Het mag wel hoor, want in dit geval wist je het.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
MAW, ik sprak voor jou en da's niet goed
OK, point taken
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
pe·nis·nijd (de ~ (m.))
1 veronderstelde, onbewuste afgunst bij de vrouw wegens het gemis van een penis
Zie je wel
Vandaar mijn antwoord
Dat dan weer welquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het mag wel hoor, want in dit geval wist je het.
en het er afhalen niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alles wat er aan die penis vast zit is natuurlijk wel leuk om te houden, maar zoiets roept vaak veel weerstand op.
mkay...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zat er maar 5 kilometer naast, mkay?
zij is erg goed in er omheen draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
MAW, ik sprak voor jou en da's niet goed
OK, point taken
[FP] idee : locatie toevoegen -> rss -> google earthquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef coz het volgende:
ik ga ook eens een deurtje verder hobbelen , feedback, hoe moeilijk zal het zijn om de rss feeds om te bouwen zodat nieuwsberichten in de toekomst ook een locatie element krijgen ..al dan niet met automatische omrekening .. lijkt me wel stoer Fok!Frontpage dynamic layer .. dit zal dan wel wat meer nieuwsitems moeten bevatten , lees: wat langer dan huidige rss , de aarde is best groot
Nee, zonder penis verliest het object wat er aan vast zit een groot deel van zijn functionaliteit.quote:
Die beschuldiging krijg ik ook regelmatig van een vriend van me. Ik vind dat meer een complimentquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef Monus het volgende:
[..]
zij is erg goed in er omheen draaien.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Nee, zonder penis verliest het object wat er aan vast zit een groot deel van zijn functionaliteit.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn een op elkaar ingespeeld team.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, zonder penis verliest het object wat er aan vast zit een groot deel van zijn functionaliteit.
Het gaat hier om voortplanting, niet om seksquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mannen zo seksbelust zijn
Volgens mij wel ja. Hoewel ik misschien wel weinig verhullende kleding aan had.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben ons toch best gedragen, zaterdag!
Voor hoe jullie op het forum zijn wel jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben ons toch best gedragen, zaterdag!
Dacht het nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat hier om voortplanting, niet om seks
Niets mis mee, toch? Moeten ze maar tegen kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Hoewel ik misschien wel weinig verhullende kleding aan had.
zijn ze ook , maar dat heb je niet van mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben hier ook lief en netjes!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor hoe jullie op het forum zijn wel ja![]()
Niet alle vrouwen, hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef coz het volgende:
[..]
zijn ze ook , maar dat heb je niet van mij
ik ben zelf best een romanticus enzo maar uiteindelijk blijft het wel het aard van het beestje
voortplanten ... tja en dat je daar nou geil van wordt ...
vrouwen net zo , alleen die ontkennen het
Ik weet niet, normaal gesproken ben ik toch wel vrij direct volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die beschuldiging krijg ik ook regelmatig van een vriend van me. Ik vind dat meer een compliment
Mannen doen ook een hele hoop andere dingen, maar je wil natuurlijk wel een exemplaar dat de volledige functionaliteit waar hij voor ontworpen is bezit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
hmmmm... en de functionaliteit van de penis is dan ook verloren. Staat mischien wel leuk op de schoorsteen mantel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Viel best mee, imoquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Hoewel ik misschien wel weinig verhullende kleding aan had.
Maar het valt toch wel mee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor hoe jullie op het forum zijn wel ja![]()
Maar ik vond het eik helemaal niet zo "weinig verhullend".quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets mis mee, toch? Moeten ze maar tegen kunnen
Waar ik nu ben ben ik ook erg netjes. Lief niet altijd (Hetgeen bevestigd is), maar ook dat vaak wel.quote:
Het waren dan ook livs worden (Al was dat dan woensdag, maar ook toen lag ik niet naakt ofzo).quote:
nee na tijdje zijn milf's niet meer houdbaarquote:
milf?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef coz het volgende:
[..]
nee na tijdje zijn milf's niet meer houdbaar![]()
![]()
Naakt verhult wel erg weinigquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het waren dan ook livs worden (Al was dat dan woensdag, maar ook toen lag ik niet naakt ofzo).
Mother I like to fuck, toch?quote:
Vond ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Naakt verhult wel erg weinig
Ik was in ieder geval ook netjes gekleed, volgens mij
mother i'd like to fuckquote:
Jongensondermekaardingetjequote:
Dat schijnt een supercompliment te zijn voor de niet meer piepjonge damesquote:
Ik ga er maar eens gewoon blij mee zijn dat ik er te jong voor benquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat schijnt een supercompliment te zijn voor de niet meer piepjonge dames
Maar jij bent eigenlijk nog te jong daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |