Ik ben hier ook lief en netjes!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor hoe jullie op het forum zijn wel ja![]()
Niet alle vrouwen, hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef coz het volgende:
[..]
zijn ze ook , maar dat heb je niet van mij
ik ben zelf best een romanticus enzo maar uiteindelijk blijft het wel het aard van het beestje
voortplanten ... tja en dat je daar nou geil van wordt ...
vrouwen net zo , alleen die ontkennen het
Ik weet niet, normaal gesproken ben ik toch wel vrij direct volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die beschuldiging krijg ik ook regelmatig van een vriend van me. Ik vind dat meer een compliment
Mannen doen ook een hele hoop andere dingen, maar je wil natuurlijk wel een exemplaar dat de volledige functionaliteit waar hij voor ontworpen is bezit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mannen zo seksbelust zijn
hmmmm... en de functionaliteit van de penis is dan ook verloren. Staat mischien wel leuk op de schoorsteen mantel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, zonder penis verliest het object wat er aan vast zit een groot deel van zijn functionaliteit.
Viel best mee, imoquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Hoewel ik misschien wel weinig verhullende kleding aan had.
Maar het valt toch wel mee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor hoe jullie op het forum zijn wel ja![]()
Maar ik vond het eik helemaal niet zo "weinig verhullend".quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets mis mee, toch? Moeten ze maar tegen kunnen
Waar ik nu ben ben ik ook erg netjes. Lief niet altijd (Hetgeen bevestigd is), maar ook dat vaak wel.quote:
Het waren dan ook livs worden (Al was dat dan woensdag, maar ook toen lag ik niet naakt ofzo).quote:
nee na tijdje zijn milf's niet meer houdbaarquote:
milf?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef coz het volgende:
[..]
nee na tijdje zijn milf's niet meer houdbaar![]()
![]()
Naakt verhult wel erg weinigquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het waren dan ook livs worden (Al was dat dan woensdag, maar ook toen lag ik niet naakt ofzo).
Mother I like to fuck, toch?quote:
Vond ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Naakt verhult wel erg weinig
Ik was in ieder geval ook netjes gekleed, volgens mij
mother i'd like to fuckquote:
Jongensondermekaardingetjequote:
Dat schijnt een supercompliment te zijn voor de niet meer piepjonge damesquote:
Ik ga er maar eens gewoon blij mee zijn dat ik er te jong voor benquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat schijnt een supercompliment te zijn voor de niet meer piepjonge dames
Maar jij bent eigenlijk nog te jong daarvoor
Moet je es naar Zweden gaan. Daar is de kinderopvang een stuk beter geregeld. Allemaal milfs.quote:
Milf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens gewoon blij mee zijn dat ik er te jong voor ben
Njet, wat ik gezien heb niet. Die waren nog al es begin twintig. Vond het wel grappig, zie je voor de zoveelste keer zo'n blond wonder der natuur van je eigen leeftijd, zeult ze weer met een kinderwagen. Mooi land tochquote:
30+ kan ook nog steeds lekker en milf zijn hoorquote:
Wat zeg je dat leukquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Njet, wat ik gezien heb niet. Die waren nog al es begin twintig. Vond het wel grappig, zie je voor de zoveelste keer zo'n blond wonder der natuur van je eigen leeftijd, zeult ze weer met een kinderwagen. Mooi land toch![]()
Ook al vis je er niet naar, ik vind je er toch wel goed en aantrekkelijk uitzien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
30+ kan ook nog steeds lekker en milf zijn hoor
en nee, ik doel neit op mezelf en vis niet naar complimentjes, maar er zijn zeker tegenwoordig best veel vrouwen van 30+ die goed verzorgd en mooi zijn, hoor!
Ik heb je afgelopen zaterdag al een compliment gegeven, en die staat nog steedsquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
30+ kan ook nog steeds lekker en milf zijn hoor
en nee, ik doel neit op mezelf en vis niet naar complimentjes, maar er zijn zeker tegenwoordig best veel vrouwen van 30+ die goed verzorgd en mooi zijn, hoor!
Een disclaimer ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Voortaan maar in mijn sig zetten dat ik geen externe verplichtingen over internet aanga![]()
Wel zo lekker op een terrasje ja.. Onweer is niet echt prettig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil geen onweer, ik ga zometeen een terrasje pakken met mijn vriendin!
Droog en een beetje aangenaam warm moet het blijven!
Nee. en het is zo gezellig met een roseetje en wat bitterballenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel zo lekker op een terrasje ja.. Onweer is niet echt prettig.
Het is sfeerverhogend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. en het is zo gezellig met een roseetje en wat bitterballen![]()
Rosequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Nee. en het is zo gezellig met een roseetje en wat bitterballen![]()
Roséquote:
We moeten allebei nog autorijden, dus we drinken een roseetje voor de gezelligheid en omdat dat lekker is bij een warm hapjequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is sfeerverhogend.Ik zou zelf voor iets anders gaan, maar dat ben ik.
Je mag ook iets anders hoor, rose is niet verplichtquote:
Ik dacht meer aan zoiets als "De auteur van het bovenstaande wijst er nadrukkelijk op dat hij overeenkomsten uitsluitend schriftelijk aangaat. Enige impliciete of expliciete tekst die zou duiden op een overeenkomst dient dan ook niet als dusdanig gezien te worden".quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, 'milf' is dan letterlijk uitgelegd ook meteen zo verstrekkend
Mag ik in plaats van bitterballen ook een maaltijd?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag ook iets anders hoor, rose is niet verplicht
De rose heb ik geen klachten over, maar eerder de bitterballen. Niet dat ik het niet lekker vind, maar er moet toch wel iets beters te krijgen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We moeten allebei nog autorijden, dus we drinken een roseetje voor de gezelligheid en omdat dat lekker is bij een warm hapje
Als ik niet zou moeten rijden, zou ik ook voor iets anders gaan
Geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets als "De auteur van het bovenstaande wijst er nadrukkelijk op dat hij overeenkomsten uitsluitend schriftelijk aangaat. Enige impliciete of expliciete tekst die zou duiden op een overeenkomst dient dan ook niet als dusdanig gezien te worden".
Meeste sterke drankenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Je mag ook iets anders hoor, rose is niet verplicht
'quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mag ik in plaats van bitterballen ook een maaltijd?
Gewoon naar een Mediterraans restsurant gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rose heb ik geen klachten over, maar eerder de bitterballen. Niet dat ik het niet lekker vind, maar er moet toch wel iets beters te krijgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |