kom xzibit nu vooral tegen op tv als MTV's Pimp my ride presentator
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30423279
Sigùr Ros... IJslandse rock/lounge... In ieder geval lekkere muziek om bij te relaxen. De teksten zijn in een zelfverzonnen taal, op de cd ( ) staan geen tracktitels. Gewoon een beetje vreemd maar wel heel erg lekker

http://www.sigur-ros.co.uk
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_30429009


Dames loat die rockjes now moar waaien


De zomer is de tied dat iedereen genieten kan
dan bunt der toch nog dames met een lange bokse an
een lange boks en met zo'n hitte dat is toch gin gezicht
't is spannender as 't røksken deur de wind wurt opgelicht

dames loat die rockjes now moar waaien
lekker in de frisse wind
dames loat die rockjes now moar waaien
want de wint maakt toch gin kind
dames loat die rockjes now moar waaien
wi-j mannen bunt ok niet van steen
dames loat die rockjes now moar waaien
tut 't dikke van 't been
pi_30429073


Classic Italo Disco, produced by Giancarlo Meo and Claudio Simonetti.
pi_30434302
[b]Unsane - Scrape
Als je begin jaren 90 naar MTV's Alternative Nation keek heb je de video van dit nummer waarschijnlijk wel langs zien komen. De video bestaat uit skateboarders die stuk voor stuk gigantisch pijnlijk op hun bek gaan. Past wel bij het bloederige imago dat Unsane heeft. Je zou het niet zeggen als je ze ziet, want ze zien eruit als de average american college boy...... Muzikaal is dit New York noiserock op z'n best. Vervormde vocalen, vette basslijnen en noisy gitaren.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:21:30 #118
46794 Berkery
Fat bastard
pi_30434935
Therapy? - Caucasian Psychosis



Jaren geleden stond Berkery bij Boudisque te dubben welke EP van Therapy? hij zou mee nemen, Babyteeth of Pleasure Death. Gelukkig stond er ook voor maar 5 gulden meer de voor de Noord-Amerikaanse markt bedoelde Caucasian Psychosis, en deze CD bevat die twee EP's op 1 schijfje.

Het is niet de Therapy? die we kennen van Troublegum en later, in hun begintijd was Therapy? nog een noise-punkbandje dat veel werkte met samples. Het klinkt allemaal heerlijk springerig en hyperactief. En erg lekker
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_30434981
Average american college boy? Nou, de leeftijd van Chris Spencer weet ik niet, maar ik gok dat dat ergens eind veertig is. Dus als dat de average american college boy is . Maar goed, het is een briljante band. De 25e van augustus heb ik ze nog mogen aanschouwen met veel te weinig publiek.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30435351
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef OMG het volgende:
Average american college boy? Nou, de leeftijd van Chris Spencer weet ik niet, maar ik gok dat dat ergens eind veertig is. Dus als dat de average american college boy is . Maar goed, het is een briljante band. De 25e van augustus heb ik ze nog mogen aanschouwen met veel te weinig publiek.
ach zo zien ze er op de videos en live opnames die ik van ze gezien heb uit. Omgedraaid baseball petje en zo. Oud zijn ze wel al inderdaad Ik heb ze helaas gemist toen ze in Londen speelden
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30435526
en ik ga nog even op dezelfde voet door, het is noise avond hier
Part Chimp - I am Come - Hello Bastards
Hoorde deze band voor het eerst op een cd'tje dat bij de Rock Sound zat en vond dat nummer zo ok dat ik gelijk de cd maar besteld heb. Kerrang prees het aan met `Going deaf never sounded so good' en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. 1 van mijn betere aankopen dit jaar.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30446300
Kings of Convenience - Riot on an Emtpy Street



Heerlijke rustige akoestische muziek. Twee gitaartjes, twee stemming. Heerlijke layed back muziek!

De hele cd is werkelijk helemaal goed.

[ Bericht 26% gewijzigd door Setambre op 10-09-2005 10:33:17 ]
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_30446406
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef bartrid het volgende:
en ik ga nog even op dezelfde voet door, het is noise avond hier
Part Chimp - I am Come - Hello Bastards
Hoorde deze band voor het eerst op een cd'tje dat bij de Rock Sound zat en vond dat nummer zo ok dat ik gelijk de cd maar besteld heb. Kerrang prees het aan met `Going deaf never sounded so good' en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. 1 van mijn betere aankopen dit jaar.
die heb ik ooit in het voorprogramma van Mogwai gezien, was een tof bandje idd, eens kijken of ik er wat meer van kan vinden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:06:54 #124
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30453968
Legowelt - Raid on Stanleyville ( van Beyond the Congo)

Beyond the Congo gaat over de oorlog in (Belgisch)Congo in de jaren '60 van de 20ste eeuw. bij Stanleyville ( tegenwoordig Kisangani ) landde in die oorlog Belgische parachutisten om een vliegveld te bevrijden. Volgens mij is dat de verklaring voor de titel, het nummer heeft verder geen lyrics. Beyond the Congo GAAT ook niet echt over die oorlog qua teksten, ( alleen Congo Zombie dan denk ik ) maar de muziek is er eerder door geinspireerd.

Het klinkt gewoon heel erg goed, ja meer kan ik er niet van maken, beetje mysterieus, beetje duister. Geweldige sfeer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Zero2Nine op 10-09-2005 15:13:46 ]
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:52:10 #125
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30464266
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Legowelt - Raid on Stanleyville ( van Beyond the Congo)

Beyond the Congo gaat over de oorlog in (Belgisch)Congo in de jaren '60 van de 20ste eeuw. bij Stanleyville ( tegenwoordig Kisangani ) landde in die oorlog Belgische parachutisten om een vliegveld te bevrijden. Volgens mij is dat de verklaring voor de titel, het nummer heeft verder geen lyrics. Beyond the Congo GAAT ook niet echt over die oorlog qua teksten, ( alleen Congo Zombie dan denk ik ) maar de muziek is er eerder door geinspireerd.

Het klinkt gewoon heel erg goed, ja meer kan ik er niet van maken, beetje mysterieus, beetje duister. Geweldige sfeer.
Goed nummer, ik heb 'm zelf op 12" die plaat
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:43:41 #126
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30468749


Het nummer "Breathe in" van het album "Breathe In". Lucie Silvas, bekend van het overbekende "What You're Made of". Ik ken haar verder totaal niet, ik geloof dat ze ooit songwriter is / was voor bekende artiesten en het nu zelf een een keer wou proberen ofzo.. "What You're Made of" vind ik een typisch skyradio nummer, aardig, maar doodgedraaid.
Het nieuwe nummer "Breathe in" vind ik erg leuk en vooral het refreintje vind ik erg mooi. Doet me denken aan "The Corrs". Het nummer luister ik nu al 2 dagen non stop..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30470678
SERGE GAINSBOURG - REQUIEM POUR UNE CON


lekkere chanson van een prachtige artiest..

jammer dat hij dood is...

if you never take a riscs , you never drink champagne !!
pi_30470817
@ Uzumaki Naruto...

Check eens Knorkator.. vind je oo wel leuk !!
Duitse techno-metal ietsie harder en sneller dan rammstein en ook nog veel leuker !!

http://www.knorkator.de/home/index.php
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
pi_30495884
Een oudje...
Pestilence - Testimony of the ancients - Twisted Truth
Gekregen toen ik een abonnement op Aardschok nam.....Een plaat die toch z'n tijd wel vooruit was in 1991, hoewel de heren van Pestilence met hun volgende album nog meer risico namen. Twisted Truth is mid tempo en de mooie melodieuze gitaarsolos brengen licht in de duisternis. Ook interessant zijn de korte instrumentale tussenstukjes. De productie was in handen van Scott Burns die in die tijd zo'n beetje elke death metal band produceerde.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30541388


Bob Marley & The Wailers - Burnin'

Zaterdag gekregen en hij is wel chill
pi_30555595
The Weight - The Band



Een maand of twee geleden heb ik The Last Waltz van The Band gezien. Da's een registratie van hun laatste concert, gefilmd door Martin Scorcese. Ik kende The Band hooguit via Dylan en had me nooit echt in ze verdiept. Onterecht, want wat een heerlijke muziek. The Weight is zo'n nummer waarvan je meteen 'oh ja!' zegt als je het hoort. Typische Americana á la Gram Parsons, CSN&Y, of the Allman Brothers Band.
pi_30567348
Serena Maneesh - Serena Maneesh



Typisch zo'n bandje waar pitchfork een recensie over schrijft en waar niets over te vinden is, volgens mij heeft de band zelfs geen eigen site. Het is een Noors bandje overigens en ze spelen shoegazer, dus 'weer' een retro bandje. Bij sommige nummers is de gelijkenis met My Bloody Valentine wel erg groot, maar ik vind het nooit storend. Het lijkt ook wel een beetje op de Black Rebel Motorcycle Club, maar ik vind het allemaal origineel genoeg en het klinkt allemaal gewoon buitengewoon goed.

PF recensie
Aldus.
pi_30633518
Zo, heb het topic maar weer eens opgeschoond, voor degenen die hier oude stijl of een plaatje posten, dat is hier niet de bedoeling. Hou het graag ontopic en lees de OP eerst.
pi_30640181
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef bartrid het volgende:
Een oudje...
Pestilence - Testimony of the ancients - Twisted Truth
Gekregen toen ik een abonnement op Aardschok nam.....Een plaat die toch z'n tijd wel vooruit was in 1991, hoewel de heren van Pestilence met hun volgende album nog meer risico namen. Twisted Truth is mid tempo en de mooie melodieuze gitaarsolos brengen licht in de duisternis. Ook interessant zijn de korte instrumentale tussenstukjes. De productie was in handen van Scott Burns die in die tijd zo'n beetje elke death metal band produceerde.
Oh, nostalgie

Spheres vond ik toen 'ie uitkwam te experimenteel/soft, laatst hoorde ik 'em weer ergens en hij viel niet tegen.

Testimony of the ancients blijft natuurlijk de Neder-deathmetal-klassieker (wat mij betreft boven False van Gorefest).
pi_30650037


De dame links is één van mijn favouriete artiesten. Ze is eigenzinnig, intelligent en vernieuwend. Terwijl de meeste artiesten en muzikanten zich richten op de huidige trends of teruggaan naar het verleden richt Björk zich op de toekomst.
pi_30650316
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Oh, nostalgie

Spheres vond ik toen 'ie uitkwam te experimenteel/soft, laatst hoorde ik 'em weer ergens en hij viel niet tegen.

Testimony of the ancients blijft natuurlijk de Neder-deathmetal-klassieker (wat mij betreft boven False van Gorefest).
ik heb spheres jaren niet gehoord (ik heb hem ook niet) maar Testimony klinkt mij nog steeds fris in de oren. En geweldige melodieuze solos ook.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30650462
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]

De dame links is één van mijn favouriete artiesten. Ze is eigenzinnig, intelligent en vernieuwend. Terwijl de meeste artiesten en muzikanten zich richten op de huidige trends of teruggaan naar het verleden richt Björk zich op de toekomst.
dat ben ik helemaal met je eens maar welk nummer van welk album luister je op dit moment?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30651476
De soundtrack van Drawing Restraint 9. Over deze CD zijn veel negatieve recensies geschreven: men vindt de muziek te abstract. Maar haar aparte songs zijn voor mij een welkome afwisseling tussen alle mainstream muziek. Ik moest wennen aan de plaat - wat ook het geval was bij Medúlla - maar uiteindelijk ontdekte ik de schoonheid ervan.

Ik luister nu naar Storm. Björk's vocalen zijn indrukwekkend. Normaal zingt ze nogal 'wild', maar in deze song heeft ze haar stem perfect onder controle. Ik wist niet dat ze dit kon. Eigenlijk zou iedereen dit moeten horen, en niemand zal meer beweren dat ze een vreselijke stem heeft.
pi_30651809
http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=2MCBDMD9569T93A2FF0NX550US

Hier is trouwens een fragment van de betreffende song. (Het is dus niet de gehele song. Ook heb ik de bitrate niet te hoog ingesteld. Anders wordt de link verwijderd of word ik gebanned omdat de copyrights zijn geschonden.)
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:36:46 #140
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30672044
De platenhoes van een ooit vergeten Italiaanse italo/disco/synthpop soundtrack uit de jaren 80. De film waar deze plaat soundtrack van was werd om onduidelijke redenen gecancelled en zo verdween de plaat in de obscuriteit.
Jaren later werd hij echter weer ontdekt door een Japanse verzamelaar die 'm voor zich vooralsnog voor zichzelf hield maar na wat overtuigende woorden van de management van het label Creme Organisation besloot hij de plaat te delen met de rest van de wereld




[ Bericht 12% gewijzigd door HAL9000S op 17-09-2005 20:46:31 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:36:59 #141
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30676410


Avida - Vorrei Tanto - 5 Track EP

Weer een obscure Italiaanse Synth-pop band die het levenslicht zag in 1981 en er helaas een jaar later al weer mee stopten. De zanger van deze formatie was Maurizio Dami, die later uit zou groeien tot een legendarische pionier op het gebied van verschillende soorten electronische muziek, onder de naam Alexander Robotnick.
quote:
The way Maurizio Dami, better known as Alexander Robotnik, used to manipulate the sintesizers in a deeply futuristic shape in comparison to many other electronic music artists of his time. He stretched to the boundaries of a style well-known as Italo-Disco, but his sonorities went far away from the Disco itself, since it came more like from the depths of Kraftwerk's Electro, the New Romanthic and Synth Pop movements.
His classic tunes, such as 'Problèmes D' Amour' and 'Dance, Boy, Dance' are still considered references to all Electro & Synth-Pop supporters.
Despite his visionnary releases of the beginning of the eighties and the international recognition, he only earned what he really deserved after his come back in the 'electroclash' era.
Helaas bracht Avida slechts een demo uit, die vervolgens ergens stof heeft lopen verzamelen totdat (duidelijk een van m'n favouriete labels) Creme Organisation, hem nu... bijna 25 jaar later weer op nieuw gaat uitbrengen

Hier kun je een sample beluisteren.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 23:57:02 #142
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_30682186
Klinkt erg goed. Ik vind sowieso dat je een top-collectie hebt.
pi_30689636
John Barry Orchestra - Theme from The Persuaders
Antieke televisieserie, startte in mijn geboortejaar, met Roger Moore en Tony Curtis. Als Amerikaan Danny Wilde en Engelsman Lord Brett Sinclair beleven ze avonturen in Zuid Frakrijk en Italië. Serie is jammerlijk geflopt in Amerika, waardoor hij slechts twee jaar liep. In Nederland bekend als De versierders, uitgezonden door de KRO (als ik het me goed herinner). Zeven afleveringen werden geschreven door Terry Nation, de man die later ook Blake's 7 schreef. En dat was ook al zo'n geweldige serie. Hij schreef overigens ook afleveringen voor Dr. Who en The Saint (met Roger Moore).

Gevonden in deel 11.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 18 september 2005 @ 16:35:06 #144
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30699220
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Klinkt erg goed. Ik vind sowieso dat je een top-collectie hebt.
Ja dank je... ik doe m'n best
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30699641
Super Furry Animals - (drawing) Rings around the world
Bizar bandje uit Wales. Gooi indie, psychedelica, electronica en nog wat andere stijlen in een pot, mix het goed en je krijgt de Super Furry Animals. Ze schijnen een erg goeie live band te zijn en dat komt goed uit want ik ga ze morgen bekijken. Dit nummer is catchy indie pop met bizarre telefoonsamples op het einde.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 18 september 2005 @ 17:22:46 #146
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_30700544


Black Flag - In My Head

Na een aantal albums van wisselende kwaliteit ("My War", "Slip It In") vormde "In My Head" een gedeeltelijke terugkeer naar de hoge standaarden van het debuutalbum "Damaged". Die plaat hebben ze nooit overtroffen, maar je kunt Black Flag er niet van beschuldigen dat ze slechts op de sound van dat album voortgeborduurd hebben. Henry Rollins kalme, aangename vocalen en Greg Ginn's opvallende, soms wat 'quirky' gitaarspel maakten van Black Flag zoveel meer dan slechts een invloedrijke punkband.

  woensdag 21 september 2005 @ 18:17:20 #147
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30797742


RX bandits - Who would've thought

Niet al te commerciele muziek, mooi om naar te luisteren het is ska-achtige muziek, mooi gemaakt enzo, tevens raad ik de volgende nummers van RX bandits aan:

Sell you Beautifull
Nugget
Status

Goede muziek
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_30802405


Porcupine Tree - Deadwing (2005)


Had het eerder in dit topic al over Porcupine Tree, maar hoe meer ik er van hoor hoe minder het te plaatsen is...
Ik hoor invloeden van Pink floyd en andere prog. rockers maar daarnaast hoor je weer een nummer met de vetste metal riff.
de band staat ook wel bekend om zijn niet in een hokje te plaatsen muziek....
Iedereen is uniek, behalve ik
  woensdag 21 september 2005 @ 21:36:47 #149
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_30804508
The Roots - Tipping Point

In een hiphop mood. Dan is The Roots iig te lekkah. Dit is hun laatste album en deze is ietjes beter dan Phrenology (The Seed 2.0 ) Die best soft was imo. Maar Tipping Point heeft weer lekkere funky sounds tussen zitten. En Black Thought spit er weer lekker op los.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_30813861
The Arcade Fire - In the backseat

Het nummer drijft in emotie. De tekst is duidelijk een metafoor, maar volgens mij zijn er meerdere interpretaties mogelijk.
Onzekerheid over het maken van levenskeuzes en de risico's die deze met zich meebrengen. Het gemak van lijdzaamheid waar mogelijk, of de andere kant van die medaille, versterven juist door diezelfde lijdzaamheid.
Ik weet het niet, en wil het ook niet weten, het is nu precies open genoeg om mooi te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')